معرفی و دانلود کتاب دنیای پپا 19: پپا به فضا می‌رود

عکس جلد کتاب دنیای پپا 19: پپا به فضا می‌رود
قیمت:
۲۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 19: پپا به فضا می‌رود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 19: پپا به فضا می‌رود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنیای پپا 19: پپا به فضا می‌رود

شما هم مثل پپا کوچولو عاشق فضا‌نوردی و قدم گذاشتن بر ماه هستید؟ پس همین حالا کتاب دنیای پپا 19: پپا به فضا می‌رود را در دست بگیرید تا در کنار این خوک بازیگوش راهی هیجان‌انگیزترین ماجراجویی عمرتان شوید. نویل استلی و مارک بیکر سازندگان مجموعه‌ قصه‌های پر‌طرفدار پپا، در این قسمت نیز مخاطبان کوچک خود را حسابی سر ذوق می‌آورند و آن‌ها را با دنیای شگفت‌انگیز آسمان آشنا می‌کنند.

درباره‌‌ی کتاب دنیای پپا 19: پپا به فضا می‌رود

داستان‌نویسان محبوب دنیای کودکان، نویل استلی (Neville Astley) و مارک بیکر (Mark Baker) در قسمت تازه‌ای از مجموعه قصه‌های تصویری خود یعنی دنیای پپا 19: پپا به فضا می‌رود (Peppa in Space) یک ماجراجویی فضایی را برای دوستان خود ترتیب داده‌اند. پپا و جورج قرار است آخر هفته را در خانه‌ی پدربزرگ و مادر‌بزرگشان بگذرانند. البته که این تعطیلات، یک تعطیلات ساده و معمولی نخواهد بود؛ چرا که ماما‌ن‌بزرگ پپا امروز تصمیم گرفته لباس فضانوردی تن کند و گشتی میان دنیای شگفت‌انگیز آسمان بزند. دوستان مادربزرگ نیز همگی لباس و کلاه مخصوص پوشیده‌اند و منتظر شروع این ماجراجویی هیجان‌انگیز هستند. اگر از پپا و جورج سوال کنید، حتماً آن‌ها نیز می‌خواهند در این سفر همراه مادربزرگ باشند. چرا که آن‌ها تا حالا ماه را از نزدیک ندیده‌اند. حتماً پا گذاشتن بر سطح ماه و بالا و پایین پریدن در چاله‌های آن باید حسابی کیف داشته باشد. پس با پپا همراه باشید تا از ادامه‌ی این مأموریت پرماجرا سر در بیاوریم.

داستان پپا به فضا‌ می‌رود، قصه‌ای کوتاه، ساده و پرکشش برای مخاطبان خردسال دنیای کتاب است. پپا مثل تمامی دوستان هم‌سن‌وسال خود، عاشق کشف دنیاهای تازه و امتحان کردن کار‌های جدید است. او در این قسمت از مجموعه‌ی دنیای پپا، نیز خوانندگان خود را با یک ماجراجویی بامزه و فانتزی همراه می‌کند و لحظه‌های شاد و سرگرم‌کننده‌ای برای آن‌ها می‌سازند. پدر و مادرها و مربیان نیز می‌توانند در خواندن این قصه کودک خود را همراهی کنند و با پرسیدن سوالاتی درباره‌ی دنیای ستاره‌ها و سیارات، آن‌ها را به شناخت و کاوش بیشتر جهان پیرامون خود تشویق کنند. این داستان در سال 2019 به دست مخاطبان جهانی رسیده و نسخه‌ی فارسی آن با تلاش انتشارات افق و ترجمه‌ی مهسا خسروی اکنون در دستان شما قرار دارد.

درباره‌ی مجموعه‌ی دنیای پپا

دنیای پپا (Peppa Pig) یک مجموعه‌ی داستانی مصور است که به قلم نویل استلی و مارک بیکر برای گروه سنی خردسالان نوشته شده. پپا، شخصیت اصلی این قصه‌ها یک خوک کوچک است. او با پدر و مادرش و البته برادرش، جورج، زندگی می‌کند و در هر جلد از این مجموعه با موقعیت‌های تازه و هیجان‌انگیزی رو‌به‌رو می‌شود. موضوع بیشتر این ماجراها، اولین تجربه‌هایی هستند که پپا به عنوان یک کودک آن‌ها را پشت سر می‌گذارد؛ تجربه‌هایی که در ابتدا ممکن است در قالب یک چالش تازه ظاهر شوند اما با قدرت مهربانی و همکاری، به یک خاطره‌ی شیرین تبدیل خواهند شد. نویسندگان این مجموعه در کنار روایت شاد و تصاویر رنگی، موضوعات آموزشی ویژه‌ای را در اثر خود گنجانده‌اند و در هر قسمت ما را با شخصیت‌ها و حیوانات تازه‌ای ازجمله فیل، گورخر، بره و روباه آشنا می‌کنند. این شخصیت‌های دوست‌داشتنی هر کدام ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی دارند و در کنار کمک به پپا برای حل چالش‌ها، نکات تازه‌ای را نیز به مخاطبان خردسال این داستان‌ها می‌آموزند. «بهترین بابابزرگ دنیا»، «پپا و مهمانی پرماجرا» و «پپا به تعطیلات می‌رود» نام برخی از جلد‌های این مجموعه‌ی خواندنی هستند که توسط واحد کودک انتشارات افق به دست کودکان ایرانی رسیده است.

اقتباس‌های فرهنگی و سینمایی از کتاب دنیای پپا

داستان‌های دنیای پپا در سال 2004 به صورت یک مجموعه‌ی انیمیشنی در اختیار مخاطبان کودک قرار گرفته است و این‌روز‌ها طرفداران زیادی در دنیا دارد. همچنین بازی ویدیویی و اسباب‌بازی‌های ساخته‌شده از ماجراهای پپا، محبوبیت زیادی میان خردسالان کسب کرده ‌است.

کتاب دنیای پپا 19: پپا به فضا می‌رود برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان پرکشش، پیشنهاد ما برای مخاطبان 3 تا 7 ساله‌ی قصه‌ها و عاشقان دنیای آسمان و ماه و ستاره‌هاست.

در بخشی از کتاب دنیای پپا 19: پپا به فضا می‌رود می‌خوانیم

مامان و بابا فکری می‌کنند. در موزه برنامه‌ای درباره‌ی کره‌ی ماه و فضا برپا شده است. برای همین همگی راه می‌افتند سمت موزه.
اما پپا نگران است. او نمی‌خواهد به کره‌ی ماه برود. پپا می‌پرسد: «حالا مگر مجبوریم به کره‌ی ماه برویم؟»
بابا می‌گوید: «نه پپا. ما نمی‌‌خواهیم به کره‌ی ماه برویم؛ می‌خواهیم برویم موزه.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنیای پپا 19: پپا به فضا می‌رود
نویسنده،
مترجممهسا خسروی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-353-973-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دنیای پپا 19: پپا به فضا می‌رود

برای دریافت کتاب دنیای پپا 19: پپا به فضا می‌رود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.