معرفی و دانلود کتاب تو مهم هستی!

عکس جلد کتاب تو مهم هستی!
قیمت:
۲۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تو مهم هستی! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تو مهم هستی! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تو مهم هستی!

هر چقدر هم که تنها باشی باز هم یکی هست که تو را دوست داشته باشد و به تو توجه کند. کتاب تو مهم هستی! نوشته‌ی کریستین رابینسون به مخاطب خود می‌آموزد که در کنار تمامی مشکلات زندگی، هیچ وقت فراموش نمی‌شود و همیشه مهم است. این کتاب از جمله پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز است.

درباه‌ی کتاب تو مهم هستی!

شاید تصور کنید که برخی از مشکلات تنها در دوران بزرگ‌سالی به سراغ ما می‌آیند، اما کودکان نیز با مسائل روحی و روانی مشابه روبه‌رو هستند. هرچند کودکان همواره در پناه امن خانواده دیده می‌شوند و حمایت عاطفی مادر و پدر را دارند، اما گاهی ممکن است در ذهن خود به تنهایی و آسیب‌هایی که برایش اسمی نمی‌یابند، فکر کنند. کتاب تو مهم هستی! (You Matter) نوشته‌ی کریستین رابینسون (Christian Robinson) یکی از این مسائل فکری را در قالب داستان کودک بررسی می‌کند. این کتاب به موضوع تنهایی از این زاویه می‌نگرد که آدم‌ها در برخی از موقعیت‌های اجتماعی ممکن است احساس کنند که مورد بی‌توجهی دیگران قرار گرفته‌اند. کریستین رابینسون ریشه‌ی این مشکل را در دوران کودکی جستجو کرده و از آنجایی که دنیای کودکان را به خوبی می‌شناسد، تلاش می‌کند تا ذهن کودکان را از این آسیب دور نگه دارد.

کریستین رابینسون از جمله نویسندگان فعال در زمینه‌ی کتاب‌های مصور کودکان است. او با طراحی تصاویر جذاب مفاهیم بسیار ساده را برای مخاطب خردسال آماده کرده و ضمن ارائه‌ی موضوعی روان‌شناسانه، موقعیت تماشایی را نیز خلق می‌کند. تصاویر جذاب این کتاب ارتباطی صمیمی را بین مخاطب و موضوع اصلی ایجاد می‌کند. طراحی شخصیت‌های کارتونی باعث ایجاد این ارتباط شده و همچنین خواندن نوشته‌های کوتاه تمرکز مخاطب روی نکات کلیدی و آموزشی را افزایش می‌دهد. از طرفی هماهنگی تصاویر و نوشته‌های کوتاه انگیزشی احساس آرامشی را به مخاطب انتقال می‌دهد که اگر دچار تنهایی باشد، رهایی موقت از انزوا برای او امکان‌پذیر خواهد شد.

معرفی و دانلود کتاب تو مهم هستی!

کتاب تو مهم هستی! یکی از منابع مهم در جهت رشد فکری کودکان است و علاوه بر مخاطب خردسال، منبع مطمئنی برای بزرگ‌سالان نیز هست. چراکه پدر و مادر در دورانی که مشغول پرورش فرزند خردسال خود هستند، بیش از هر چیز خود را به دوران کودکی نزدیک می‌بینند و سعی می‌کنند با همراهی همیشگی کودک رابطه‌ی صمیمانه‌ای را با او ایجاد کنند. از این رو مطالعه‌ی کتاب‌های کودکان یکی از سرگرمی‌های پدر و مادر نیز هست. حال اگر در میان کتاب‌های کودک کتابی پیدا شود که به موضوع مهم تنهایی و گوشه‌نشینی بپردازد، بدون شک این کتاب باب میل بزرگ‌سالان نیز خواهد بود.

کریستین رابینسون در کتاب تو مهم هستی! ضمن ارائه‌ی راهکاری روان‌شناسانه برای کنار گذاشتن برخی عادت‌های فکری کودکان، شور و شوق کودکانه را نیز منتقل می‌کند و شاید یکی از دلایل محبوبیت کتاب‌های این نویسنده‌، طراح و انیمیشن‌ساز آمریکایی نزدیک کردن مفاهیم دنیای بزرگ‌سالی به جهان زیبای کودکان است. او در کتاب تو مهم هستی! روی این موضوع تاکید می‌کند که احساس بی‌توجهی از طرف دیگران نباید باعث تنهایی شود و پذیرفتن برخی از ویژگی‌های انسانی به کودکان کمک می‌کند که در کنار دیگران و در قالب زندگی گروهی از لحظه‌های خود لذت ببرند.

کتاب تو مهم هستی! نوشته‌ی کریستین رابینسون با ترجمه‌ی آذر تقی‌یار توسط انتشارات مهرسا منتشر شده است.

افتخارات کتاب تو مهم هستی!

  • کتاب پرفروش نیویورک تایمز؛
  • بهترین کتاب سال به انتخاب بارنز اند نوبل، نیویورک تایمز، پابلیشرز ویکلی و لایبرری ژورنال.

نکوداشت‌های کتاب تو مهم هستی!

  • این کتاب درباره‌ی خودخواهی آدمی است و در عین حال درباره‌ی تاریخ زندگی روی کره‌ی زمین است. (نیویورک تایمز)
  • این یک انتخاب خوب برای کسانی است که تجربیات تلخی را در تنهایی از سر گذرانده‌اند. (بوک لیست)
  • رابینسون موضوع پیچیده‌ای را مطرح می‌کند و به احساساتی که برای همه مشترک است، اشاره می‌کند، درحالی‌که به احساسات شخصی خوانندگان خردسال نیز اهمیت می‌دهد. (اسکول لایبرری ژورنال)

کتاب تو مهم هستی! برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال پیشنهاد شده است، اما پدران و مادرانی که از خواندن کتاب‌های کودک لذت می‌برند نیز می‌توانند در کنار فرزند خردسالشان از تصاویر جذاب و محتوای انگیزشی این کتاب لذت ببرند.

در بخشی از کتاب تو مهم هستی! می‌خوانیم

سعی کن اولین نفری باشی که کاری را شروع می‌کنی و آخرین نفری که خسته می‌شوی!
بعضی چیزها آن‌قدر کوچولو هستند که اصلا به چشم نمی‌آیند... اما فراموش نکن که تو مهم هستی.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تو مهم هستی!
نویسنده
مترجمآذر تقی یار
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-336-064-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تو مهم هستی!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تو مهم هستی!

برای دریافت کتاب تو مهم هستی! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.