معرفی و دانلود کتاب گاوی که زبان آدم بلد شد

عکس جلد کتاب گاوی که زبان آدم بلد شد
قیمت:
۱۷۵۰۰ ۱۰,۵۰۰ تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گاوی که زبان آدم بلد شد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گاوی که زبان آدم بلد شد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گاوی که زبان آدم بلد شد

کتاب گاوی که زبان آدم بلد شد اثر شکوه قاسم‌نیا روایتگر داستانی کودکانه درباره‌ی خانوم گاوه‌ی مهربان است که از دست صاحبش عصبانی شده. او دوست دارد از شیرش برای شیر دادن به گوساله‌اش استفاده کند؛ اما، صاحبش همه‌ی شیر را کامل می‌دوشد. همین است که دستِ آخر خانم گاوه عصبانی می‌شود و سطل شیر را می‌ریزد روی زمین و از آنجا به بعد داستان‌های جالبی به وجود می‌آید!

درباره‌ی کتاب گاوی که زبان آدم بلد شد

در داستان کودکانه‌ی گاوی که زبان آدم بلد شد، خانوم گاوه‌ی مهربان تازه بچه‌دار شده، اما نمی‌تواند از شیرش به گوساله‌اش بدهد. چرا؟ چون صاحبش، همه‌ی شیرش را تا قطره‌ی آخر می‌دوشد. همین است که خانوم گاوه عصبانی می‌شود، به سطل شیر لگد می‌زند و شیر پخش زمین می‌شود. از بدِ حادثه، صاحب گاو روی شیرها لیز می‌خورد و می‌افتد زمین و سرش به سنگی برخورد می‌کند. به سنگ خوردن سر همان و اتفاقات جالب و بانمک بعدش همان...

شکوه قاسم‌نیا، نویسنده‌ی کتاب گاوی که زبان آدم بلد شد، یکی از نویسندگان کودک و نوجوان است که به زبان شیرین و داستان‌های بانمکش معروف شده. او سالیان سال است که برای کودکان و نوجوانان داستان‌ها و شعرهای جذاب می‌نویسد و بسیاری از ما، در کودکی‌مان، شعرهای خواندنی و ریتمیک او را از بر بودیم. بسیاری از شعرهای او، در کتاب‌های درسی ابتدایی، تدریس می‌شود و خیلی از داستان‌هایش تبدیل به انیمیشن‌ها و کارتون‌های جذاب شده‌اند. او در کتاب‌ها و شعرهایش، داستان‌هایی را مطرح می‌کند که باعث آشنایی کودکان با مفاهیمی عمیق و جالب می‌شود و گستره‌ی تفکر کودکان را رشد می‌دهد. همین‌طور باعث می‌شود کودکان به جزئیات، بیشتر توجه کنند و در رابطه با موضوعات معمولی، متفاوت بیندیشند.

تصویرهای کتاب گاوی که زبان آدم بلد شد، را شروین مظفری طراحی کرده است. تصاویر، زیبا و رنگارنگ اما بسیار ساده‌اند و تماشای رنگ‌های زنده و شخصیت‌های بانمکش دلتان را شاد می‌کند. تصویرگری‌ها، درست مثل نقاشی‌هایی هستند که کودکان می‌کشند و حتی می‌توانید از تصاویر ساده‌ی کتاب، به عنوان الگویی برای طراحی حیوانات مختلف مزرعه استفاده کنید. چاپ و عرضه‌ی این کتاب را نشر پرنده‌ی آبی، واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی فرهنگی، بر عهده داشته است.

کتاب گاوی که زبان آدم بلد شد برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب گاوی که زبان آدم بلد شد برای کودکان 5 تا 8 سال،جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب گاوی که زبان آدم بلد شد می‌خوانیم

خانم گاوه یک گوساله داشت. گوساله‌اش را خیلی دوست داشت. دلش می‌خواست که همه‌ی شیرش را به او بدهد تا بخورد و قوی بشود.
اما صاحب خانم گاوه نمی‌گذاشت. هر روز می‌آمد و تمام شیر او را می‌دوشید و می‌برد و می‌فروخت.
خانم گاوه التماس می‌کرد: «نه، ندوش، نبر، نفروش! این شیر، مال بچه‌ی خودم است!»
اما صاحب گاو حرف‌های او را نمی‌فهمید، چون زبان گاوی بلد نبود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گاوی که زبان آدم بلد شد
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-121-586-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۱۷۵۰۰ ۱۰,۵۰۰ ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گاوی که زبان آدم بلد شد

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گاوی که زبان آدم بلد شد

برای دریافت کتاب گاوی که زبان آدم بلد شد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.