معرفی و دانلود کتاب صوتی لحظه‌های عمیق خودشناسی

عکس جلد کتاب صوتی لحظه‌های عمیق خودشناسی
قیمت:
۷۷۰۰۰ ۵۳,۹۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لحظه‌های عمیق خودشناسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لحظه‌های عمیق خودشناسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی لحظه‌های عمیق خودشناسی

کتاب صوتی لحظه‌های عمیق خودشناسی شامل مسائل فراوانی از خودسازی تا بهبود شرایط خویشتن می‌شود. آیا تا به حال درباره‌ی تعدیل عصبانیت و رسیدن به آرامش فکر کرده‌اید؟ همه‌ی ما می‌‌توانیم بر خلقیات خود مسلط شویم به‌شرطی که تمرین‌های زیادی را انجام دهیم و نسبت به ویژگی‌های بد خود آگاهی یابیم. حرف اصلی این کتاب این است: خوشبختیِ دیگری باعث بدبختی ما نخواهد بود.

درباره‌ی کتاب صوتی لحظه‌های عمیق خودشناسی

داریل مادر خانواده است و مدام به بچه‌ها و شوهرش کنایه می‌زند. او وقتی وارد خانه می‌شود به بچه‌ها می‌گوید: «کلفت خانه وارد شد.» ما طیف زیادی از عصبانیت معمولی تا خشم ویرانگر را تجربه می‌کنیم که باید حواسمان به این وضعیت آشفته باشد. اگر اجازه دهیم خشم ما با کنایه و فشار بیرون بریزد، نزدیکان ما دچار مشکل می‌شوند مخصوصاً فرزندان ما در خانه. اگر شما مادر خانه هستید باید برای احساس آرامش و صلح تمرین کنید. برای کسانی که کنار یکدیگر زندگی می‌کنند، عصبانی شدن امری طبیعی است به‌شرطی که به خشم ویرانگر تبدیل نشود.

فصل دوم کتاب صوتی لحظه‌های عمیق خودشناسی بریده‌ای از کتاب جستجوی معنوی در شرق و غرب است. ما چنان در افکار خود غرق می‌شویم که نمی‌توانیم حقایق و معنویت را درک کنیم. حضرت عیسی (ع) می‌گوید هر کس پیرو من است باید از خود بگذرد. شما برای رسیدن به حقیقت معنوی باید از خودیت خود دست بکشید. به این جمله‌ی عرفانی توجه کنید: «آغاز من پایان من است.» کسی که به خودش فکر می‌کند نمی‌تواند به خداوند و معنویت فکر کند. ما همیشه نیاز و ادعا داریم؛ اما باید بتوانیم از این وضعیت رها شویم تا به حقیقت برسیم.

معرفی و دانلود کتاب صوتی لحظه‌های عمیق خودشناسی

یکی از فصل‌های کتاب صوتی لحظه‌های عمیق خودشناسی درباره‌ی نیروی شفابخش عشق است که از شنیدن آن لذت بسیاری خواهید برد. اگر شما بتوانید به‌خاطر مسائل کوچک از همسر و دوستان خود تشکر کنید، زندگی بهتری خواهید داشت. دکتر هاروی می‌گوید معمولاً هر بیماری را که درمان می‌کنم از او می‌پرسم احساسات خود را با چه کسی در میان می‌گذاری؟ اما آن‌ها معمولاً تعجب می‌کنند انگار که من از فضا آمده‌ام. نکته این است که اگر شما را دوست داشته باشند، زودتر خوب می‌شوید. 20 سال مداوای بیماران قلبی به من یاد داده که علت اصلی سلامت، عشق و صمیمیت است. اگر چنین دارویی کشف می‌شد همه آن را تجویز می‌کردند. بیشتر پزشکان درباره‌ی قدرتِ درمانی عشق چیزی نیاموخته‌اند. صحبت با دوست، احساس نزدیکی با والدین و حرف زدن درباره‌ی افکارمان باعث تندرستی ما می‌شود.

شلدون کوهن از دانشگاه کارنگی واقع در پنسیلوانیا و همکارانش در دانشگاه ویرجینیا آزمایش خاصی را از 276 داوطلب انجام دادند. در بینی هر یک از این افراد قطره‌هایی را چکاندند که حاوی ویروس سرماخوردگی بود. تقریباً تمام افرادی که در معرض این ویروس قرار گرفتند دچار عفونت شدند؛ اما همه‌ی آن‌هایی که دچار عفونت شدند علایم سرماخوردگی نشان ندادند. این تحقیق نشان داد که گوناگونی روابط اجتماعی افراد نقش مهمی را در امکان ابتلای فرد به سرما‌خوردگی بازی می‌کند. شواهد وادارمان می‌کند باور کنیم عشق و صمیمیت ما را به تندرستی و شادی می‌رساند درحالی‌که تنهایی و انزوا شخص را در معرض بیماری قرار می‌دهد. این یک امر غیرعادی است.

گویندگی کتاب صوتی لحظه‌های عمیق خودشناسی را نسترن حسنی، فرزانه فائزی، فریبا فصیحی، شهره روحی، کامبیز خلیلی و فرهاد اتقیایی انجام داده‌اند که از سوی انتشارات جیحون منتشر شده است. لازم به ذکر است که ناشر متنی این کتاب انتشارات آسمان نیلگون است.

کتاب صوتی لحظه‌های عمیق خودشناسی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به تمام کسانی پیشنهاد می‌دهیم که می‌خواهند یک زندگی سالم و عالی را داشته باشند؛ زیرا چنین چیزی با خودشناسی ایجاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی لحظه‌های عمیق خودشناسی می‌شنویم

از خوش‌اقبالی دیگران شادمان شوید تا شادی‌هایتان چند برابر شود. اخیراً برای دیدار دوستی به میلبو شهر ساحلی زیبا و تماشایی در شمال لس‌آنجلس رفتم. همچنان که در ماسه‌ها قدم می‌زدم مفتون نسیم گرم، آوای اقیانوس و تلألؤ درخشانی که از آب برمی‌خاست شده بودم. با نگاهی به خانه‌های اشرافی که در طول ساحل صف کشیده بودند دریافتم که آن‌ها در زیباترین شکل ممکن قرار دارند. بعد فصل باران آغاز شد. ساعت‌ها و روزها باران سنگین بارید. سقف پارکینگ خانه‌ی دوستم چکه کرد. او مجبور شد تمام وسایلی را که آن‌جا انبار کرده بود به‌جای دیگری منتقل کند. وقتی طوفان تمام شد لشکری از مورچه‌ها از مقابل خانه‌اش رژه رفتند. در میانه‌ی این آشوب یک خبرنگار اخبار دولتی تلفن کرد و از دوستم خواست بیرون بیاید تا یک گروه فیلم‌برداری تلویزیون از او حمله‌ی مورچه‌ها فیلم‌برداری کنند. دوستم با تعجب پرسید: برای چی؟ و خبرنگار جواب داد: راستش رو بخواین برای مردم سراسر کشور هیجان‌انگیزه که بدونن توی میلبو اتفاقات ناگوار هم می‌افته!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
19 دقیقه
تعدیل عصبانیت
21 دقیقه
ساعتی موزون خویش باش
8 دقیقه
به کار گرفتن نیروی درون
8 دقیقه
نیروی شفابخش عشق
11 دقیقه
چهار احساس سرنوشت‌ساز
9 دقیقه
گرفتاری را موهبت ببینیم
6 دقیقه
یاد بگیر چطور زندگی کنی
3 دقیقه
آنچه را خوش نداريد، ناديده نگيريد
11 دقیقه
دیگران را متهم نکنیم
11 دقیقه
فراوانی در نگاه توست
2 دقیقه
اعتماد به نفس داشته باشيد
15 دقیقه
روزی که ما امید کاشتیم
4 دقیقه
دستور پخت شیرینی دوستی
8 دقیقه
سامان دادن وقت
10 دقیقه
مراقب نگران‌های حرفه‌ای باشید
5 دقیقه
چهار گام به سوی بخشش
5 دقیقه
زندگی ما بیشتر بوی خوشی می‌دهد تا غم
16 دقیقه
طلب کردن خواسته
13 دقیقه
راه‌های مقابله با ضعف در اراده
3 دقیقه
نگاه تو
8 دقیقه
قدر شادی
22 دقیقه
ویژگی‌های شخصیت فداکار - قسمت اول
18 دقیقه
ویژگی‌های شخصیت فداکار-قسمت دوم
7 دقیقه
یک دقیقه برای خودت
26 دقیقه
شما و سايه‌تان
15 دقیقه
طرز مواجهه با افراد شرور
25 دقیقه
باید بخواهیم تا بتوانیم
9 دقیقه
زندگی در چشم بهم‌زدنی است
7 دقیقه
تغییر سبک زندگی
12 دقیقه
هیچ‌کس کامل نیست
10 دقیقه
آیا خوش‌بین هستید؟
4 دقیقه
خوشحالی راه دارد
7 دقیقه
به خودت احترام بگذار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی لحظه‌های عمیق خودشناسی
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویشهره روحی، فرهاد اتقیایی، نسترن حسنی، کامبیز خلیلی، دادبه دادمهر، فرزانه فائزی، فریبا فصیحی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۷۷۰۰۰ ۵۳,۹۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی لحظه‌های عمیق خودشناسی

Hoori
۱۴۰۳/۶/۲۶
کتاب جالبیه، بیشتر بنظرم یک گردآوری هست از کتاب های مختلف با راوی های مختلف در واقع گلچین موضوعات خوب خودشناسی و زندگی که هر فصل با صدای راوی جداگانه خونده میشه. من خیلی دوست داشتم این تنوع در خوانش رو در کل، کتاب خیلی مفید و خوبی شده
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی لحظه‌های عمیق خودشناسی

برای دریافت کتاب صوتی لحظه‌های عمیق خودشناسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.