معرفی و دانلود کتاب صوتی مجموعه داستان کودکان: پنج داستان کوتاه و آموزنده

عکس جلد کتاب صوتی مجموعه داستان کودکان: پنج داستان کوتاه و آموزنده
قیمت:
۳۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مجموعه داستان کودکان: پنج داستان کوتاه و آموزنده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مجموعه داستان کودکان: پنج داستان کوتاه و آموزنده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مجموعه داستان کودکان: پنج داستان کوتاه و آموزنده

کتاب صوتی مجموعه داستان کودکان: پنج داستان کوتاه و آموزنده نوشته‌ی نسرین نیکدل، مجموعه‌ای از قصه‌های کودکانه است که مفاهیم ارزشمندی مثل فداکاری و توجه به حقوق دیگران را به بچه‌ها یاد می‌دهد. داستان‌های این کتاب پیش‌تر در رادیو گیلان به‌عنوان نمایشنامه‌ی رادیویی، اجرا شده‌اند.

درباره‌ی کتاب صوتی مجموعه داستان کودکان: پنج داستان کوتاه و آموزنده

قصه و داستان، یکی از اصلی‌ترین ملزومات تربیت کودک است. بچه‌ها با وارد شدن به دنیای خیال‌انگیز قصه، به جای هزاران شخصیت واقعی و خیالی زندگی می‌کنند و چیزهایی را یاد می‌گیرند که فقط قصه می‌تواند به خوبی از پس انتقال آن مفهوم برآید. تجربه ثابت کرده بچه‌هایی که در سنین کم، بیشتر کتاب می‌خوانند و یا شانس این را دارند که والدینشان زمانی را به قصه خواندن برای آن‌ها اختصاص دهد، از دانایی و جهان‌بینی بیشتری برخوردار می‌شوند و در ارتباط و تعامل با دیگران نیز، بهتر عمل می‌کنند.

کتاب صوتی مجموعه داستان کودکان: پنج داستان کوتاه و آموزنده نوشته‌ی نسرین نیکدل یکی از همین کتاب‌هایی است که می‌تواند مطالب مهم و ارزشمند زیادی را در قالب قصه به بچه‌ها یاد بدهد. قصه‌های این کتاب همگی کوتاهند که یعنی علاوه‌بر پر کردن زمان‌های خالی قبل خواب و یا بعد بازی، متناسب با حوصله‌‌ی کودک نوشته شده‌اند و او را به خوبی سرگرم می‌کنند. قصه‌های این کتاب قبلاً در برنامه‌های رادیو گیلان، به‌عنوان نمایشنامه‌ی رادیویی اجرا شده‌اند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی مجموعه داستان کودکان: پنج داستان کوتاه و آموزنده

در داستان اول کتاب صوتی مجموعه داستان کودکان: پنج داستان کوتاه و آموزنده، یعنی اشتباه امین کوچولو، ماجرای پسربچه‌ای به اسم امین را می‌شنویم که بسیار خوش‌قلب و مهربان است، ولی روزی اشتباه بدی می‌کند. او به اتاقش می‌رود و می‌بیند که پنجره‌ی اتاقش باز بوده و گنجشک کوچکی اشتباهی به اتاقش آمده. حالا این گنجشک هرچه تلاش می‌کند و خود را به در و دیوار می‌کوبد، راه خروج را پیدا نمی‌کند. امین که دلش به حال گنجشک سوخته، تصمیم می‌گیرد که او را پیش خود نگه دارد و بزرگش کند. مادر امین با این کار او مخالف است، چون فکر می‌کند که پدر و مادر این جوجه گنجشک می‌آیند و دنبال او می‌گردند، اما مرغ امین یک پا دارد و اصرار می‌کند که بچه گنجشک باید پیش خودش بماند. او به زور به آن جوجه گنجشک بی‌نوا آب و غذا می‌دهد و بعد هم بال‌هایش را بین دستانش می‌گیرد تا با او بازی کند. بعد از بازی، امین که خسته شده چرت کوتاهی می‌زند، اما در خواب می‌بیند که فرشته‌ی زیبا و مهربانی به اتاقش آمده و می‌خواهد به زور به او آب و غذا بدهد...

کتاب صوتی مجموعه داستان کودکان: پنج داستان کوتاه و آموزنده کاری از نشر صوتی دلکام است و آن را با صدای آتوسا بلوری می‌شنوید.

کتاب صوتی مجموعه داستان کودکان: پنج داستان کوتاه و آموزنده برای چه کسانی مناسب است؟

کوچولوهای 6 تا 12 ساله از شنیدن این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی مجموعه داستان کودکان: پنج داستان کوتاه و آموزنده می‌شنویم

امین کوچولو پسربچه‌ی هشت ساله‌ای بود که همراه پدر و مادرش تو یکی از شهرهای کوچیک استان گیلان زندگی می‌کرد. اون‌ها یه خونه‌ی ویلایی زیبا داشتند، یه باغچه‌ی زیبا هم توی خونه‌شون داشتند که یه درخت سیب داشت و روی اون، لونه‌ی پرنده‌ها بود و زیر درخت هم پر بود از گل‌های قشنگ و رنگارنگ. تو یه قسمت دیگه از باغچه، مامان و بابا به کمک امین، سبزی کاشته بودند. باغچه به قدری زیبا و دوست‌داشتنی بود که پروانه‌های خیلی زیبایی هرروز روی گل‌ها می‌نشستند و بالای سر گل‌ها پرواز می‌کردند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
2 دقیقه
مقدمه‌ی نویسنده
9 دقیقه
داستان اول: اشتباه امین کوچولو
4 دقیقه
داستان دوم: بهترین هدیه
5 دقیقه
داستان سوم: دختر کوچولویی که هیچ چیز رو بدون دلیل نمی‌پذیرفت
5 دقیقه
داستان چهارم: فیل کوچولوی فداکار
8 دقیقه
داستان پنجم: گلابی امیدوار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مجموعه داستان کودکان: پنج داستان کوتاه و آموزنده
نویسنده
راویآتوسا بلوری
ناشر صوتیانتشارات دلکام
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مجموعه داستان کودکان: پنج داستان کوتاه و آموزنده

برای دریافت کتاب صوتی مجموعه داستان کودکان: پنج داستان کوتاه و آموزنده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.