معرفی و دانلود کتاب آدم برفی کجا می‌خوابد

عکس جلد کتاب آدم برفی کجا می‌خوابد
قیمت:
۲۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آدم برفی کجا می‌خوابد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آدم برفی کجا می‌خوابد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آدم برفی کجا می‌خوابد

درباره‌ی دنیای آدم‌برفی‌ها چه می‌دانید؟ ماری لوئیز گی، داستان‌نویس محبوب کودکان و برنده‌ی جایزه‌ی الیزابت مرازیک کلیور در کتاب آدم برفی کجا می‌خوابد شما را به فصل شگفت‌انگیز زمستان و دنیای آدم‌برفی‌ها دعوت می‌کند. سم برادر کوچک‌تر استلا اولین‌بار است که در زندگی خود برف می‌بیند. مواجهه با این دانه‌های کوچک یخی حسابی او را سر ذوق آورده و سوالات تازه در ذهن او ایجاد می‌کند؛ سوالاتی که فقط استلا از پس جواب دادن به آن‌ها برمی‌آید!

درباره‌‌ی کتاب آدم برفی کجا می‌خوابد

استلا و سم، ماجراجوترین خواهر و برادرهای دنیا هستند. آن‌ها در قسمت تازه‌ای از مجموعه داستان‌های خواندنی ماری لوئیز گی (Marie-Louise Gay) به سراغ یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌های کودکان در فصل سرما و زمستان، یعنی ساختن آدم‌برفی‌ می‌روند. ماجرای کتاب آدم برفی کجا می‌خوابد (Stella, Queen of the Snow) از آن داستان‌هایی‌ست که موقع خواندنش حتماً باید لباس گرم بپوشید!

زمستان امسال از همیشه سرد‌تر شده است. استلا و برادر کوچکش یعنی سم‌ برای باریدن اولین برف زمستانی ذوق دارند و هر روز به بازی و شیطنت بین درخت‌های یخ‌زده‌ی جنگل سفید فکر می‌کنند. آن‌ها قرار است در این ماجراجویی تازه، چکمه و لباس‌های گرم به تن کنند و از شگفتی‌های تازه‌ی این فصل سر در بیاورند؛ مخصوصاً آن که سم تا‌به‌حال از نزدیک برف را ندیده و حتماً با تماشای آن هزاران سوال تازه به ذهنش می‌رسد! پرتاپ کردن گلوله‌های برفی به یک‌دیگر و دراز کشیدن در برف‌ها و ساختن فرشته‌های برفی از لذت‌بخش‌ترین بازی‌های زمستانی بچه‌هاست. اما آن‌ها امسال به دنبال یک ماجراجویی ویژه هستند. پس تصمیم می‌گیرند دست‌به‌کار شوند و اولین آدم‌برفی‌ عمرشان را بسازند. ساختن آدم‌برفی در این سرما حسابی کیف دارد اما مثل همیشه، سوال و پرسش‌های سم یکی‌یکی از راه می‌رسند! راستی می‌شود برف‌ها را در دهان گذاشت و خورد؟ وقتی زمستان تمام می‌شود آدم‌برفی‌ها کجا می‌روند؟ اصلاً بگو ببینم، آدم برفی کجا می‌خوابد؟ حالا استلا باید دوباره حوصله به‌خرج دهد تا برای سوالات برادر کوچک خود پاسخ‌های مناسبی پیدا کند.

داستان کتاب آدم برفی کجا می‌خوابد، قصه‌ای گرم و دل‌نشین با روایتی آموزنده است. نقاشی‌های آب‌رنگی ماری لوئیز گی حال‌وهوای زمستانی آن را زنده کرده و سوالات پیاپی شخصیت کوچک داستان یعنی سم، مایه‌های طنز و بامزه‌ای به داستان بخشیده است. خواننده‌های خردسال این کتاب همراه با ماجراجویی‌های سم و استلا، سفری خیالی به سرد‌ترین فصل سال را تجربه می‌کند و برای پرسش‌های ذهنی خود درباره‌ی دنیای برف‌ها، پاسخ‌های جالب و پرفایده‌ای می‌یابد. این کتاب خواندنی در سال 2000 منتشر شده است. ترجمه‌ی آن را ریحانه جعفری برعهده داشته و انتشار آن نیز به عهده‌ی نشر پرنده آبی بوده است.

درباره‌ی مجموعه داستان‌های من و برادرم

داستان‌های من و برادرم (Stella and Sam) نام یک مجموعه داستان کودکانه و فانتزی به قلم و تصویرگری ماری لوئیز گی است. شخصیت‌های اصلی این قصه‌ها دو خواهر برادر به نام‌های استلا و سم هستند، که در هر قسمت به سراغ کشف ماجراهای تازه‌ای می‌روند. سم از خواهر خود کوچک‌تر است و در رویارویی با اتفاقات و رویداد‌های تازه سوالات زیادی در ذهن خود دارد. استلا که خواهر مهربان اوست و تجربه‌های بیشتری از سم دارد، در یافتن پاسخ مناسب به این پرسش‌ها او را همراهی می‌کند. «آسمان و دریا کجا به هم می‌رسند؟»، «آدم‌ برفی کجا می‌خوابد»، «اگر پری را دیدی...»، «چه کسی نخ ماه را نگه می‌دارد؟» نام برخی جلد‌های این مجموعه هستند که با تلاش انتشارات پرنده آبی واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی به دست کودکان ایران‌زمین می‌رسد.

کتاب آدم برفی کجا می‌خوابد برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 5 تا 8 ساله و عاشقان فصل زمستان از خواندن این داستان کیف می‌کنند!

در بخشی از کتاب آدم برفی کجا می‌خوابد می‌خوانیم

سام پرسید: آدم‌برفی چی می‌خورد؟
استلا آواز خواند: گلوله‌ی برفی... لوبیای برفی... کاپشن برفی!
سام پرسید: آدم‌برفی‌ها کاپشن سبز هم می‌خورند؟
استلا گفت: نه، فقط کاپشن صورتی می‌خورند.
سام پرسید: مطمئنی؟
استلا گفت: بیا برویم روی دریاچه اسکیت کنیم.
سام پرسید: آب دریاچه کجا رفته؟
- یخ زده، ‌مثل یک بستنی خیلی خیلی گنده یخی.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آدم برفی کجا می‌خوابد
نویسنده
مترجمریحانه جعفری
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-436-051-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آدم برفی کجا می‌خوابد

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آدم برفی کجا می‌خوابد

برای دریافت کتاب آدم برفی کجا می‌خوابد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.