معرفی و دانلود کتاب صوتی فقط پنج دقیقه دیگه

عکس جلد کتاب صوتی فقط پنج دقیقه دیگه
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فقط پنج دقیقه دیگه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فقط پنج دقیقه دیگه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فقط پنج دقیقه دیگه

مارتا آلتس در کتاب صوتی فقط پنج دقیقه دیگه از زبان یک روباه کوچولوی بازیگوش، درمورد مفهوم زمان، وقت‌شناسی و اینکه ذهن ما چطور زمان را حس می‌کند حرف می‌زند. این کتاب به کوچولوها یاد می‌دهد که گاهی پنج دقیقه می‌تواند زمانی بسیار کوتاه و یا بسیار طولانی باشد.

درباره‌ی کتاب صوتی فقط پنج دقیقه‌ی دیگه

کتاب صوتی فقط پنج دقیقه‌ی دیگه (Five More Minutes) نوشته‌ی مارتا آلتس (Marta Altés)، ماجرای یک روباه کوچولوی بانمک است که فکر می‌کند خیلی بیشتر از پدرِ همیشه خسته‌اش راجع‌به زمان می‌داند! مثلاً وقتی صبح می‌شود و خورشید طلوع می‌کند، روباه کوچولوی قصه‌ی ما تندی به سراغ پدرش می‌رود تا او را از خواب بیدار کند. اما پدر که خیلی خیلی خسته و خواب‌آلود است، به او می‌گوید که فقط پنج دقیقه‌ی دیگر می‌خوابد و بعد بیدار می‌شود. پدر فکر می‌کند پنج دقیقه زمان خیلی کمی است! اما روباه کوچولو برایش توضیح می‌دهد که پنج دقیقه اتفاقاً بسیار هم طولانی است. کافی است گرسنه باشی،‌ آن وقت می‌بینی که پنج دقیقه اندازه‌ی یک عمر طول می‌کشد!

معرفی و دانلود کتاب صوتی فقط پنج دقیقه دیگه

پدر همیشه عجله دارد و مدام به روباه کوچولو می‌گوید بجنب که دیر شده! وقت نداریم! اما پدر نمی‌داند که این حرف هم اشتباه است. ما در زندگیمان کلی وقت داریم. آن‌قدر وقت داریم که می‌توانیم با خیال راحت آب‌بازی و بپربپر کنیم و خوش بگذرانیم. مهم این است که از لحظه لذت ببریم و اگر این کار را به خوبی انجام دهیم،‌ هیچ‌وقت وقت کم نمی‌آوریم!

همان‌طورکه دیدید روباه کوچولو کلی چیز درمورد مفهوم زمان می‌داند که پدر از آن‌ها بی‌خبر است. گاهی بد نیست که آدم‌بزرگ‌ها از کوچک‌ترها چیزی راجع‌به زندگی یاد بگیرند!

کتاب صوتی فقط پنج دقیقه‌ی دیگه اثری از نشر صوتی مهرساست و شما آن را با صدای رضا شجاعی و ترجمه‌ی عطیه سادات آل حسینی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب فقط پنج دقیقه دیگه

  • کتابی شوخ‌طبع و مهربانانه. (Guardian)
  • این کتاب برای هر کسی که بچه‌ی کوچک دارد کاملاً قابل درک است. (BookTrust)
  • داستانی عاقلانه و طنزآمیز. (Just Imagine)

کتاب صوتی فقط پنج دقیقه دیگه برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به کوچولوهای 3 تا 8 ساله پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی فقط پنج دقیقه دیگه می‌شنویم

بابا یه ریز می‌گه: «برو پسرجان، برو وقت نداریم. خیلی هم دیر شده. بدو. برو بهت گفتم.» اما این حرفم اصلاً درست نیست. ما همیشه وقت داریم. یه عالمه وقت برای بپربپر و آب‌بازی. برای پیدا کردن دوستای جدید. کلی وقت داریم برای اینکه با هم خوش بگذرونیم. پرنده‌ها رو تماشا کنیم. می‌بینید؟ من خیلی بیشتر از بابا در مورد زمان می‌دونم!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
پنج دقیقه‌ی دیگه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فقط پنج دقیقه دیگه
نویسنده
مترجمعطیه سادات آل حسینی
راویرضا شجاعی
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فقط پنج دقیقه دیگه

Hoori
۱۴۰۳/۶/۳
با اینکه خیلی کوتاه بود ولی میتونه مفید باشه. من صدای نمونه را برای دخترم پخش کردم خوشش اومد و گفت این کتابو بخر تا آخرشو گوش کنم. فقط حیف که خیلی خیلی کوتاهه
سهیلا نادری
۱۴۰۳/۵/۱۳
خیلی عالی بود مفهوم زمان رو به خوبی به بچه یاد میداد. به ویژه برای بچه‌هایی که تازه ساعت و زمان را یادمیگیرند.
مانی ......
۱۴۰۳/۶/۴
کتاب عالی و قشنگ
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فقط پنج دقیقه دیگه

برای دریافت کتاب صوتی فقط پنج دقیقه دیگه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.