معرفی و دانلود کتاب اگر پری را دیدی...

عکس جلد کتاب اگر پری را دیدی...
قیمت:
۱۸۰۰۰ ۱۰,۸۰۰ تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اگر پری را دیدی... و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اگر پری را دیدی... و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اگر پری را دیدی...

کتاب اگر پری را دیدی... نوشته‌ی ماری لوئیز گی، داستان سومین ماجراجویی استلا و برادرش سام را روایت می‌کند. سام در این قسمت از ماجراجویی، از خواهرش می‌پرسد که آیا پری‌ها وجود دارند؟ آن دو با هم به جنگل می‌روند تا پاسخ سوالشان را پیدا کنند.

درباره‌ی کتاب اگر پری را دیدی

کتاب اگر پری را دیدی (Stella, Fairy of the Forest)، سومین جلد از مجموعه‌ی من و برادرم است که توسط ماری لوئیز گی (Marie-Louise Gay) نوشته و تصویرگری شده است. در این جلد از سری‌ داستان‌های استلا و سام، سام از خواهر بزرگ‌ترش می‌پرسد که آیا پری‌ها واقعاً وجود دارند؟ استلا به سام می‌گوید تا حالا صدها پری را دیده است و اگر از علفزار عبور کنند و وارد جنگل شوند، ممکن است بعضی از آن‌ها را پیدا کنند. به این ترتیب، سومین ماجراجویی استلا و سام آغاز می‌شود. در این ماجراجویی، سام چیزهایی می‌گوید که خواهرش را غافلگیر می‌کند و پایانی عالی برای ماجراجویی در جنگل می‌سازد.

این داستان بسیار طنزآمیز و بازیگوشانه است. نویسنده در این داستان، رابطه‌ی پرتحرک میان سام و استلا را به خوبی به تصویر کشیده است. تصاویر زیبا و شادابی که نویسنده در کنار متن خلق کرده است و خواننده را به ادامه‌ی داستان جذب می‌کند.

کتاب اگر پری را دیدی، نوشته‌ی ماری لوئیز گی، توسط ریحانه جعفری ترجمه شده و نشر پرنده‌ی آبی،‌ واحد کودم و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی داستان‌های من و برادرم

داستان‌های من و برادرم (Stella and Sam) نام یک مجموعه داستان کودکانه و فانتزی به قلم و تصویرگری ماری لوئیز گی است. شخصیت‌های اصلی این قصه‌ها دو خواهر برادر به نام‌های استلا و سام هستند، که در هر قسمت به سراغ کشف ماجراهای تازه‌ای می‌روند. سام از خواهر خود کوچک‌تر است و در رویارویی با اتفاقات و رویداد‌های تازه سوالات زیادی در ذهن خود دارد. استلا که خواهر مهربان اوست و تجربه‌های بیشتری از سام دارد، در یافتن پاسخ مناسب به این پرسش‌ها او را همراهی می‌کند.

«آسمان و دریا کجا به هم می‌رسند؟»، «آدم‌ برفی کجا می‌خوابد»، «وقتی خواهرم کوچولو بود»، «چه کسی نخ ماه را نگه می‌دارد؟» نام برخی جلد‌های این مجموعه هستند که با تلاش انتشارات پرنده آبی، واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی، به دست کودکان می‌رسد.

نکوداشت‌های کتاب اگر پری را دیدی

  • تصاویر بی‌قیدوبند آبرنگی ماری لوئیز گی بسیار لذت‌بخش هستند و از نثر آگاهانه‌اش مشخص است که او به شکلی دقیق به مکالمه‌های کودکان گوش داده است. استلا و سام، به گونه‌ای منحصربه‌فرد از نقش‌های شخصیت خود لذت می‌برند و آشکارا همدیگر را دوست دارند. آن دو، همیشه چیزی برای به اشتراک گذاشتن در دنیای محدود، اما همیشه جذاب خود پیدا خواهند کرد. (بوک‌لیست)
  • تصاویر لوئیز گی که عمدتاً با آبرنگ کشیده شده‌اند، بسیار روشن و درخشان هستند و حس عجیبی را به مخاطب منتقل می‌کنند. (اسکول لایبرری ژورنال)

کتاب اگر پری را دیدی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 5 تا 8 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب اگر پری را دیدی... می‌خوانیم

سام پرسید: پری‌ها چه شکلی‌اند؟
- کوچولو و خوشگلند. خیلی هم تند پرواز می‌کنند.
- یکی‌شان را دیدم. نگاه کن!
استلا گفت: آن که پروانه است سام!
پروانه‌ها پر می‌خورند که اسم‌شان را گذاشته‌اند پروانه؟
- آن‌هایی که سفیدند، آره!
سام گفت: پس حتما پروانه‌های آبی هم آسمان می‌خورند!
استلا پرسید: از کجا می‌دانی؟
سام گفت: من خیلی چیزها می‌دانم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اگر پری را دیدی...
نویسنده
مترجمریحانه جعفری
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-436-052-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۱۸۰۰۰ ۱۰,۸۰۰ ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اگر پری را دیدی...

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اگر پری را دیدی...

برای دریافت کتاب اگر پری را دیدی... و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.