معرفی و دانلود کتاب بهتر از همه

عکس جلد کتاب بهتر از همه
قیمت:
۲۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بهتر از همه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بهتر از همه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بهتر از همه

این سروصداها در شهر آدم‌چوبی‌ها برای چیست؟ مکس لوکیدو، نویسنده‌ی پرکار دنیای کودک و خالق کتاب بهتر از همه، ماجرای یک شهر خیالی که تمامی آدم‌های آن چوبی هستند را برای خوانندگان خود روایت می‌کند. با ورود یک آدم‌چوبیِ معروف به این شهر، همه‌چیز به‌هم می‌ریزد. پانچلو هیچ از این تغییر تازه خوشش نمی‌آید. او از اینکه مثل آدم‌چوبی خاص ماجرا محبوب و موردتوجه نیست، ناراحت است.

درباره‌‌ی کتاب بهتر از همه

تابه‌حال نام شهر آدم‌چوبی‌ها به گوشتان خورده؟ مکس لوکیدو (Max Lucado) نویسنده‌ی کتاب بهتر از همه (Best of All) و خالق این سرزمین داستانی‌ست. او قرار است با همراهی تصویرگر محبوب کتابش یعنی سرجیو مارتینز (Sergio Martinez) ما را راهی یک روز خاص و ویژه در این شهر اسرارآمیز کند.

امروز در شهر آدم‌چوبی‌های کوچک، هیاهوی تازه‌ای برپاست. ظاهراً ایلای، یعنی سازنده‌ی این شهر کوچک چوبی، یک عروسک تازه و ویژه ساخته است. البته این عروسک چوبی یک تفاوت بزرگ با بقیه‌ی سازه‌های او تا الان دارد. ایلای این آدم چوبی را از یک نوع چوب درخت خاص جنگلی ساخته و اسم خانم رز را بر او گذاشته. حالا همه‌چیز برای ورود این شخصیت ویژه به دهکده‌ی چوبی مهیاست. با ورود خانم رز، همه‌ی اهالی و ازجمله شهردار از او استقبال می‌کنند و دور او جمع می‌شوند. اما درمیان این شلوغی، گویا یک نفر چندان خوشحال نیست. او پانچلو، عروسک چوبی کوچک شهر است. به‌نظر می‌رسد پانچلو میانه‌ی خوبی با این عضو تازه‌وارد ندارد. پانچلو یک عروسک ساده است که حتی در ساختنش چوپ خاص و گرانی خرج نشده. او تصور می‌کند که شاید به اندازه‌ی خانم رز ارزشمند و مهم نیست. اما آیا چنین فکری درست است؟ باید ببینیم ایلای، سازنده‌ی این عروسک‌های چوپی چه جوابی برای پانچلو دارد.

معرفی و دانلود کتاب بهتر از همه

داستان بهتر از همه، یک قصه‌ی شیرین و خواندنی با حال‌وهوای قصه‌های قدیمی‌ست. قلم دل‌نشین نویسنده و تصویر‌سازی‌های دیدنی کتاب، همه‌چیز را برای فعال شدن قدرت تخیل کودکان و ورود به جهانی فانتزی و آموزنده آماده می‌کنند. شاید بسیاری از ما نیز در زندگی، احساس غبطه‌ خوردن را تجربه کرده باشیم. همچنین ممکن است خیلی از ما در موقعیت‌های مختلف به توانمندی‌هایمان شک کنیم و به مقایسه‌ی خود با دیگران بپردازیم. نویسنده‌ی کتاب بهتر از همه، در قالب یک داستان دل‌نشین از این احساس ناخوش‌آیند صحبت می‌کند و یک نکته‌ی مهم و فراموش‌نشدنی را به خوانندگان کوچک خود می‌آموزد: فرقی ندارد در چه جایگاهی باشیم؛ همه‌ی ما خاص و یگانه هستیم.

این کتاب محصولی از سال 2003 میلادی‌ست و نسخه‌ی فارسی آن با ترجمه‌ی لیلا کاشانی وحید و با همکاری انتشارات مهرسا تهیه شده. این اثر ارزشمند همچنین از کتاب‌های مورد تایید سامانه‌ی رشد وزارت آموزش و پرورش است.

کتاب بهتر از همه برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب یک اثر به‌یادماندنی برای کودکان 7 تا 12 سال است. اما بزرگ‌تر‌ها نیز بدون شک از خواندن ماجرای دل‌انگیز دهکده‌ی آدمک‌های چوبی لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب بهتر از همه می‌خوانیم

پانچلو باز پرسید: «آیا درختان جنگل بید به اندازه‌ی درختان جنگل افرا فوق‌العاده و بی‌نظیر هستند؟»
ایلای پاسخ داد: «البته که به همان اندازه فوق‌العاده و بی‌نظیرند».
پانچلو پرسید: «پس چرا دیگران طوری رفتار می‌کنند مثل اینکه من از آن‌ها پایین‌تر هستم؟»
ایلای پاسخ داد: «عزیزم، تنها چیزی که باعث می‌شود کسی بهتر از دیگران باشد، اخلاق خوب و بیشتر کمک کردن به دیگران است. بیا اینجا، کسی هست که می‌تواند به سوالت پاسخ دهد».

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بهتر از همه
نویسنده
مترجملیلا کاشانی وحید
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-6591-94-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بهتر از همه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بهتر از همه

برای دریافت کتاب بهتر از همه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.