معرفی و دانلود کتاب صوتی لیزه لوته گم می‌شه

عکس جلد کتاب صوتی لیزه لوته گم می‌شه
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لیزه لوته گم می‌شه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لیزه لوته گم می‌شه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی لیزه لوته گم می‌شه

لیزه لوته در این داستان گم می‌شود. گاو بانمک و بازیگوش مجموعه‌ی لیزه لوته در این داستان با مشکلی دلهره‌آور در سال نو مواجه می‌شود. کتاب صوتی لیزه لوته گم می‌شه نوشته‌ی الکساندر اشتفنس مایر روی اهمیت خوشحالی با دیگران تأکید و ماجرایی هیجان‌انگیز را برای کودکان شما تعریف می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی لیزه لوته گم می‌شه

روان‌شناسان مرحله‌ی کودکی را مهم‌ترین مرحله‌ی رشد انسان می‌دانند. اگر کودک ما زندگی خوبی داشته باشد و بتواند تخیل و روحیه‌ی خود را تقویت کند، در آینده یک انسان موفق خواهد شد؛ اما اگر فرزند ما با مشکلات زیادی بزرگ شود، این مسائل او را تا آخر عمر رها نخواهند کرد. زیگموند فروید، روان‌کاو مشهور مرحله‌ی 2 تا 5 سالگی را بسیار مهم می‌داند.

اگر می‌خواهید فرزندان قدرتمندی در آینده داشته باشید که گلیم خودشان را از آب بیرون بکشند، حتماً برای آن‌ها کتاب صوتی بگذارید یا قصه بگویید. آن‌ها با این کار می‌توانند تخیل خود را تقویت کنند و با تجربه‌های مختلف آشنا شوند. کتاب صوتی لیزه لوته گم می‌شه (Lieselotte im Schnee) نوشته‌ی الکساندر اشتفنس‌مایر (Alexander Steffensmeier) یکی از بهترین گزینه‌هاست.

معرفی و دانلود کتاب صوتی لیزه لوته گم می‌شه

این نویسنده‌ی آلمانی در این داستان، ماجرای گم‌شدن لیزه لوته را روایت می‌کند. اشتفنس‌مایر به سال نو می‌پردازد که لیزه لوته با آقای پستچی بسته‌هایی را برای مردم دهکده می‌برند. لیزه لوته با چوب‌های اسکی سر می‌خورد و به جاهای مختلفی می‌رود؛ اما به‌یک‌باره متوجه می‌شود خیلی از دهکده دور شده است. او نمی‌تواند راه خانه را پیدا کند و به آغوش خانم مزرعه‌دار بازگردد.

داستان‌های کلاسیکی مثل پینوکیو و شنل قرمزی، سال‌ها وظیفه‌ی پرورش تخیل کودکان را بر عهده داشتند؛ اما هر سال قصه‌های جدیدی می‌آید که با زندگی امروز و تفکرات جدید پیش می‌روند. به‌عنوان‌مثال، قصه‌های هری پاتر یا داستان‌های لاک‌پشت‌های نینجا توانسته‌اند جای خودشان را در بین نوجوانان باز کنند؛ اما کودکان کوچک دقیقاً نمی‌توانند به دیگران بگویند با کدام قهرمان، هم‌ذات‌پنداری می‌کنند؛ بنابراین مجموعه‌ی لیزه لوته گزینه‌ی مناسبی است.

البته کتاب صوتی لیزه لوته گم می‌شه اثر الکساندر اشتفنس‌مایر، قهرمانی دارد که تقریباً بیشتر کودکان جهان با آن آشنا هستند، یعنی یک گاو حواس‌پرت و بازیگوش که در یک مزرعه با حیوانات دیگر زندگی می‌کند. این گاو بامزه مدام درگیر ماجراهایی می‌شود که زندگی او را دستخوش تغییر می‌کند. لیزه لوته عاشق بازی و خوراکی است. او می‌خواهد فقط خوش بگذراند و خواب بسیار خوبی هم در شب‌ها داشته باشد.

کتاب صوتی لیزه لوته گم می‌شه کاری از نشر صوتی مهرسا است. این کتاب را با ترجمه‌ی مهدی شهشهانی‌فر و صدای نازنین مهیمنی بشنوید و لذت ببرید.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های لیزه لوته

این مجموعه به یک گاو کاملاً حواس‌پرت در یک مزرعه‌ی سبز و زیبا می‌پردازد. لیزه لوته هر بار درگیر یک ماجرای جذاب می‌شود.

کتاب صوتی لیزه لوته گم می‌شه برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب و مجموعه‌ی لیزه لوته برای فرزندان عزیز 3 تا 8 سال شما پیشنهاد می‌شود؛ گاو خوشگل و خنده‌دار این مجموعه در داستان‌هایی متفاوت با مشکلات گوناگونی مواجه می‌شود و با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کند که خیلی هیجان‌انگیز هستند؛ پس یادتان نرود که کتاب صوتی لیزه لوته گم می‌شه نوشته‌ی الکساندر اشتفنس‌مایر را گوش دهید.

در بخشی از کتاب صوتی لیزه لوته گم می‌شه می‌شنویم

بسته‌های اهالی مزرعه... کولوچه‌ی شکلاتی خوشمزه... روانداز راه‌راه بافتنی برای زین پونی کوچولو و یک گلدان آویز پیچک برای همه‌ی اونا...

لیزه لوته وقتی کارش پشت درخت تموم شد نفس راحتی کشید و حالا باید برمی‌گشت به خونه ولی اون‌قدر برف باریده بود که جاده معلوم نبود. ای‌دادبیداد راه خونه از کدوم طرف بود و حالا باید چی کار می‌کرد. باید جلو می‌رفت. شانس آورد که راه رو خوب بلد بود. انگار اون‌جا رو قبلاً دیده بود.

اه... این جا رو هم قبلاً دیده بود. پس چیزی نمونده بود به مزرعه برسه. واااای نه... لیزه لوته به‌جای اولش برگشته بود... باید حواسش رو جمع می‌کرد و فقط و فقط مستقیم به جلو می‌رفت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
لیزه لوته گم می‌شه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی لیزه لوته گم می‌شه
نویسنده
مترجممهدی شهشهانی فر
راوینازنین مهیمنی
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی لیزه لوته گم می‌شه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی لیزه لوته گم می‌شه

برای دریافت کتاب صوتی لیزه لوته گم می‌شه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.