معرفی و دانلود کتاب صوتی من شجاعت هستم

عکس جلد کتاب صوتی من شجاعت هستم
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من شجاعت هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من شجاعت هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی من شجاعت هستم

اگر از کودکان بپرسید که به نظرشان شجاع‌ترین آدم‌های دنیا چه کسانی هستند می‌گویند: ابرقهرمان‌ها. اما اگر از سوزان ورده، نویسنده‌ی کتاب صوتی من شجاعت هستم این سوال را بپرسید، مطمئنا جواب خواهد داد: خودِ خودِ بچه‌ها! کودکان گاهی فراموش می‌کنند که چه‌قدر قوی هستند و وظیفه‌ی ما این است که این مطلب را به آن‌ها یادآوری کنیم و به آ‌ن‌ها بیاموزیم که شجاع بودن گاهی هم به معنای آسیب‌پذیر بودن است.

درباره‌ی کتاب صوتی من شجاعت هستم

قدرتی که در اعماق وجود کوچولوها پنهان شده خیلی بزرگ‌تر از تصور ماست. کودکان تنها نیاز دارند که خودشان را باور کنند، هرچند که شرایط گاهی ترسناک باشد. ادامه دادن به مسیر، حتی اگر این راه سخت باشد و باعث شود آن‌ها به زمین بخورند مهم‌ترین کاری است که کودکان شجاع باید انجام دهند. روی صحبت سوزان ورده (Susan Verde) در کتاب صوتی من شجاعت هستم (I Am Courage: A Book of Resilience) با بچه‌های شجاع و نترسی است که می‌خواهند رازهای قوی ماندن را بدانند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی من شجاعت هستم

سوزان ورده در کتاب صوتی من شجاعت هستم به ما می‌آموزد که گاهی کمک گرفتن از دیگران و آسیب‌پذیر بودن در برابر آنان به معنای قوی بودن ماست. درد و دل کردن با دوستان‌مان و بیان کردن ترس‌ها و مشکلات‌مان به آنان می‌تواند کمک بزرگی باشد. گاهی شجاع بودن به معنای خوب کردن حال دیگران در لحظات سخت زندگی و کمک کردن به دوستان‌مان در دعواهای دوستانه است. شجاعت انجام دادن کارهایی به همین سادگی و با همین اهمیت است.

وظیفه‌ی تولید کتاب صوتی من شجاعت هستم برعهده‌ی انتشارات مهرسا بوده است. ترجمه‌ی این کتاب را دپارتمان ترجمه‌ی مهرسا برعهده داشته است و حالا شما می‌توانید این کتاب صوتی جذاب را با صدای دل‌نشین آرش راسخ گوش دهید.

در نکوداشت کتاب من شجاعت هستم

  • این کتاب مجموعه‌ای بانشاط از تصاویر سرزنده است که طیف گسترده‌ای از حالات بچه‌ها را توصیف می‌کند. این کتاب برای خوانندگان کم سن‌وسالی است که برای باور کردن خود واقعی‌شان به کمک احتیاج دارند. (Kirkus Reviews)

درباره‌ی مجموعه کتاب من هستم

داستان صوتی من شجاعت هستم بخشی است از هشت مجموعه داستان که هرکدام به مساله‌ی جداگانه‌ای می‌پردازد: تمرکز، آرامش و عشق از جمله موضوعاتی هستند که سوزان ورده، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، در سری کتاب‌های خود به آن اشاره می‌کند. جملات روان و کوتاه این کتاب به کودکان کمک می‌کند تا بتوانند به راحتی با قلم نویسنده ارتباط بگیرند. این مجموعه کتاب‌ها در عین کوتاهی و سادگی می‌توانند مطالبی را به کودکان آموزش بدهند که سلامت روان آنان را در سال‌های مهم پیش‌ روی‌شان حفظ کند.

کتاب صوتی من شجاعت هستم برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 3 تا 8 ساله با شنیدن این کتاب صوتی جذاب می‌توانند بیاموزند که شجاع بودن اصلا به چه معناست و بعد خواهند دید که چقدر قوی و نترس هستند. سوزان ورده در این کتاب صوتی کوتاه به بچه‌ها می‌آموزد که گاهی نشان دادن احساسات‌مان به معنای شجاع بودن ما است.

در بخشی از کتاب صوتی من شجاعت هستم می‌شنویم

من آماده‌م تا با مشکلات روبه‌رو بشم و هم‌چنان به تلاشم ادامه بدم. من یه‌نفس و باقدرت پیش می‌رم. من همه‌ی کارامو شجاعانه انجام می‌دم. من شجاعت رو توی درونم احساس می‌کنم. من به ندای درونم اعتماد می‌کنم. من خودم رو باور دارم. ممکنه بترسم اما بازم به راهم ادامه می‌دم. من دست از تلاش برنمی‌دارم. شاید زمین بخورم اما بازم از جام بلند می‌شم. من به توانایی‌هام باور دارم. من می‌تونم به آدمای دوروبرم تکیه کنم. من از اینکه از دیگران کمک بخوام نگران نیستم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
من شجاعت هستم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی من شجاعت هستم
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویآرش راسخ
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های آموزش کودکان، کتاب‌های داستان کودک 6 تا 8 سال
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی من شجاعت هستم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی من شجاعت هستم

برای دریافت کتاب صوتی من شجاعت هستم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.