معرفی و دانلود کتاب صوتی من یک نفر هستم، اما...

عکس جلد کتاب صوتی من یک نفر هستم، اما...
قیمت:
۱۰۰۰۰ ۵,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من یک نفر هستم، اما... و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من یک نفر هستم، اما... و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی من یک نفر هستم، اما...

سنگ بزرگ نشانه‌ی زدن است! و ما باید این را به کودکان‌مان بیاموزیم که آن‌ها می‌توانند تنها با فوت کردن یک قاصدک، طوفانی بزرگ در کنج دیگر دنیا راه بیندازند. کتاب صوتی من یک نفر هستم، اما... نوشته‌‌ی سوزان ورده با کودکان درمورد یک درک درونی صحبت می‌کند، این‌که ما می‌توانیم با انجام تغییرات کوچک دنیا را تغییر دهیم.

درباره‌ی کتاب صوتی من یک نفر هستم، اما...

عدد «یک» کوچک است اما قدرتمند؛ مثل تمام بچه‌های دنیا که کوچک‌اند اما می‌توانند تغییرات بزرگی ایجاد کنند. سوزان ورده (Susan Verde) در کتاب صوتی من یک نفر هستم، اما... (I Am One: A Book of Action) به کودکان می‌آموزد که برای ایجاد تغییرات بزرگ در دنیا تنها به یک حرکت کوچک نیاز دارند. ممکن است فکر کنیم که کودکان ظریف‌اند و زورشان به خیلی از چیزهای سخت دنیا نمی‌رسد؛ اما این کتاب به ما یادآوری می‌کند که درخت‌های پهناور هم تنها از دل یک دانه‌ی کوچک رشد کرده‌اند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی من یک نفر هستم، اما...

کتاب صوتی من یک نفر هستم، اما... به کودکان می‌آموزد که مهم و مؤثر هستند. این کتاب صوتی آموزنده توسط انتشارات مهرسا تهیه شده است و وظیفه‌ی ترجمه‌ی آن نیز برعهده‌ی لیلا کاشانی وحید بوده است. شما می‌توانید این داستان دلنشین را با صدای گرم مریم باقری گوش دهید.

درباره‌ی مجموعه کتاب من هستم

داستان صوتی من یک نفر هستم، اما... بخشی است از هشت مجموعه داستان که هرکدام به مساله‌ی جداگانه‌ای می‌پردازد: تمرکز، آرامش، عشق و شجاعت از جمله موضوعاتی هستند که سوزان ورده، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، در سری کتاب‌های خود به آن اشاره می‌کند. جملات روان و کوتاه این کتاب به کودکان کمک می‌کند تا بتوانند به راحتی با قلم نویسنده ارتباط بگیرند. این مجموعه کتاب‌ها در عین کوتاهی و سادگی می‌توانند مطالبی را به کودکان آموزش بدهند که سلامت روان آنان را در سال‌های مهم پیش‌ روی‌شان حفظ کند.

کتاب صوتی من یک نفر هستم، اما... برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 3 تا 8 ساله می‌توانند با شنیدن این کتاب صوتی بیاموزند که تا چه اندازه در این جهان اهمیت دارند و تنها یک حرکت کوچک آنان می‌تواند تاثیری بسیار بزرگ در اطراف‌شان ایجاد کند.

در بخشی از کتاب صوتی من یک نفر هستم، اما... می‌شنویم

یه دونه می‌تونه یه باغ زیبا بیافرینه. یه حرکت قلم‌مو می‌تونه آغازگر یه شاهکار هنری باشه. یه نت موسیقی برای آغاز یه آهنگ زیبا کافی است. برداشتن یه قدم برای شروع یه سفر کافی است. برداشتن یه آجر برای فروریختن دیوارها کافی است. من می‌تونم فقط با یه کلمه‌ی محبت‌آمیز مکالمه‌ی دوستانه رو آغاز کنم. من می‌تونم با کلام مهربان و لطیف خودم یه دوست پیدا کنم. من می‌تونم با انجام یه رفتار مهربانانه، رابطه‌ی محبت‌آمیز بسازم. می‌تونم با آغوشی پرمهر، محبت کردن به دیگران رو آغاز کنم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
من یک نفر هستم، اما...

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی من یک نفر هستم، اما...
نویسنده
مترجملیلا کاشانی وحید
راویمریم باقری
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های آموزش کودکان، کتاب‌های کودک 6 تا 8 سال
قیمت نسخه صوتی
۱۰۰۰۰ ۵,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی من یک نفر هستم، اما...

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی من یک نفر هستم، اما...

برای دریافت کتاب صوتی من یک نفر هستم، اما... و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.