معرفی و دانلود کتاب صوتی میز خانه‌ی ما

عکس جلد کتاب صوتی میز خانه‌ی ما
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی میز خانه‌ی ما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی میز خانه‌ی ما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی میز خانه‌ی ما

کتاب صوتی میز خانه‌ی ما نوشته‌ی پیتر اچ. رینولدز، روایتگر داستان دختربچه‌ای به نام وایولت است که در خانواده‌ی چهارنفری دوست‌داشتنی‌شان احساس تنهایی می‌کند، چون مدت‌هاست که پدر و مادر و برادرش، هر کدام به کاری مشغول‌اند و از دورِهم‌بودن غافل شده‌اند. این اثر، کتاب برگزیده‌ی کودکان در سال 2021 به انتخاب وب‌سایت آمازون بوده است.

درباره‌ی کتاب صوتی میز خانه‌ی ما

نشستن پشت میز غذاخوری یا سر سفره‌ی غذا، و غذا خوردن در زمانی که همه‌ی اعضای خانواده دور هم جمع هستند، احتمالاً خانوادگی‌ترین کاری باشد که هر خانواده‌ای انجام می‌دهد! با هم غذا خوردن فقط یک کار برای سیر کردن شکم نیست، بلکه این زمان، مهم‌ترین زمان گردهمایی و معاشرت اعضای خانواده با یکدیگر است؛ کسانی که احتمالاً در شلوغی زندگی روزمره و انجام کارهای مختلف، فرصت کمی برای کنارهم‌بودن دارند، این زمان به آن‌ها فرصتی می‌دهد تا از حال هم خبردار شوند و باز به خود یادآوری کنند که هیچ‌وقت تنها نیستند، بلکه خانواده‌ای دارند که می‌توانند کنار آن‌ها باشند و از مشکلات عبور کنند. برای همین هم وایولت کوچولو، شخصیت اصلی کتاب صوتی میز خانه‌ی ما (Our Table) نوشته‌ی پیتر اچ. رینولدز (Peter H. Reynolds) از اینکه می‌بیند مدتی است میز خانه‌شان خلوت و سوت‌وکور مانده، سخت ناراحت و دلگیر است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی میز خانه‌ی ما

میز خانه برای وایولت فقط جایی برای غذا خوردن نیست؛ میز خانه پر از خاطره‌های مشترکی است که او با مامان و بابا و برادر بزرگترش آنجا ساخته. آن‌ها پیش از این دور آن میز غذا می‌خوردند، دعا می‌کردند، حرف می‌زدند و می‌خندیدند و حتی از مشکلاتشان با هم صحبت می‌کردند. ولی حالا چند وقتی است که میز خانه، چهارتای آن‌ها را با هم در کنار خودش ندیده. بابا مدام جلوی تلویزیون می‌نشیند و برنامه‌هایش را تماشا می‌کند. مامان همیشه سرش توی گوشی موبایلش است و اینترنت را زیرورو می‌کند. برادر بزرگترش هم که همیشه در اتاقش نشسته و با دوستانی که وایولت آن‌ها را نمی‌شناسد، بازی کامپیوتری می‌کند. هیچ‌کس به جز وایولت کوچولو یادش نیست که زندگی خانوادگی، با دورهم جمع شدن و به هم توجه کردن، معنا پیدا می‌کند.

اما یک روز اتفاق عجیبی رخ می‌دهد. وایولت که در حال گذر از جلوی در اتاق ناهارخوری است متوجه می‌شود که سایز میز مدام در حال کوچک شدن است و میز خانوادگی محبوبشان می‌رود که کم‌کم ناپدید شود...!

کتاب صوتی میز خانه‌ی ما کاری از نشر صوتی مهرساست. این کتاب را با ترجمه‌ی لیلا کاشانی وحید و گویندگی فریبا رمضان‌پور می‌شنوید.

جوایز و افتخارات کتاب میز خانه‌ی ما

  • کتاب منتخب کودکان سایت آمازون در سال 2021
  • نامزد دریافت جایزه Audie در سال 2023

نکوداشت‌های کتاب میز خانه‌ی ما

  • در کتاب میز خانه‌ی ما قصه‌ی دلنشینی را می‌شنوید که خانواده‌های امروزی مخاطبش هستند. (نقد ادبی کرکوس)

  • این اثر تمثیلی از زمانه‌ی حاضر است که در آن اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به‌ظاهر افراد را به هم نزدیک‌ کرده‌اند، اما در واقع باعث فاصله گرفتن و جدایی آن‌ها از یکدیگر شده‌اند. (بوک‌لیست)

کتاب میز خانه‌ی ما مناسب چه کسانی است؟

کوچولوهای 5 تا 8 ساله، از شنیدن این قصه لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی میز خانه‌ی ما می‌شنویم

یک دنیا قصه به یاد آورد، خندیدن‌ها، آواز خواندن‌ها، جشن گرفتن‌ها، و همین‌طور با هم غذا خوردن‌ها و خاطره‌ی قشنگ در کنار هم بودن‌. وایولت این خاطره‌های خوب را به یاد می‌آورد، از رفتن به خرید، تا چیدن میز.

ولی تازگی‌ها، وایولت مجبور بود تک‌وتنها پشت میز بنشیند؛ اعضای خانواده سرشان حسابی شلوغ شده بود. خیلی خیلی شلوغ!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
میز خانه‌ی ما

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی میز خانه‌ی ما
نویسنده
مترجملیلا کاشانی وحید
راویفریبا رمضان پور
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی میز خانه‌ی ما

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی میز خانه‌ی ما

برای دریافت کتاب صوتی میز خانه‌ی ما و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.