معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه می‌توان گفت و گو‌های ناممکن را ممکن کرد؟: راهنمایی بسیار کاربردی برای ممکن ساختن هر نوع گفت و گویی

عکس جلد کتاب صوتی چگونه می‌توان گفت و گو‌های ناممکن را ممکن کرد؟: راهنمایی بسیار کاربردی برای ممکن ساختن هر نوع گفت و گویی
قیمت:
۸۸۰۰۰ ۶۱,۶۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه می‌توان گفت و گو‌های ناممکن را ممکن کرد؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه می‌توان گفت و گو‌های ناممکن را ممکن کرد؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چگونه می‌توان گفت و گو‌های ناممکن را ممکن کرد؟: راهنمایی بسیار کاربردی برای ممکن ساختن هر نوع گفت و گویی

چطور از بدترین و ناممکن‌ترین گفت‌وگوها هم نترسیم؟ کتاب صوتی چگونه می‌توان گفت و گو‌های ناممکن را ممکن کرد؟ یک راهنمای کاربردی ارائه می‌کند تا با کمک آن هر مکالمه‌ی تنش‌زا و ناممکنی را با اعتماد به نفس هرچه تمام‌تر ممکن کنیم. این کتاب با همکاری پیتر بوقوسیان و جیمز لیندسی نوشته شده است و از بحث‌های نظری تا کاربردهای عملی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه می‌توان گفت و گو‌های ناممکن را ممکن کرد؟

در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که بحث کردن حتی با صمیمی‌ترین و نزدیک‌ترین دوستانمان هم دشوار شده است. وقتی سوار تاکسی می‌شویم، سر کار یا در جمع‌های دوستانه همیشه بحثی در جریان است که ورود نقطه نظرهای مخالف به آن می‌تواند آشوب به پا کند. فرقی نمی‌کند بحث درباره‌ی آب و هوا باشد یا مذهب، نژاد و هویت جنسی و... حتی گفت‌وگوهای ساده درباره‌ی یک مسئله‌ی مشترک هم ترسناک به نظر می‌رسد و با توسل به راه‌های مختلف از ورود به آن‌ها اجتناب می‌کنیم. به این ترتیب، از همدیگر فاصله می‌گیریم و اختلاف‌ها عمیق‌تر و عمیق‌تر می‌شوند و مشکلات وسعت می‌یابند. کتاب صوتی چگونه می‌توان گفت و گو‌های ناممکن را ممکن کرد؟ (How to Have Impossible Conversations: A Very Practical Guide) به قلم پیتر بوقوسیان (Peter Boghossian) و جیمز لیندسی (James Lindsay) نوشته شده است. این کتاب نقشه‌ی راهی برای شروع و پیش بردن یک مکالمه‌ی جدی و آرام را برای ما ترسیم می‌کند و تکنیک‌های کاربردی و عملی در این زمینه ارائه می‌دهد.

نویسندگان ساختار کتاب صوتی چگونه می‌توان گفت و گو‌های ناممکن را ممکن کرد؟ را در هشت فصل تهیه و تدوین کرده‌اند. فصل اول با ذکر مثالْ گفت‌وگوی ناممکن را شرح می‌دهد. فصل دوم بنیان‌های برقراری یک مکالمه‌ی درخور را بیان می‌کند. کتاب در ادامه سه سطح را در نظر می‌گیرد: سطح مقدماتی، متوسط و کارشناسی ارشد. هرکدام از این سطح‌ها تکنیک‌هایی ارائه می‌دهند که با استفاده از آن‌ها عقاید و ذهنیات خود را با صراحت و به درست‌ترین شکل ممکن بیان کنیم و چالش‌های گفت‌وگو را پشت سر بگذاریم.

معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه می‌توان گفت و گو‌های ناممکن را ممکن کرد؟

کتاب صوتی چگونه می‌توان گفت و گو‌های ناممکن را ممکن کرد؟ اصول بحث کردن را در اختیارمان می‌گذارد و راه‌های مواجه شدن با متعصبین و کوته‌فکران را نشانمان می‌دهد. با کمک تکنیک‌های آن یاد می‌گیریم که آرام وارد بحث شویم، به اصطلاح رپرتوار خود را بسازیم و گوش فرادهیم؛ سپس آنچه که منظور واقعی‌مان است را با جملات درست بیان کنیم، از تردیدها بگذریم، مسئولیت حرف‌هایی که بر زبان می‌آوریم را برعهده بگیریم و از ورود به هیچ مکالمه‌ای نترسیم.

کتاب صوتی چگونه می‌توان گفت و گو‌های ناممکن را ممکن کرد؟ را آرزو خوشابی به فارسی برگردانده و نشر بذر خرد با همکاری انتشارات جیحون به انتشار رسانده است. نسخه‌ی صوتی کتاب را با صدای مهدی فضلی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب چگونه می‌توان گفت و گو‌های ناممکن را ممکن کرد؟

  • این کتاب خودیاری به شما می‌آموزد به طور موثر و با آرامش بحث کنید. نویسندگان معترفند که در گذشته به روش اشتباه بحث می‌کردند، من هم درمورد خودم همینطور فکر می‌کنم. اگر همه این کتاب را بخوانند، جهان جای بهتری می‌شود. (ریچارد داوکینز، نویسنده‌ی کتاب ساعت‌ساز نابینا)
  • در یک دنیای آزاد هیچ «مکالمه‌ی ناممکنی» وجود نخواهد داشت. بعد از مطالعه‌ی نظریات پیتر بوقوسیان و جیمز لیندسی، متوجه شدم که این دو نفر گالیله و کانت عصر ما هستند. (گلن بک)
  • فکر می‌کردم همه‌چیز را درباره‌ی بحث و گفت‌وگو می‌دانم، اما در اشتباه بودم. فقط درباره‌ی جدل و مناظره می‌دانستم. در این کتاب خواندنی و پرمغز، پیتر بوقوسیان و جیمز لیندسی تمامی روش‌های ساخت یک گفت‌وگوی سالم را آموزش می‌دهند. تضمین می‌کنم که این کتاب شما را بیش از پیش تاثیرگذار می‌کند. (نیال فرگوسن، عضو ارشد شرکت میلبنک فمیلی)
  • این کتاب درخشان به شما نشان می‌دهد که چطور با کسی که اختلاف نظر دارد، حرف بزنید و در عین حال روش به پرسش کشیدن عقاید بی‌اساس را به شما آموزش می‌دهد تا به حقیقت دست یابید. (هلن پلاکروس، سردبیر نشریه‌ی آرئو)
  • ای کاش وقتی که کارم را شروع می‌کردم این کتاب به دستم می‌رسید تا از مکالمات بی‌ثمر بسیاری جلوگیری می‌کردم. این کتاب نقطه‌ی شروع ترمیم پرخاشگری‌ها و چندپارگی‌های مختص عصر ماست. (Publisher Skeptic magazine)

کتاب صوتی چگونه می‌توان گفت و گو‌های ناممکن را ممکن کرد؟ برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی کسانی که به دنبال یادگیری روش‌های درست بحث کردن و پیش‌برد گفت‌وگو هستند، از این کتاب بهره خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی چگونه می‌توان گفت و گو‌های ناممکن را ممکن کرد؟: راهنمایی بسیار کاربردی برای ممکن ساختن هر نوع گفت و گویی می‌شنویم

مادلین کوربل آلبرایت وزیر اموز خارجه‌ی سابق ایالات متحده‌ی آمریکا بود. او نخستین زنی بود که به عنوان وزیر اموز خارجه‌ی آمریکا انتخاب شد. آلبرایت در سال 2012 میلادی نشان افتخار آزادی رییس جمهوری را دریافت کرد. همه چیز بر اساس بنیان‌ها محقق می‌شود، همه چیز. برای مثال اگر قادر شوید یک مانور پیچیده را در باله اجرا کنید، بدین خاطر است که عناصر پایه‌ای این هنر را درک کرده‌اید. همه‌ی مهارت‌ها بر پایه‌ی بنیان‌ها ساخته و استوار می‌شوند. درگیر شدن در گفت‌وگوهای موثر و مدنی، یک مهارت به شمار می‌آید. دانش و تمرین لازم دارد و برای شروع چنین مکالمه‌ای شما به قواعد بنیانی نیاز دارید. سپس هنگامی که آن قوانین ملکه‌ی ذهنتان شدند، دیگر حتی نیاز ندارید راجع‌به کاربردشان فکر کنید به شکلی کاملا طبیعی بروز می‌کند، اما بدون آن بنیان‌ها مدام دلسرد می‌شوید، گفت‌وگوهایتان از خط اصلی خارج و روابطتان دچار آسیب می‌شوند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی کتاب
13 دقیقه
فصل یک: هنگامی که گفت‌وگوها غیرممکن به نظر می‌رسند- قسمت اول
14 دقیقه
فصل یک- قسمت دوم
17 دقیقه
فصل دو: هفت بنیان یک گفت‌وگوی خوب- قسمت اول
24 دقیقه
فصل دو- قسمت دوم
19 دقیقه
فصل دو- قسمت سوم
11 دقیقه
فصل دو- قسمت چهارم
20 دقیقه
فصل سه: سطح مقدماتی- قسمت اول
20 دقیقه
فصل سه- قسمت دوم
28 دقیقه
فصل سه- قسمت سوم
12 دقیقه
فصل سه- قسمت چهارم
19 دقیقه
فصل سه- قسمت پنجم
13 دقیقه
فصل سه- قسمت ششم
16 دقیقه
فصل چهار: سطح متوسط- قسمت اول
18 دقیقه
فصل چهار- قسمت دوم
21 دقیقه
فصل چهار- قسمت سوم
15 دقیقه
فصل چهار- قسمت چهارم
26 دقیقه
فصل پنج: پنج مهارت پیشرفته برای گفت‌وگوهای بحث‌برانگیز- قسمت اول
21 دقیقه
فصل پنج- قسمت دوم
23 دقیقه
فصل پنج- قسمت سوم
20 دقیقه
فصل پنج- قسمت چهارم
12 دقیقه
فصل پنج- قسمت پنجم
25 دقیقه
فصل شش: شش مهارت استادانه برای سروکار داشتن با کوته‌فکری- قسمت اول
23 دقیقه
فصل شش- قسمت دوم
23 دقیقه
فصل شش- قسمت سوم
12 دقیقه
فصل هفت: سطح کارشناسی ارشد- قسمت اول
26 دقیقه
فصل هفت- قسمت دوم
21 دقیقه
فصل هفت- قسمت سوم
2 دقیقه
فصل هشت: نتیجه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چگونه می‌توان گفت و گو‌های ناممکن را ممکن کرد؟: راهنمایی بسیار کاربردی برای ممکن ساختن هر نوع گفت و گویی
نویسنده،
مترجمآرزو خوشابی
راویمهدی فضلی
ناشر چاپیانتشارات بذر خرد
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۳۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۸۸۰۰۰ ۶۱,۶۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چگونه می‌توان گفت و گو‌های ناممکن را ممکن کرد؟

برای دریافت کتاب صوتی چگونه می‌توان گفت و گو‌های ناممکن را ممکن کرد؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.