کتاب‌های انتشارات کتابسرای نیک

درباره‌ی انتشارات کتابسرای نیک

انتشارات کتابسرای نیک به‌عنوان یکی از معتبرترین مؤسسات فعال در صنعت نشر ایران شناخته می‌شود که فعالیت‌های فرهنگی خود را از سال 1372 آغاز کرده است. در ابتدا محسن رخشانی مدیریت این انتشارات را برعهده گرفت و سیاست آن را بر چاپ و انتشار کتب تخصصی پزشکی قرار داد. کتاب‌هایی که محصول این دوره‌ی ابتدایی از فعالیت انتشارات کتابسرای نیک هستند، همچنان از منابع مهم و پایه‌ی حوزه‌ی پزشکی محسوب می‌شوند. از اواخر دهه‌ی 1370، با تصمیم مدیریت انتشارات کتابسرای نیک و با هدف توسعه‌ی دانش خودیاری در میان مخاطبین، مسیر فعالیت‌های کتابسرای نیک، به چاپ و انتشار کتاب در حوزه‌ی روان‌شناسی تغییر کرد. در آن دوره، اجرای این تغییرات منجربه جذب طیف وسیعی از خوانندگان متخصص و عمومی کتاب به سمت انتشارات کتابسرای نیک شد.

پس از آن، نشر کتابسرای نیک به عرصه‌ی فلسفه و مباحث جانبی آن همچون حکمت نظری، منطق، اخلاق و معرفت‌شناسی و همچنین برنامه‌ریزی عصبی - زبانی یا همان «ان ال پی» وارد شد. افزون بر این‌ها ادبیات داستانی، شعر، فیلم‌نامه و نمایش‌نامه نیز از دیگر دسته‌بندی‌هایی هستند که کتاب‌های منتشرشده از سوی انتشارات کتابسرای نیک را در خود جای می‌دهند. گفتنی‌ست که انتشارات کتابسرای نیک این آثار متنوع را در قالب تعدادی نشر که زیرمجموعه‌ی آن محسوب می‌شوند، به انتشار می‌رساند. این زیرمجموعه‌ها عبارتند از: انتشارات بذر خرد، انتشارات پندار تابان، انتشارات نیکو نشر، نشر ارس، انتشارات کتاب سرای نیک، انتشارات صبح صادق، انتشارات اژدهای طلایی، انتشارات آسمان نیلگون، انتشارات سپاس، انتشارات آینده درخشان، نشر کتاب خوانا، انتشارات اندیشه عالم، انتشارات کتابسرای همراز، نشر چتر فیروزه، انتشارات کتاب نشر نیکا، انتشارات پله، انتشارات کتاب کیمیا و انتشارات بخشایش.

پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات کتابسرای نیک

بررسی، شناخت و تسلط بر بازار کتاب و سلایق و علایق خوانندگان، یکی از مهم‌ترین دلایل پرفروش شدن کتاب‌های انتشارات کتابسرای نیک محسوب می‌شود. کتاب‌هایی چون «اوپنهایمر: دنیای ویران» نوشته‌ی دیوید بویل، «اثر مرکب» به قلم دارن هاردی، «قله خودت را فتح کن» اثر برایانا ویست، «در باب تربیت احساسات» اثر آلن دوباتن، «چوب نروژی» به قلم هاروکی موراکامی و «شکوفایی پس از سوگواری» نوشته‌ی جورج بونانو ازجمله پرفروش‌ترین کتاب‌های گروه انتشاراتی کتابسرای نیک هستند.

کتاب‌های صوتی و الکترونیکی انتشارات کتابسرای نیک

با رشد اینترنت و توسعه‌ی فضای مجازی، انتشارات کتابسرای نیک نیز از سال 1386 فروش اینترنتی خود را آغاز کرد و پس از آن، به همکاری با پلتفرم‌های آنلاین دانلود کتاب، همچون کتابراه روی آورد. درواقع انتشارات کتابسرای نیک با انتشار کتاب الکترونیک، کتاب‌خوان‌های علاقه‌مند به دنیای دیجیتال را هم به جمع مخاطبان خود اضافه کرد.

افزون بر این، انتشارات کتابسرای نیک به‌عنوان یک نشر صوتی نیز فعالیت دارد و به تهیه و تولید کتاب‌های صوتی متنوعی می‌پردازد. کتاب‌هایی مثل «فرندز» به قلم متیو پری، «دعواهای زن و شوهری» اثر آلن دوباتن و «وقتی بدن نه می‌گوید» نوشته‌ی گابور ماته از پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات کتابسرای نیک به‌شمار می‌روند که علاوه‌بر نسخه‌ی متنی و الکترونیک، در قالب کتاب صوتی نیز در اختیار مخاطبان قرار گرفته‌اند.

با مراجعه به سایت و اپلیکیشن کتابراه، می‌توانید برای خرید کتاب‌های انتشارات کتابسرای نیک در قالب نسخه‌ی الکترونیک و صوتی اقدام کنید.