معرفی و دانلود کتاب دنیای پپا 33: پپا آشپزی می‌کند

عکس جلد کتاب دنیای پپا 33: پپا آشپزی می‌کند
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 33: پپا آشپزی می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 33: پپا آشپزی می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنیای پپا 33: پپا آشپزی می‌کند

داستانی درباره‌ی یک آشپزی گروهی و خانوادگی هم شیرین و هم وسوسه‌کننده است. در کتاب دنیای پپا 33: پپا آشپزی می‌کند نوشته‌ی نویل استلی و مارک بیکر، همین اتفاق می‌افتد. پپای کوچولو با کمک خانواده‌اش پیتزایی خوشمزه درست کرده و خاطره‌ای از یک همکاری موفق و صمیمانه را برای خود ثبت می‌کند. این کتاب داستانی آموزنده برای کودکان دارد.

درباره‌ی کتاب دنیای پپا 33: پپا آشپزی می‌کند

مشارکت در کارهایی مثل آشپزی می‌تواند اعتمادبه‌نفس و حس توانمندی را در کودکان افزایش دهد. کتاب دنیای پپا 33: پپا آشپزی می‌کند (Peppa's Pizza Party) نوشته‌ی نویل استلی (Neville Astley) و مارک بیکر (Mark Baker) نیز با چنین رویکردی نوشته شده است. در این داستان، پپا قصد دارد بهترین پیتزای عمرش را درست کند. او اول از همه دست‌هایش را با آب و صابون می‌شوید. سپس با همراهی مادرش لوازم مورد نیاز را آماده می‌کنند. آن‌ها آب را به آرد اضافه و خمیر پیتزا را آماده می‌کنند. بعد با دست خمیر را ورز می‌دهند و زمانی که خمیر آماده شد، آن را به‌صورت چهار توپ گرد تقسیم می‌کنند. سپس توپ‌ها را با وردنه پهن می‌کنند. پپا به همراه مادر، پدر و برادرش جرج به سلیقه‌ی خود پیتزاهایشان را تزئین می‌کنند و تمام مواد دلخواه خود را روی آن قرار می‌دهند؛ حتی اگر این ماده‌ی دلخواه آناناس باشد. آیا آن‌ها می‌توانند غذای خوشمزه‌ای برای ناهار تهیه کنند؟

کتاب دنیای پپا 33: پپا آشپزی می‌کند یک کتاب تصویری با تصاویر رنگارنگ و سرزنده است که کودکان را به خود جذب می‌کند. از طرف دیگر، این کتاب آموزنده است. کودکان با خواندن آن یاد می‌گیرند که چطور پیتزا درست کنند و مهم‌تر از آن، چگونه با دیگران در انجام کارها مشارکت و هم‌فکری کنند و از این همکاری لذت ببرند. همچنین در انتهای کتاب نویسنده تصویرهایی قرار داده تا کودک آن‌ها را بچیند و با آن کاردستی درست کند.

نشر افق این کتاب را با ترجمه‌ی مهسا خسروی چاپ کرده است.

مجموعه‌ی دنیای پپا

مجموعه‌ی دنیای پپا (Peppa Pig) نوشته‌ی نویل استلی و مارک بیکر مجموعه داستانی آموزنده برای کودکان است. قهرمان این داستان خوک کوچکی به نام پپا است که با پدر و مادر و برادرش جورج زندگی می‌کند. او در هر داستان با اولین تجربیات زندگی‌اش آشنا می‌شود، موقعیت تازه‌ای را تجربه می‌کند و چیز تازه‌ای یاد می‌گیرد. این مجموعه داستان در کشورهای زیادی مانند بریتانیا و اروپا، آمریکا، چین و... طرفداران زیادی دارد و نهادهای آموزشی و بهداشتی و مردم واکنش‌های زیادی به آن نشان داده‌اند. این مجموعه را مهسا خسروی ترجمه و نشر افق منتشر کرده است.

جوایز و افتخارات مجموعه‌ی دنیای پپا

  • برنده‌ی جایزه‌ی آکادمی کودکان بریتانیا
  • برنده‌ی جایزه‌ی بهترین انیمیشن برای کودکان پیش‌دبستانی در سال 2011 و 2012
  • نامزد جایزه‌ی بهترین نویسنده در سال‌های 2009، 2010 و 2013
  • نامزد جایزه‌ی بهترین انیمیشن برای کودکان پیش‌دبستانی در سال‌های 2009، 2010 و 2013

اقتباس‌های فرهنگی و سینمایی از مجموعه‌ی دنیای پپا

  • انیمیشن بریتانیایی دنیای پپا (Peppa Pig) یک انیمیشن تلویزیونی محبوب است که اولین بار در سال 2004 بر اساس مجموعه‌ی کتاب دنیای پپا ساخته شد. این انیمیشن شامل اپیزودهای 5 دقیقه‌ای می‌شود که در هر قسمت پپا به همراه مادر، خواهر، برادر و هم‌سن‌وسالانش اتفاقی را تجربه می‌کنند. تا سال 2023، هشت فصل از این انیمیشن ساخته و در بیش از 180 کشور دنیا پخش شده است.
  • بر اساس مجموعه‌ی دنیای پپا، چند تجربه‌ی سینمایی تولید و در بریتانیا نمایش داده شده است. جشن سینمای پپا (Peppa's Cinema Party) یکی از این موارد است که در فوریه‌ی 2024 پخش شد.
  • چند بازی ویدئویی بر اساس مجموعه داستان دنیای پپا طراحی شده است. دوست من پپا (My Friend Peppa Pig) یکی از این بازی‌هاست که در سال 2021 منتشر شده است.
  • همچنین عروسک پپا بر اساس شخصیت داستانی پپا در کشورهای مختلفی مانند انگلستان، آمریکا، هلند، چین و... ساخته و در شهربازی‌ها و پارک‌ها قرار داده شده است.
  • بر اساس کتاب دنیای پپا، کالاهای فرهنگی بسیاری تولید شده است؛ مانند: کارت بازی، تمبر، ماشین‌های بازی، انواع اسباب‌بازی، لگو، لوازم تحریر، خوراک و پوشاک با طرح پپا، لوازم حمام، زیورآلات و...

کتاب دنیای پپا 33: پپا آشپزی می‌کند برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب دنیای پپا 33: پپا آشپزی می‌کند برای کودکان بین 3 تا 8 سال مناسب است. آن‌ها با خواندن این کتاب یاد می‌گیرند که چگونه آشٰپزی را در کنار خانواده تجربه کنند.

در بخشی از کتاب دنیای پپا 33: پپا آشپزی می‌کند می‌خوانیم

پپا می‌گوید: «جورج دوست دارد پیتزایش آناناس داشته باشد.»
بابا تکرار می‌کند: «آناناس؟ آن هم روی پیتزا؟ فکر نکنم این کار قانونی باشد.!»
پپا می‌خندد: «بابا دارد شوخی می‌کند. آناناس گذاشتن روی پیتزا اصلاً غیرقانونی نیست.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنیای پپا 33: پپا آشپزی می‌کند
نویسنده،
مترجممهسا خسروی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات28
زبانفارسی
شابک978-622-332-041-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دنیای پپا 33: پپا آشپزی می‌کند

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دنیای پپا 33: پپا آشپزی می‌کند

برای دریافت کتاب دنیای پپا 33: پپا آشپزی می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.