معرفی و دانلود کتاب صوتی لحظه‌های داغ تنش‌ زا

عکس جلد کتاب صوتی لحظه‌های داغ تنش‌ زا
قیمت:
۶۰,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لحظه‌های داغ تنش‌ زا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لحظه‌های داغ تنش‌ زا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی لحظه‌های داغ تنش‌ زا

کتاب صوتی لحظه‌های داغ تنش‌ زا درباره‌ی چیستی تنش و شیوه‌ی واکنش‌ به آن است. شاید ندانید عوامل اصلی ایجاد تنش در دنیای معاصر عبارت‌اند از ترافیک، بدرفتاری‌ها، همسر زودخشم، رئیسی که مسائل کوچک را بزرگ‌ می‌کند و پدر و مادر نگران. وقتی درگیر این تنش‌ها بشویم میزان کورتیزول در بدن ما بیشتر می‌شود. یکی از مواد شیمیایی بدن ما کورتیزول نامیده می‌شود که اگر زیاد شود باعث پرخوری عصبی و چاقی می‌شود؛ پس کنترل تنش یک اصل مهم در زندگی است.

درباره‌ی کتاب صوتی لحظه‌های داغ تنش‌ زا

همه‌ی ما باید در روزهای خوب زندگی کنیم؛ ولی نمی‌توانیم در روزهای بد به زندگی معمولی خود ادامه دهیم. باید یک الگوی مناسب جسمانی و روحی داشته باشیم که بتوانیم با تنش‌ها و عصبیت‌های روزانه کنار بیاییم. کتاب صوتی لحظه‌های داغ تنش‌زا که مجموعه‌ای از مقالات گوناگون است، دقیقاً درباره‌ی تنش در زندگی روزانه‌ی ما است که بیشتر اوقات باعث چاقی و اختلالات روانی می‌شود. نکته‌ی حائز اهمیت در این کتاب این است که وقتی شما دچار پرخوری عصبی شده‌اید؛ یعنی اینکه با تنش‌های شدیدی دست‌به‌گریبان هستید؛ پس باید خیلی مراقب باشید تا سلامت خود را از دست ندهید.

آیا می‌دانید چطور باید از تنش پرهیز کنید؟ عامل ترس و اضطراب را چگونه سرکوب می‌کنید؟ فکر کنید پنالتی آخر تیم شما در اختیارتان قرار گرفته است. اگر آن را گل کنید قهرمان می‌شوید و اگر آن را خراب کنید تبدیل به چهره‌ای منفور؛ پس لازم است حالت‌های غیرطبیعی تنش در بدنتان را کنترل کنید. طی یک آزمایش ثابت شده است وقتی درگیر یک کار مهم می‌شوید بدن شما انگار آژیر می‌کشد و سیستم دفاعی بدن شما را به‌شدت فعال می‌کند. قلب شما تند می‌زند و جریان خون شما کند می‌شود. تنفس کوتاه و سریع‌تر می‌شود. حتی گاهی نمی‌توانید به‌راحتی راه بروید؛ پس به استقبال خطر رفتن یکی از اصول اساسی زندگی است خاصه زندگی ورزشکاران.

معرفی و دانلود کتاب صوتی لحظه‌های داغ تنش‌ زا

راز موفقیت ورزشکارانی مثل رونالدو این است که همیشه بیش‌از حد آماده هستند. اگر یک بازیگر هستید که بیشتر مواقع دچار تنش می‌شوید؛ پس بلد نیستید به‌درستی آماده شوید. آمادگی جسمانی و روحی، اصل پیروزی در هر کاری است. شما نه‌تنها باید به استقبال خطر بروید؛ بلکه باید با اعتماد‌به‌نفس بالا در خودتان برای کارهایتان آماده شوید درغیر‌این‌صورت دچار مشکلات فراوانی خواهید شد. اگر حال شما خوب باشد، بهتر زندگی می‌کنید؛ پس خواب و غذای کافی را نباید فراموش کنید. این‌ها از تنش زیاد جلوگیری می‌کنند.

گویندگی کتاب صوتی لحظه‌های داغ تنش‌زا را نسترن حسنی، فرزانه فائزی، فریبا فصیحی، شهره روحی، کامبیز خلیلی و فرهاد اتقیایی انجام داده‌اند. این کتاب محصول همکاری آسمان نیلگون و انتشارات جیحون است.

کتاب صوتی لحظه‌های داغ تنش‌ زا برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید تبدیل به یک قهرمان موفق در زندگی خودتان شوید و حتی در ورزش و کار نیز از دیگران بهتر عمل کنید، پیشنهاد می‌شود این کتاب را گوش کنید؛ زیرا نحوه‌ی کنترل تنش‌ها را به شما آموزش می‌دهد. بدانید که تنش باعث اختلال در حافظه و تمرکز شما می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی لحظه‌های داغ تنش‌ زا می‌شنویم

بنسون می‌گوید یکی دیگر از مضرات تنش این است که در شما عادات سوء ایجاد می‌کند عاداتی مانند مصرف سیگار، الکل و مواد مخدر. در تحقیقی که اخیراً از سوی نشریه‌ی روان‌شناسی بهداشت اشتغال انجام گرفت نشان داده شد کارگرانی که نگران بیکاری هستند انگیزه‌ی کمتری در رعایت مسائل ایمنی دارند و همین امر باعث افزایش مصدومیت آن‌ها حین کار می‌شود. وقتی به‌شدت احساس خستگی کنید احتمالاً از ورزش صرف نظر می‌کنید و جلوی تلویزیون می‌نشینید و مشغول خوردن می‌شوید. در این شرایط احتمالاً در برابر یک بطری نوشیدنی هم نمی‌توانید مقاومت کنید. این مطلب به نظر آشنا می‌آید نه؟ و اضافه وزن حاصله هم قطعاً تنش شما را کاهش نخواهد داد. درمان تنش اگر فکر می‌کنید تنش کارآیی شما را کاهش می‌دهد لازم نیست صبر کنید تا پزشک کاری برای شما انجام دهد چون هرچند شواهد پزشکی بسیاری مبتنی بر ارتباط میان بیماری و تنش وجود دارد اما این روزها بسیاری از پزشکان خودشان هم درگیر تنش هستند و فرصت ندارند ارتباط میان تنش و ناراحتی شما را پیدا کنند یا روش‌های موثر در کاهش تنش را یاد بگیرند و به شما یاد بدهند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
23 دقیقه
پرخوری و تنش
11 دقیقه
پرهیز از تنش
14 دقیقه
تنش بیماری زندگی مدرن
24 دقیقه
تنش‌های روانی - قسمت اول
35 دقیقه
تنش‌های روانی - قسمت دوم
12 دقیقه
کنار آمدن با فشار عصبی
14 دقیقه
با تنش چه کنیم
11 دقیقه
با دوری از تنش زندگی خود را نجات دهید
17 دقیقه
تنش روانی چیست؟ - قسمت اول
14 دقیقه
تنش روانی چیست؟ - قسمت دوم
7 دقیقه
تنش
4 دقیقه
تنش در تعطیلات
18 دقیقه
تنش زیاد سلامتی شما را به خطر می‌اندازد
8 دقیقه
غلبه بر تنش
4 دقیقه
با خشم مدام زندگی نکنیم
28 دقیقه
زندگی سالم بی‌تشویش

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی لحظه‌های داغ تنش‌ زا
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راوینسترن حسنی، فرزانه فائزی، فریبا فصیحی، شهره روحی، کامبیز خلیلی، فرهاد اتقیایی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های روانشناسی بزرگسالان
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی لحظه‌های داغ تنش‌ زا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی لحظه‌های داغ تنش‌ زا

برای دریافت کتاب صوتی لحظه‌های داغ تنش‌ زا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.