معرفی و دانلود کتاب صوتی سبک بال: از رها کردن رنج گذشته و زیستن در لحظه حال تا ساختن آینده

عکس جلد کتاب صوتی سبک بال: از رها کردن رنج گذشته و زیستن در لحظه حال تا ساختن آینده
قیمت:
۸۸۰۰۰ ۶۱,۶۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سبک بال: از رها کردن رنج گذشته و زیستن در لحظه حال تا ساختن آینده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سبک بال: از رها کردن رنج گذشته و زیستن در لحظه حال تا ساختن آینده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سبک بال: از رها کردن رنج گذشته و زیستن در لحظه حال تا ساختن آینده

یانگ پوئبلو، در کتاب صوتی سبک بال: از رها کردن رنج گذشته و زیستن در لحظه حال تا ساختن آینده که پرفروش‌ترین کتاب نشریه‌ی نیویورک تایمز نیز بوده، از مسیر شفای درونی خود نوشته تا به تمام آن‌هایی که در بند گذشته‌ای تلخ گیر افتاده‌اند، راه نجات و رستگاری و بازگشت دوباره به لحظه‌ی حال را نشان دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی سبک بال: از رها کردن رنج گذشته و زیستن در لحظه حال تا ساختن آینده

مسیر انسان برای زندگی در این جهان،‌ درست از میانه‌ی تاریکی و تنگنای دالان رنج می‌گذرد. ابداً هیچ‌کس در این دنیا نیست که طعم سختی و تلخی‌های زندگی را نچشیده باشد. طبق این تعریف، آسیب و زخم و درد درونی و تروما، یار جدانشدنی ما انسان‌ها در این جهان است و حتی در روشن‌ترین آرزوهایمان برای یکدیگر، که منتهای خوشی و خوشبختی را برای هم آرزو می‌کنیم نیز، نمی‌توان انتظار داشت که قصه‌مان بی‌هیچ درد و رنجی به انتها برسد. گرچه انسان همواره از رنج گریزان است و هربار که رنج بر او حادث می‌شود تکه‌ای از روحش را به همراه آن از دست می‌دهد، اما اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم، بی‌رنج هیچ قصه‌ای شکل نمی‌گیرد و هیچ مسیری نیز به وجود نمی‌آید که کسی خواهان پیمودن و تجربه کردنش باشد.

حال که نمی‌توانیم زندگی را بی‌رنج تجسم کنیم، چاره چیست؟ آیا باید هربار چون طفل بی‌پناهی در برابر این سختی قرار بگیریم و اندکی از روحمان را در آن جا بگذاریم، یا می‌شود شیوه‌ی دیگری در برابر آن پیشه کنیم تا همچنان رمقی برای زنده ماندن و زندگی کردن در ما باقی بماند؟ یانگ پوئبلو (Yung Pueblo)‌ در کتاب صوتی سبک‌بال: از رها کردن رنج گذشته و زیستن در لحظه حال تا ساختن آینده (Lighter: Let Go of the Past, Connect with the Present, and Expand The Future) پاسخ این سوال را داده است.

در این کتاب، قرار نیست مشتی توصیه‌ی روان‌شناسانه از کسی که خارج از گود نشسته دریافت کنید که بدون هیچ درکی از ماهیت رنج و رشد، شما را تشویق به ادامه دادن و بی‌حس بودن در برابر درد و رنج می‌کند. در عوض قرار است داستان زندگی شخصی را بشنوید که خود از رنج مشکلات و تنهایی، به دل حفره‌ای سیاه‌تر به نام اعتیاد پناه برده بود تا بتواند دمی بدون رنج و سختی،‌ به زندگی ادامه بدهد. یانگ پوئبلو در این کتاب از مسیر اکتشافات درونی‌اش می‌نویسد؛ اینکه چطور قبل از اینکه حتی داستانش شروع شود، در لبه‌ی پرتگاه اعتیاد ایستاده بود.

معرفی و دانلود کتاب صوتی سبک بال: از رها کردن رنج گذشته و زیستن در لحظه حال تا ساختن آینده

یانگ پوئبلو در کتاب صوتی سبک‌بال: از رها کردن رنج گذشته و زیستن در لحظه حال تا ساختن آینده، از این می‌نویسد که اغلب آدم‌ها وقتی به مشکل و سختی و تروما می‌رسند، رویکرد فرار و بی‌اعتنایی پیش می‌گیرند و ناامیدانه تلاش می‌کنند تا سیاهی این حال بدی را که تجربه کرده‌اند، در اعماق وجودشان پنهان کنند تا بلکه از شرش خلاص شوند. خود او نیز با پناه بردن به مواد مخدر، تلاش کرده بود تا در این راه از هر آنچه که می‌شناخت، حتی مضر و کشنده نیز کمک بگیرد تا دردش را فراموش کند. اما این راهکار مانند چال کردن تخم بدبختی در دل خاک است؛ نه تنها مشکل از بین نمی‌رود،‌ بلکه روزی دوباره جوانه می‌زند و پرقدرت‌تر بازمی‌گردد.

پوئبلو به مخاطبانش توضیح می‌دهد که چطور کاری که به نظر آسان می‌رسد، شما را به بیراهه می‌برد و مسیر درمانتان را طولانی‌تر می‌کند، و در عوض کاری که در ابتدا سخت و جان‌فرسا به نظر می‌آید، نتیجه‌ی مطلوب حاصل می‌کند و راه رستگاری شما می‌شود. راه آسان همان بی‌اعتنایی و گریز است، اما راه سخت، نشستن رودرروی خودتان و رفتن به عمق درد است، جایی که کودک درونتان ناامیدانه منتظر نشسته تا خود شما احوالش را بپرسید و به دردش توجه کنید. تنها از مسیر این مواجهه و شجاعت است که می‌توانید دوباره خود را پیدا کنید و از پس مشکلات، به رشد و تحول برسید.

کتاب صوتی سبک‌بال: از رها کردن رنج گذشته و زیستن در لحظه حال تا ساختن آینده کاری از نشر صوتی جیحون و انتشارات کتابسرای همراز است. این کتاب را با ترجمه‌ی مهری مدآبادی و گویندگی اشکان فتولی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب سبک بال: از رها کردن رنج گذشته و زیستن در لحظه حال تا ساختن آینده

  • یانگ پوئبلو در کتاب جدیدش، به بهترین شکل نشان می‌دهد که چطور ایجاد هماهنگی و تعادل درونی، می‌تواند راه ایجاد جامعه‌ای مترقی باشد که بر پایه‌ی شفقت، وضوح و تفاهم بنا شده است. (وکس کینگ)
  • مخاطب با یانگ پوئبلو در مسیر خاطرات شخصی‌اش همراه می‌شود تا ببیند که چطور باید گذشته را کنار بگذارد و در مسیر ساخت آینده‌، با سبک‌بالی قدم بگذارد. (شلینا آیانا)
  • یانگ پوئبلو شفقت را به عنوان نیروی محرکه‌ی شفا فرض می‌کند و در این کتاب، مسیر خودآگاهی و درک از خویشتن را برای مخاطب روشن می‌کند. (ندرا گلوور تواب)
  • با شنیدن کتاب سبک‌بال می‌فهمیم که شناخت و هدایت ذهن چگونه در زمینه‌ی تحول فردی و جمعی اثرگذار است. (دیوید سیماس)

کتاب صوتی سبک بال: از رها کردن رنج گذشته و زیستن در لحظه حال تا ساختن آینده برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما نیز در بند مشکلات و سختی‌های گذشته گیر افتاده‌اید و اتصالتان را با لحظه‌ی حال از دست داده‌اید، این کتاب می‌تواند راهگشایتان باشد تا دوباره خودتان را پیدا کنید و زندگی را از نو بسازید.

در بخشی از کتاب صوتی سبک بال: از رها کردن رنج گذشته و زیستن در لحظه حال تا ساختن آینده می‌شنویم

این داستان دو نکته‌ی مهم درباره‌ی معنای انسان بودن را برجسته می‌سازد، اول اینکه حتی افرادی که دست به کارهای وحشتناکی زده‌اند نیز هرگز در گمراهی کامل نیستند یا برای همیشه خطرناک باقی نمی‌مانند. همه‌ی انسان‌ها ظرفیی ذاتی دارند تا وارد روندی تحول‌آفرین شده و خود را از بند رفتارهایی که به دیگران آسیب می‌رساند آزاد کنند و جریان الگوهایی که به سلامتی روح و جسم کمکی نمی‌کند را متوقف سازند. نکته‌ی دوم این است که خشن‌ترین جنبه‌های شخصیت شما نیست که شما را تعریف می‌کند. پوسته‌ی بیرونی شاید ضخیم و آماده‌ی رفتارهای آسیب‌زا و دفاعی باشد؛ اما در زیر آن مخزنی بزرگ از روشنی دوست‌داشتنی نهفته است که منتظر است تا به آن دست پیدا کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
1 دقیقه
متن پشت جلد
1 دقیقه
درباره‌ی نویسنده
23 دقیقه
پیشگفتار (داستان من)
17 دقیقه
خویشتن‌دوستی
17 دقیقه
ایجاد عادت مثبت
23 دقیقه
شفا
28 دقیقه
پیشینه‌ی هیجانی
17 دقیقه
رها کردن
15 دقیقه
مقاومت در برابر تغییر
28 دقیقه
وابستگی
19 دقیقه
یافتن شیوه‌ی مناسب
12 دقیقه
عادت انسان در برابر طبیعت انسان
21 دقیقه
عادت انسان همچون روشی برای بقاست
25 دقیقه
بلوغ عاطفی
21 دقیقه
اختلاف نظرها
32 دقیقه
رابطه‌ها
20 دقیقه
ارتباط خوب تفاوت ایجاد می‌کند
18 دقیقه
عمیق‌تر شدن رابطه
28 دقیقه
چالش‌های مسیر شفا
16 دقیقه
با آهسته حرکت کردن مشکلی نداشته باشید
17 دقیقه
تغییرات درونی چون موج به سوی بیرون حرکت می‌کند
17 دقیقه
جامعه
23 دقیقه
هماهنگ کردن جهان
31 دقیقه
تعادل به جای افراط و تفریط
30 دقیقه
عصری جدید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سبک بال: از رها کردن رنج گذشته و زیستن در لحظه حال تا ساختن آینده
نویسنده
مترجممهری مدآبادی
راویاشکان فتولی
ناشر چاپیانتشارات کتابسرای همراز
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۸۸۰۰۰ ۶۱,۶۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سبک بال: از رها کردن رنج گذشته و زیستن در لحظه حال تا ساختن آینده

برای دریافت کتاب صوتی سبک بال: از رها کردن رنج گذشته و زیستن در لحظه حال تا ساختن آینده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.