معرفی و دانلود کتاب صوتی ای کاش بینی من هم سبز بود

عکس جلد کتاب صوتی ای کاش بینی من هم سبز بود
قیمت:
۱۵۰۰۰ ۷,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ای کاش بینی من هم سبز بود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ای کاش بینی من هم سبز بود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ای کاش بینی من هم سبز بود

مکس لوکیدو در کتاب صوتی ای کاش بینی من هم سبز بود بار دیگر ما را با خود به دهکده‌ی ومی کی‌ها می‌برد و ماجرای مد شدن بینی سبز را میان آدمک‌های چوبی این دهکده بازگو می‌کند. پانچلو بینی‌های سبز اهالی را می‌بینید و درباره‌ی اینکه او هم بینی بزرگ و قشنگش را سبز کند، به تردید می‌افتد. این کتاب یکی از جلدهای مجموعه کتاب‌های پانچلو است که عزت نفس و دوست داشتن خود را به کودکان می‌آموزد.

درباره‌ی کتاب صوتی ای کاش بینی من هم سبز بود

اثری که پیش رو دارید، کتاب صوتی ای کاش بینی من هم سبز بود (If Only I Had a Green Nose)، به قلم مکس لوکیدو (Max Lucado) داستان پانچلو و بینی بزرگش را شرح می‌دهد. این داستان از اعتماد به نفس برای کودکان می‌گوید و به آن‌ها یاد می‌دهد در مورد قد و وزن و دیگر ویژگی‌های ظاهری خود احساس بدی نداشته باشند و خودشان و بدنشان را همانطور که هستند، دوست بدارند.

پانچلو یک پسر کوچولوی چوبی است که مثل باقی آدمک‌های دهکده‌ی ومی کی‌ها ایلای او را ساخته و به این دنیا آورده. هر کدام از این آدمک‌ها قصه‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد خودشان را دارند؛ یکی کوتاه قد است و یکی چشم‌های بزرگی دارد. ویژگی منحصر به فرد پانچلو هم بینی بزرگش است. یک روز تمام مردم دهکده شروع کردند به سبز کردن بینی‌شان، چون بینی سبز مد شده بود. اما بینی سبز آن‌ها را باهوش‌تر یا قوی‌تر نمی‌کرد. بنابراین برای پانچلو سوال شده بود که واقعا چرا همه بینی‌شان را به رنگ سبز در می‌آورند. او به میان مردم دهکده می‌رود تا دلیل این کار را درک کند و ماجراهایی برایش پیش می‌آید که درس‌های اخلاقی مهمی را به او می‌آموزد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی ای کاش بینی من هم سبز بود

کتاب صوتی ای کاش بینی من هم سبز بود از مجموعه کتاب‌های پانچلو است که توسط لیلا کاشانی وحید به فارسی برگردانده و به همت انتشارات مهرسا روانه‌ی بازار کتاب ایران شده است. انتشارات مهرسا نسخه‌ی صوتی آن را نیز با صدای گیتی خامنه در اختیار شما قرار داده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های پانچلو

مجموعه کتاب‌های پانچلو (Max Lucado's Wemmicks) یک مجموعه داستان کوتاه است که توسط مکس لوکیدو به رشته‌ی تحریر درآمده و انتشارات مهرسا آن را به چاپ و انتشار رسانده است. داستان این مجموعه در دهکده‌ای مخصوص آدم‌های چوبی به اسم ومی کی‌ها رخ می‌دهد که یک نجار به نام ایلای آن‌ها را ساخته. ایلای خالق و خدای دهکده است که بر بالای تپه‌ای نزدیک به دهکده خانه دارد و هر کدام از اهالی ومی کی‌ها را با شکل مخصوص خودش ساخته است. هر جلد یک ماجرای تازه از ساکنین این دهکده را برای ما بازگو می‌کند، یک مشکل که باید با آن دست و پنجه نرم کنند و برای حل آن در کنار تکیه بر توانایی‌ها و مهارت‌های خودشان، رجوع به ایلای را نیز ضروری می‌بینند. شخصیت‌های شاخص این قصه‌ها ایلای و پانچلو هستند. ایلای در نقش خدای دهکده و پانچلو نمادی از کودک درون انسان‌ها است و باقی اهالی ومی کی‌ها نقش جامعه را ایفا می‌کنند. این قصه‌ها و ماجراها پیام‌های اخلاقی باارزشی همچون اعتمادبه‌نفس، دوستی، مهربانی و پذیرش تفاوت‌ها با خود به همراه دارد و با زبان ساده و جذابی این مفاهیم را به بچه‌ها می‌رساند.

کتاب‌های «تو بینظیری»، «هدیه‌ی مخصوص تو»، «بهتر از همه»، «تو برای من عزیزترینی» و «ای کاش بینی من هم سبز بود» از جمله مجلدهای آن است و تا به حال میلیون‌ها نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته است.

کتاب صوتی ای کاش بینی من هم سبز بود برای چه کسانی مناسب است؟

رده‌ی سنی مخاطب این کتاب کودکان 3 تا 8 سال هستند اما پیام اخلاقی این داستان برای تمامی سنین از 7 تا 77 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی ای کاش بینی من هم سبز بود می‌شنویم

پانچلو گفت: «پس داشتن بینی سبز چه فایده‌ای برای آن‌ها دارد؟» ایلای سرش را بالا گرفت و با لبخند گفت: «فقط سبز می‌شوند». اما وقتی از پنجره چشمش به صف طولانی کسانی افتاد که در انتظار بودند تا بینی‌شان را سبز کنند، لبخند از روی لب‌هایش محو شد و گفت: «کسانی که در صف رنگ زدن بینی هستند، تصور می‌کنند اگر شبیه دیگران شوند، خوشبخت‌تر خواهند بود. اما من آن‌ها را عمدا گوناگون ساخته‌ام. هدف من این بود که هر یک از آن‌ها را به شکلی متفاوت بسازم. بینی‌های دراز، خال، کک و مک، چشم‌های روشن، چشم‌های تیره و چیزهای متفاوت دیگر. من همه‌ی ساخته‌هایم را با همین تفاوت‌ها دوست دارم. حالا آن‌ها می‌خواهند شبیه یکدیگر شوند».

لوسیا گفت: «من همین طوری که هستم، راضی‌ام.»

پانچلو گفت: «من هم نیازی به بینی سبز ندارم تا احساس کنم بی‌نظیرم.»

سپس از پنجره به میدان دهکده نگاه کرد و گفت: «البته بدم نمی‌آید یک بینی سبز را از نزدیک ببینم. لوسیا می‌آیی برویم از نزدیک بینی‌های سبزشان را ببینیم؟»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
23 دقیقه
ای کاش بینی من هم سبز بود

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ای کاش بینی من هم سبز بود
نویسنده
مترجملیلا کاشانی وحید
راویگیتی خامنه
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
۱۵۰۰۰ ۷,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ای کاش بینی من هم سبز بود

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ای کاش بینی من هم سبز بود

برای دریافت کتاب صوتی ای کاش بینی من هم سبز بود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.