معرفی و دانلود کتاب آسمان و دریا کجا به هم می‌رسند؟

عکس جلد کتاب آسمان و دریا کجا به هم می‌رسند؟
قیمت:
۱۸۵۰۰ ۱۱,۱۰۰ تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آسمان و دریا کجا به هم می‌رسند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آسمان و دریا کجا به هم می‌رسند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آسمان و دریا کجا به هم می‌رسند؟

کتاب آسمان و دریا کجا به هم می‌رسند؟ نوشته‌ی ماری لوئیز گی روایتگر داستانی خیال‌برانگیز درباره‌ی استلا و برادر کوچک‌ترش سم است که یک روز با هم به دریا می‌روند و استلا می‌خواهد به سوالات عجیب‌وغریب برادرش پاسخ‌هایی خلاقانه و هوشمندانه بدهد. این کتاب که چهارمین کتاب از مجموعه‌ی من و برادرم است، در سال 2000 موفق به دریافت جایزه‌ی کتاب کودک روث شوارتز شده است.

درباره‌ی کتاب آسمان و دریا کجا به هم می‌رسند؟

یک روز گرم و آفتابی‌ست، هوا عالی است و مرغان دریایی پرشور و حرارت آواز می‌خوانند و خود را به سطح آب می‌زنند. زمان مناسبی برای رفتن به دریا، بازی کردن در ساحل و آفتاب گرفتن است. استلا و برادر کوچکش سم نیز این فرصت را غنیمت می‌شمارند و به ساحل می‌روند. استلا و سم مشغول بازی در ساحل می‌شوند تا اینکه استلا ناگهان تصمیم می‌گیرد، سر به سر سم بگذارد. او با سرخوشی به برادر کوچک‌ترش می‌گوید که یک ستاره‌ی دریایی است و با هیجان به میان دریا می‌دود. اینجاست که سیر سوالات بی‌پایان سم شروع می‌شود! او که تا‌به‌حال به موجودات دریایی توجهی نداشته، ناگهان می‌خواهد همه‌چیز را کشف کند و بداند ستاره‌های دریایی از کجا می‌آیند و آیا گربه‌ماهی‌ها نیز مثل گربه‌های عادی خرخر می‌کنند یا نه. مغز سم مثل هر کودک دیگری که با مسئله‌ای جدید مواجه می‌شود، پر از سوالات گوناگون است و از خواهر بزرگ‌ترش استلا که همیشه جوابی در آستین دارد، پاسخ می‌خواهد. استلا با هوشمندی و خلاقیت جواب‌های جالب، طنز و در عین حال تعجب برانگیزی به او می‌دهد و سم را همراه خود به یک ماجراجویی هیجان‌انگیز در عالم تخیلات می‌برد.

او برای برادرش شرح می‌دهد که ستاره‌های دریایی همان ستاره‌های آسمان هستند که از آسمان سقوط کرده و میان دریا افتاده‌اند. او برای سم داستان می‌بافد که گربه‌ ماهی‌ها در زیر آب به جایی خرخر لالایی سر می‌دهند و اینطوری توجه سم را جلب، او را وادار به خیال‌پردازی و رویابافی کرده و در نهایت خلاقیت او را تقویت می‌کند.

کتاب آسمان و دریا کجا به هم می‌رسند؟ (Stella, Star of the Sea) نوشته‌ی ماری لوئیز گی (Marie-Louise Gay ) نه فقط مجموعه‌ای از سوال و جواب‌های عجیب‌وغریب و خیال‌برانگیز است، بلکه داستانی درباره‌ی عشق خواهر و برادری‌ست. استلا در این کتاب مانند یک محافظ کارکشته از برادرش مراقبت می‌کند و می‌کوشد تا او را با ترس‌هایش مواجه کرده و به او اجازه‌ی ترس و تردید ندهد. این کتاب که با تصاویری بسیار دلنشین و زیبا همراه است می‌تواند توجه کودکان را به خود جلب کرده و قوه‌ی تخیل آن‌ها را تقویت کند.

کتاب آسمان و دریا کجا به هم می‌رسند؟ به همت ریحانه جعفری به فارسی ترجمه شده و توسط انتشارات پرنده‌ی آبی به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های من و برادرم

من و برادرم، مجموعه کتابی درباره‌ی استلا و برادرش سم است. شخصیت‌ها در این داستان‌ها هر بار به یک ماجراجویی جدید دست زده و داستانی خیال‌انگیز و زیبا را رقم می‌زنند. این مجموعه کتاب توسط ماری لوئیز گی نوشته شده است. تاکنون کتاب‌های «وقتی خواهرم کوچولو بود»، «اگر پری را دیدی»، «آسمان و دریا کجا به هم می‌رسند؟»، «چه کسی نخ ماه را نگه می‌دارد؟» و «شب بخیر داداش» از این مجموعه توسط انتشارات پرنده‌ی آبی به چاپ رسیده‌اند.

نکوداشت‌های کتاب آسمان و دریا کجا به هم می‌رسند؟

  • مجموعه کتاب‌های ماری لوئیز گی بسیار سرزنده بوده و برای مخاطبان کودکش قابل درک هستند. این کتاب‌ها یک تجربه‌ی ادبی غنی را در اختیار مخاطبان قرار داده‌اند که هم عقل و هم احساس آن‌ها را تغذیه می‌کند. (Toronto Star)
  • تصویرگری‌های ماری لوئیز گی بسیار درخشان و خیال‌انگیز هستند.(School Library Journal)
  • این داستان برشی از زندگی‌ست و با تصویرگری‌های عجیب‌وغریبش، سفری لذت‌بخش به کنار دریا را رقم می‌زند. (پابلیشرز ویکلی)

کتاب آسمان و دریا کجا به هم می‌رسند برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب آموزنده و درعین‌حال سرگرم‌کننده برای کودکان 5 تا 8 ساله مناسب و جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب آسمان و دریا کجا به هم می‌رسند؟ می‌خوانیم

استلا یک‌بار قبل از این که سام به دنیا بیاید، ‌دریا را دیده بود. استلا تمام اسرار دریا را می‌دانست.
سام پرسید: آبش سرد است؟ عمقش زیاد است؟ هیولای دریایی هم دارد؟
- آبش عالی است. از هیولای دریایی هم خبری نیست. بپر توی آب، سام!
سام گفت: الان نه.
سام پرسید: ستاره‌های دریایی از کجا می‌آیند؟
استلا گفت: از آسمان.
بعد ادامه داد: ستاره‌های دریایی، ‌ستاره‌هایی هستند که عاشق دریا شده‌اند و افتاده‌اند توی دریا.
سام پرسید: ستاره‌ها نمی‌ترسند غرق بشوند؟
استلا گفت: نه، ‌همه‌ی آن‌ها بلدند شنا کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آسمان و دریا کجا به هم می‌رسند؟
نویسنده
مترجمریحانه جعفری
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-436-050-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۱۸۵۰۰ ۱۱,۱۰۰ ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آسمان و دریا کجا به هم می‌رسند؟

برای دریافت کتاب آسمان و دریا کجا به هم می‌رسند؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.