معرفی و دانلود کتاب صوتی پاپی گل خجالتی

عکس جلد کتاب صوتی پاپی گل خجالتی
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پاپی گل خجالتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پاپی گل خجالتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پاپی گل خجالتی

پاپی کوچولو دخترک خجالتی در کتاب صوتی پاپی گل خجالتی اثر لاریسا تئول با حشرات و حیوانات دوست است و همیشه آنقدر از آدم‌ها کناره می‌گیرد که لقب گل خجالتی را به او داده‌اند. یک روز، یک اتفاق در مهمانی تولد مادربزرگش دیگران را متوجه توانایی‌های او می‌کند و تحولی در شخصیت او و ارتباطش با دیگران ایجاد می‌شود.

درباره‌ی کتاب صوتی پاپی گل خجالتی

پاپی فیلدز دختر کوچولویی است که به طبیعت عشق می‌ورزد. او ساعت‌ها در میان درخت‌ها و علف‌ها راه می‌رود و با کفشدوزک‌ها و پرنده‌ها حرف می‌زند اما در مواجهه با آدم‌ها کمی خجالت می‌کشد. برای همین به او می‌گویند شبیه به گل خجالتی است! یک روز در جشن تولد صد سالگی مادربزرگش دلش هری می‌ریزد پایین. باید چه کار کند؟ از مهمانی بدود بیرون و یک گوشه‌ای از حیاط برای خودش پیدا کند یا خودش را مجبور کند که با آدم‌های دیگر حرف بزند. او احساس می‌کند همه‌ی چشم‌ها روی او متوقف شده و نمی‌تواند تکان بخورد، اما ناگهان سروکله‌ی یک سنجاقک عجیب پیدا می‌شود و همه‌چیز را تغییر می‌دهد. کتاب صوتی پاپی گل خجالتی (A Way with Wild Things) به قلم لاریسا تئول (Larissa Theule) از پاپیِ کم‌حرف می‌گوید و اینکه چطور همین خصلت رفتاری او، نظر دیگران را به او جلب کرد و روابطش را تغییر داد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی پاپی گل خجالتی

نویسنده‌ی کتاب صوتی پاپی گل خجالتی با زبان کودکانه و در عین حال نثری شاعرانه به بچه‌های خجالتی می‌پردازد و نشان می‌دهد که کم‌حرف بودن بچه‌ها عیب نیست، بلکه می‌تواند نقطه‌ی قوت آن‌ها در برخورد با آدم‌ها و مسائل اطرافشان باشد. کم حرف بودن می‌تواند با خودش خلاقیت به همراه داشته باشد، فقط باید از این ویژگی شخصیتی بهترین استفاده را ببرید.

کتاب صوتی پاپی گل خجالتی را فرشته عبدلی به فارسی برگردانده و انتشارات مهرسا روانه‌ی بازار نشر ایران کرده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب نیز به همت همین انتشارات و با گویندگی سارا عرب پوریان در اختیار شما قرار گرفته است.

نکوداشت‌های کتاب پاپی گل خجالتی

  • لاریسا تئول داستانی روحیه‌بخش برای آدم‌های حساس و درونگرا روایت می‌کند. داستان او برای بچه‌هایی خوب است که برای صحبت کردن یا وقت گذراندن با گروه‌های بزرگ نیاز به قوت قلب دارند. (Booklist)
  • بچه‌ها ضمن همذات پنداری که در طول داستان با پاپی پیدا می‌کنند، ‌سرگرم هم خواهند شد. (School Library Connection)
  • قصه‌پردازی لطیف پاپی به ما می‌گوید چیزهایی مثل مشاهده‌گری آرام و با ذوق پاپی که از نظر دیگران نقطه‌ی ضعف است، می‌تواند بزرگترین نقطه‌ی قوت ما باشد. (Kirkus Reviews)
  • بچه‌ها با این کتاب اعتماد به نفس پیدا می‌کنند و تشویق می‌شوند که طبیعت را دوست داشته باشند. (School Library Journal)

کتاب صوتی پاپی گل خجالتی برای چه کسانی مناسب است؟

والدین و مربیان عزیز می‌توانند این کتاب را با همراهی کودکان 3 تا 8 سال گوش بدهند و درباره‌ی آن صحبت کنند.

در بخشی از کتاب صوتی پاپی گل خجالتی می‌شنویم

پاپی بین گل‌های جنگلی نشسته بود و با حوصله به تازه‌ترین آواز جیرجیرک‌ها گوش می‌کرد. او آن‌قدر شیرین زبانی کرد تا خرخاکی مجبور شد از پوسته‌ی خودش بیرون بیاید.

با اینکه پاپی قلقلکی بود، اما وقتی مورچه‌ها روی سروکله‌اش رژه می‌رفتند کاری به آن‌ها نداشت. پاپی عنکبوت سیاه را دید که خیلی خوب تار می‌تنید.

همه‌ی بعدازظهر، او یک دل سیر با کفشدوزک‌ها درباره‌ی شکل، رنگ و اندازه‌ی گل‌ها حرف می‌زد. اما وقتی آدم‌ها دور و برش بودند، پاپی دلش می‌خواست سریع بین رنگ‌ها و اشکال و وسایل محیط اطرافش پنهان شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
پاپی گل خجالتی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پاپی گل خجالتی
نویسنده
مترجمفرشته عبدلی
راویسارا عرب پوریان
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پاپی گل خجالتی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پاپی گل خجالتی

برای دریافت کتاب صوتی پاپی گل خجالتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.