معرفی و دانلود کتاب ما فقط به عشق نیاز داریم و یک بالش نرم نرم!

عکس جلد کتاب ما فقط به عشق نیاز داریم و یک بالش نرم نرم!
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ما فقط به عشق نیاز داریم و یک بالش نرم نرم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ما فقط به عشق نیاز داریم و یک بالش نرم نرم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ما فقط به عشق نیاز داریم و یک بالش نرم نرم!

عشق می‌تواند به نرمی یک بالش پشمالو یا به سفتی یک سقف بلند باشد که ما زیر آن جمع می‌شویم و یک خانواده‌ی دوست‌داشتنی را تشکیل می‌دهیم! کتاب ما فقط به عشق نیاز داریم و یک بالش نرم نرم! نوشته‌ی پیتر اچ. رینولدز و پسرش هنری راکت رینولدز، از بهترین کتاب‌های وبسایت آمازون در سال 2023 بوده است و به کودکان می‌آموزد که عشق همه‌ی چیزی است که ما برای زندگی به آن نیاز داریم و بس! اما اگر یک طوفان محکم از راه برسد و همه‌ی چیزهایی را که داریم از ما بگیرد چه اتفاقی می‌افتد؟

درباره‌ی کتاب ما فقط به عشق نیاز داریم و یک بالش نرم نرم!

چرا عشق این‌قدر اهمیت دارد و چرا ما باید هم‌دیگر را در خانواده دوست داشته باشیم؟ زندگی همیشه آرام و شاد باقی نمی‌ماند، زمان‌هایی پیش می‌آید که تحمل زندگی سخت و طاقت‌فرسا می‌شود و مشکلات دست از سر ما بر نمی‌دارند؛ در چنین لحظاتی است که عشق می‌تواند ما را گرم نگه دارد و از طوفان‌ها در امان نگه دارد. پیتر اچ. رینولدز (Peter H Reynolds) نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز و نامزد جایزه‌ی گودریدز همراه با پسرش هنری راکت رینولدز ( Henry Rocket Reynolds) در کتاب ما فقط به عشق نیاز داریم و یک بالش نرم نرم! (All We Need Is Love and a Really Soft Pillow!) به ما نشان می‌دهند که درست است که ما برای ساختن یک زندگی شیرین و ساده به وسایل مختلفی مثل بالش، سقف و دیوار، قابلمه، حمام و... نیاز داریم، اما بدون عشق هیچ‌کدام از این‌ها اهمیتی نخواهند داشت.

معرفی و دانلود کتاب ما فقط به عشق نیاز داریم و یک بالش نرم نرم!

تصویرنگاری‌های کتاب ما فقط به عشق نیاز داریم و یک بالش نرم نرم! بسیار رنگارنگ و شاد هستند. جزئیات بی‌نظیر تصاویر این قصه‌ی کودکانه‌ی مصور می‌توانند حال و هوای داستان را به‌خوبی به خوانندگان کوچک و دوست‌داشتنی خود منتقل کنند. آرامش، عشق و محبت میان اعضای خانواده و ترس و نگرانی پسر کوچولو به‌خاطر از دست دادن همه‌ی وسایلشان در طوفان از جمله احساساتی بوده است که باید به تصویر در می‌آمدند و پیتر همیلتن رنلدز از پس وظیفه‌ای که بر دوش او قرار داشته است به‌خوبی برآمده است.

کتاب ما فقط به عشق نیاز داریم و یک بالش نرم نرم! توسط پیتر همیلتون رینولدز و هنری راکت رینولدز نوشته شده است، پدر و پسری که عاشقانه هم‌دیگر را دوست دارند. وظیفه‌ی ترجمه‌ی این کتاب برعهده‌ی پریسا هاشمی طاهری بوده است و انتشار این کتاب دلنشین و زیبا نیز توسط انتشارات پرتقال انجام شده است.

کتاب ما فقط به عشق نیاز داریم و یک بالش نرم نرم! برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 3 تا 8 ساله با مطالعه‌ی این کتاب جذاب و خواندنی با تصویرنگاری‌های دلنشین، می‌آموزند که چگونه عشق می‌تواند تمام چیزی باشد که در زندگی اهمیت دارد، حتی اگر همه چیزمان را از دست بدهیم باز هم تا وقتی‌که همدیگر را در خانواده دوست داشته باشیم به چیز دیگری نیاز نخواهیم داشت.

در بخشی از کتاب ما فقط به عشق نیاز داریم و یک بالش نرم نرم! می‌خوانیم

خب، حالا هرچه می‌خواهیم داریم. چند تا کتاب، یک درخت میوه، یک باغچه‌ی سبزیجات، یک وان حمام، یک قابلمه، شکلات، آب، چهارتا دیوار، یک سقف و دوتا بالش نرم نرم. و در آخر فهرست، اما مهم‌تر از همه: عشق!

بابایی... یک چیز دیگر هم هست که خیلی لازمش داریم... دستشویی!
گل گفتی! کوچولوی باهوش و زرنگ من. یک دستشویی، چندتا کتاب، یک درخت میوه، یک باغچه‌ی سبزیجات، یک وان حمام، یک قابلمه، شکلات، آب، چهارتا دیوار، یک سقف و دوتا بالش نرم نرم. و صدالبته... عشق!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ما فقط به عشق نیاز داریم و یک بالش نرم نرم!
نویسنده،
مترجمپریسا هاشمی طاهری
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-622-274-716-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان آموزنده کودک، کتاب‌های کودک 6 تا 8 سال
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ما فقط به عشق نیاز داریم و یک بالش نرم نرم!

برای دریافت کتاب ما فقط به عشق نیاز داریم و یک بالش نرم نرم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.