معرفی و دانلود کتاب صوتی نگران هیچ چیز نباشید: یافتن آرامش در جهان پرهیاهو

عکس جلد کتاب صوتی نگران هیچ چیز نباشید: یافتن آرامش در جهان پرهیاهو
قیمت:
۴۸۰۰۰ ۹,۶۰۰ تومان ۸۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نگران هیچ چیز نباشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نگران هیچ چیز نباشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نگران هیچ چیز نباشید: یافتن آرامش در جهان پرهیاهو

در این جهان پر از هیاهو همه چیز را به خداوند بسپارید و خودتان را برای هیچ چیز نگران نکنید! این پیام اصلی کتاب صوتی نگران هیچ چیز نباشید اثر مکس لوکیدو، نویسنده‌ی پرفروش آمریکایی است. او در این کتاب از شما می‌خواهد به خداوند و حکمت او ایمان داشته باشید، به درگاه او دعا کنید تا بار تمامی اضطراب‌ها و نگرانی‌ها از روی دوشتان برداشته شود و به آرامش برسید.

درباره‌ی کتاب صوتی نگران هیچ چیز نباشید

استرس، اضطراب و افسردگی از معضلات همه‌گیر در جهان امروز است. تقریبا همه‌ی ما در برهه‌هایی از زندگی این احساسات را تجربه کرده‌ایم یا دست کم در عزیزانمان دیده‌ایم که دست و پنجه نرم کردن با چنین عواطفی چقدر دشوار است. در خیلی از موارد دلایل مشخصی نیز برای آن پیدا نمی‌کنیم. مکس لوکیدو (Max Lucado) نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، در کتاب صوتی نگران هیچ چیز نباشید (Anxious for Nothing: Finding Calm in a Chaotic World) می‌گوید برای مبارزه با نگرانی‌ها و اضطراب‌ها باید خدا را طلب کنید. او در اثر حاضر نقشه راهی برای مواجهه و مقابله با اضطراب ترسیم می‌کند تا با توسل به خداوند و ایمان مذهبی بر آرامش و اطمینان قلبی خود بیفزایید.

فرقی نمی‌کند چه سنی داشته باشیم یا در چه شرایطی زندگی کنیم، اضطراب و دلهره مثل یک نسیم همیشگی، مثل آرامش پیش از طوفان در پس زمینه‌ی روزهای ما می‌وزد. همه چیز می‌تواند مایه‌ی اضطراب باشد. همه جا در مقابل ما ظاهر می‌شود و ذهنمان را پر از افکار بد و منفی می‌کند. با اما و اگرهای مختلف به وجود ما هجوم می‌آورد، کنترل زندگی را از دستمان بیرون می‌کشد و بر غذا خوردن و خواب ما تاثیرات عمیقی بر جای می‌گذارد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی نگران هیچ چیز نباشید

نویسنده کتاب صوتی نگران هیچ چیز نباشید را در دوازده فصل نوشته است. او در طی این فصل‌ها تفاوت میان ترس و اضطراب را بر می‌شمارد. تعاریف مختلفی از اضطراب ارائه می‌دهد تا شنونده تجربه‌ی مشابه خود را از میانشان دریابد. او از شنونده می‌خواهد که به چیزهای مثبت فکر کند و همچنین از حاکمیت و رحمت خداوند غافل نشود، در تمام دشواری‌ها و رنج‌ها از او کمک بخواهد و همیشه به درگاه او دعا کند. اگر نگرانی‌ها را به خداوند بسپاریم و مطمئن باشیم که او همه چیز را روبه راه خواهد کرد، از شر اضطراب‌ها خلاص می‌شویم و آرامش را در زندگی باز می‌یابیم. نویسنده در این اثر از حکایات انجیل، تجربیات و داستان‌های افراد مختلف نیز بهره برده است تا مقصود خود را بهتر با ما در میان بگذارد. با گوش سپردن به کتاب حاضر سیستم فکری‌مان را اصلاح می‌کنیم و قدم در مسیر واقعی آزادی و آرامش می‌گذاریم.

کتاب صوتی نگران هیچ چیز نباشید به قلم لیلی پسندیده به فارسی ترجمه شده و انتشارات شادن پژواک نسخه‌ی الکترونیکی و صوتی آن را در اختیار علاقه مندان قرار داده است. شما را به شنیدن این کتاب با گویندگی مهیار ستاری دعوت می‌کنیم.

کتاب صوتی نگران هیچ چیز نباشید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در زندگی به دنبال کسب آرامش هستید یا به کتاب‌های خودیاری و مذهبی علاقه دارید، این کتاب را گوش بدهید.

در بخشی از کتاب صوتی نگران هیچ چیز نباشید: یافتن آرامش در جهان پرهیاهو می‌شنویم

شاید طوفان‌های کاملی سر راهت قرار بگیرد، اما خداوند آرامش بزرگتری از آن به تو می‌بخشد. دریانوردان از طوفانی صحبت می‌کنن که هیچ ملوانی نمی‌تونه از اون فرار کنه. به اون طوفان کامل می‌گن. کامل در اینجا به معنای ایده‌آل نیست. بلکه به معنای ترکیبی از تمام عوامل و عناصر مثل بادهای طوفانی به اضافه‌ی یه جبهه‌ی سرد و بارش بارانه تا فاجعه‌ای غیرقابل‌حل رو ایجاد کنه. بادها خودشون به تنهایی یه چالشن. و اما باد، سرما و باران دستورالعملی کامل برای وقوع یه فاجعه است. حتما قرار نیست یه ماهیگیر باشی تا چنین طوفانی رو تجربه کنی. تنها چیزی که لازمه، اینه که در اوضاع بد اقتصادی از کارت اخراج بشی، بیمار باشی و انتقالی بگیری. شایدم رابطه‌ی عاطفیت با شکست مواجه بشه و در دانشگاه هم مشروط بشی. ما از پس یه چالش برمیایم، اما دو یا سه چالش به طور همزمان، امواج یکی پس از دیگری، تندباد همراه با رعدو برق، همین کافیه که شک کنی از این واقعه جون سالم به در می‌بری یا نه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
21 دقیقه
معرفی کتاب و فصل اول: پریشانی کمتر، ایمان بیشتر
20 دقیقه
فصل دوم: نیکی خدا را تجلیل کنید و از حاکمیت خداوند شاد باشید
17 دقیقه
فصل سوم: رحمت پروردگار را تجلیل کنید
22 دقیقه
فصل چهارم: همیشه با خداوند شاد باشید
16 دقیقه
فصل پنجم: از خدا کمک بخواهید و خواسته‌هایتان را به خدا ابراز کنید
15 دقیقه
فصل ششم: دعا کنید و ناامید نباشید
12 دقیقه
فصل هفتم: با شکرگزاری نگرانی‌هایتان را به او بسپارید
17 دقیقه
فصل هشتم: صلح خدا، آرامش شما
14 دقیقه
فصل نهم: به چیزهایی فکر کنید که شایسته‌ی ستایش هستند
17 دقیقه
فصل دهم: با خداوند بمانید
17 دقیقه
فصل یازدهم: آرامش
53 دقیقه
فصل دوازدهم: سوالاتی برای تامل بیشتر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نگران هیچ چیز نباشید: یافتن آرامش در جهان پرهیاهو
نویسنده
مترجملیلی پسندیده
راویمهیار ستاری
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۴۸۰۰۰ ۹,۶۰۰ ت ۸۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نگران هیچ چیز نباشید

زهرا
۱۴۰۳/۶/۱۶
پیشنهاد می‌کنم که هر ماه یک بار گوش بدین. مکس در این کتاب سعی داره به ما یاد بده که فقط باید به خدا توکل و از او سپاسگزاری مرد تا از اضطراب و استرس و ترس‌های زندگی دور باشیم. جملات ملموسی که استفاده می‌کنه کاملا قابل درک هست.
سحر اسدنژاد
۱۴۰۳/۶/۷
واقعا چقدر این پیشرفت تکنولوژی و شبکه‌های اجتماعی باعث ایجاد اضطراب و استرس در زندگی‌ها شده، چقدر گوش دادن به این کتاب حال مم رو خوب کرد. امیدوارم همه بتونن حضور خدا رو در زندگیشون دوباره حس کنن و باهاش شاد باشن.
عاطفه فراهانی
۱۴۰۳/۵/۲۹
گوینده عالی انگار شخصی مورد اعتماد و با تجربه داره تجربیاتشو با شما در میون میذاره. متن روان و سلیس و به جان میشینه. پر از مثالهایی قابل فهم. کتابی عالی و به شدت برای آرامش پیشنهاد میکنم.
کوشیار رشیدزاده
۱۴۰۳/۶/۱۷
این کتاب یک پیام ساده رو به بهترین و ساده‌ترین نحو به ما منتقل میکنه. متاسفانه ما انسان‌ها خیلی راحت یاد خدا رو فراموش میکنیم. با لحنی ساده و قابل فهم این موضوع رو به ما یادآوری میکنه.
عاطفه سهرابی
۱۴۰۳/۶/۱۶
کتاب آرامش بخشیه به زبان ساده میگه که چطور از اضظراب و نچرانی رها بشیم... تنها پایگاه محکم خدای مهربونمونه نگران هیچی نباشیم و امروز رو با موسیقی امروز برقصیم😍💝بهترینا سهم دلتون
ناصر اسماعیل ابادی
۱۴۰۳/۶/۱۶
واقعاً کتابی آموزنده است بعضی وقتها ذهن انسان منتظر یک جرقه است که بداند آنچه فکر میکند درست هست و به آینده امیدوار می‌شود با شنیدن این کتاب این حس در من ایجاد شد
فایق مرادی
۱۴۰۳/۶/۲۱
با مطالعه این کتاب خیلی مسائل و دیدگاههای انسان نسبت به زندگی و ادامه حیات متغیر میشود و پیشرفت محسوس پیدا میکند و مثبت نگر میشود به زندگی امیدوار میشود
ربابه لطیفی پور
۱۴۰۳/۵/۳۱
سپاس خدای بزرگ و مهربان که منو درمدار پیشرفت و سپاسگذاری از خودش قرارداد با پیدا کردن این کتاب فوق العاده و زیبا
علی قربانی
۱۴۰۳/۶/۲۰
عالی. با تشکر از خوانش گوینده این کتاب. و مهارت خواندن این کتاب. که با شمرده خوندنش مفاهیم و به دقت و مکث بسیار عالی میخونه..
Nahid Khodaei
۱۴۰۳/۶/۲۲
این کتاب خیلی مشابه کتاب 4اثر فلورانس هست، با کمی تفاوت و خلاصه شده
برای گرفتن آرامش خوبه بیشتر معنوی هست نه علمی
رویا یزدانی
۱۴۰۳/۶/۱۵
خدا رو شکر میکنم که درست در مواقعی که باید بهترین کتابها به من نشون داده میشه. توصیه میکنم حتما گوش بدین و استفاده کنین
زینب براجعی
۱۴۰۳/۶/۱۴
خیلی کتاب خوبیه باعث میشه امید توی ذهن رشد کنه و حال درونی رو خوب می‌کنه و اینقدر روان و ساده هست که لذت میبرم
سروین امینی
۱۴۰۳/۵/۱۸
واقعا خیلی خوبه. حتما گوش کنید چون دید قشنگی نسبت به زندگی پیدا می کنید
سحر
۱۴۰۳/۶/۱۹
کتابی که بهتره همه روز یه فصل از اون رو گوش بدیم
خوانش و صدای گوینده هم بسیار دلنشین
مژده بهروزی
۱۴۰۳/۶/۱۸
واقعا آرامش دهنده هست پیشنهاد میدم حتما گوش بدین و بهش اعتماد کنید ب هرچی ک گفته
مشاهده همه نظرات 33

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نگران هیچ چیز نباشید

برای دریافت کتاب صوتی نگران هیچ چیز نباشید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.