معرفی و دانلود کتاب صوتی لیزه لوته خوابش نمی‌بره!

عکس جلد کتاب صوتی لیزه لوته خوابش نمی‌بره!
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لیزه لوته خوابش نمی‌بره! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لیزه لوته خوابش نمی‌بره! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی لیزه لوته خوابش نمی‌بره!

کتاب صوتی لیزه لوته خوابش نمی‌بره! نوشته‌ی الکساندر اشتفنس‌مایر یکی از مجموعه کتاب‌های لیزه لوته است که در سراسر دنیا طرفداران خاص خود را دارد. این مجموعه به ماجراهای گاوی بامزه به نام لیزه لوته می‌پردازد که هر بار یک اتفاق خاص برای او رخ می‌دهد؛ او این‌بار خوابش نمی‌برد! این مجموعه می‌تواند به خوبی در آموزش کودکان مؤثر واقع شود.

درباره‌ی کتاب صوتی لیزه لوته خوابش نمی‌بره!

لیزه لوته در این قصه به نویسندگی الکساندر اشتفنس مایر (Alexander Steffensmeier) دچار بی‌خوابی می‌شود و به هر دری که می‌زند خوابش نمی‌برد. او نمی‌داند که چه کار باید بکند؛ بنابراین به فکرش می‌رسد به مزرعه برود و در آن‌جا بچرخد.

خانم مزرعه‌دار مثل همیشه تلاش می‌کند بچه‌های مزرعه را با قصه‌خواندن به خواب خوش ببرد؛ اما این‌بار لیزه لوته‌ی شیطان و سربه‌هوا نمی‌تواند بخوابد. او روی کاه‌ها غلت می‌زند، در وسط مزرعه راه می‌رود، نصفه‌شبی به این‌ور و آن‌ور می‌زند و تمام مزرعه را بالا و پایین می‌کند؛ اما خوابش نمی‌برد که نمی‌برد! به نظر شما لیزه لوته باید چه کار کند تا بخوابد؟ اصلاً چرا این بچه‌ی کوچولو خوابش نمی‌برد؟

الکساندر اشتفنس‌مایر در کتاب صوتی لیزه لوته خوابش نمی‌بره! (Liselotte Ne Veut Pas Dormir) با ترجمه‌ی مهدی شهشهانی‌فر و گویندگی نازنین مهیمنی، مثل همیشه به یک نکته‌ی مهم اشاره می‌کند، اینکه وقتی خوابتان نمی‌برد، حداقل دیگران را اذیت نکنید و بگذارید بچه‌های دیگر با آرامش بخوابند. حتماً خیلی پیش آمده که خودتان خواسته‌اید بیدار بمانید؛ اما به خواباندن بچه‌ی کوچک خودتان فکر نکرده‌اید و بیداری آن‌ها باعث کلافگی‌تان شده است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی لیزه لوته خوابش نمی‌بره!

یکی از بهترین‌ راه‌های خواباندن کودکان، قصه‌خواندن و تخلیه‌ی انرژی جسمانی و تخیلی آن‌هاست. بچه‌ها اگر زیاد غذا بخورند، مخصوصاً خوراکی‌های پرکالری، و آدرنالین آن‌ها افزایش یابد، دیگر خوابیدن تبدیل به یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا می‌شود. شما می‌توانید با قصه‌های جذاب یا بازی‌های فکری، در یک زمان مناسب، آن‌ها را بخوابانید؛ اما چندین پژوهش وجود دارد که ادعا کرده‌اند رمان‌خوانی و داستان‌خوانی باعث پیشرفت اروپا شده است.

به‌طور کلی الکساندر اشتفنس‌مایر تلاش دارد در کتاب صوتی لیزه لوته خوابش نمی‌بره! به خانواده‌ها بیاموزد که قصه‌خواندن برای کودکان خیلی مناسب و کاربردی است؛ اما همیشه کارساز نیست و شما باید به فکر راه‌کارهای دیگری هم باشید. مثلاً می‌توانید با بچه‌ها حرف بزنید و آن‌ها را آرام کنید تا آرامش خودشان را پیدا کنند. حتی می‌توانید برای آن‌ها موسیقی ملایم و خواب‌آور بگذارید.

خانم مزرعه‌دار برای بچه‌های مزرعه‌ای که لیزه لوته هم در آن زندگی می‌کند، داستان‌های زیادی می‌خواند، مثلاً قصه‌ی ببرهای وحشی و خطرناک را می‌خواند. بعدش قصه‌ی دزدان دریایی عجیب‌وغریب را تعریف می‌کند. گاهی هم قصه‌ی سه تا خوکی را می‌گوید که برای خودشان خانه ساخته‌اند. او تمام این قصه‌های بانمک را برای بچه‌ها می‌خواند؛ ولی هیچ کدام از آن‌ها روی لیزه لوته تأثیر نمی‌گذارند و به‌جای او، خود قصه‌گو می‌خوابد.

کتاب صوتی لیزه لوته خوابش نمی‌بره! نوشته‌ی الکساندر اشتفنس‌مایر، ترجمه‌ی مهدی شهشهانی‌فر و گویندگی نازنین مهیمنی توسط انتشارات مهرسا در دسترس شما قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های لیزه لوته

مجموعه‌ی کتاب‌های لیزه لوته درباره‌ی ماجراهای یک مزرعه و جوجه‌های دیوانه و گاوی بامزه است. این مجموعه که برای اولین‌بار به زبان آلمانی منتشر شده است توانسته مخاطبان زیادی در سراسر جهان کسب کند، مخصوصاً در ایران. شما با خرید این مجموعه می‌توانید مسائل زیادی را به کودکان خود آموزش دهید به‌ویژه در مورد رابطه با دیگران. از دیگر شخصیت‌های اصلی کتاب‌های لیزه لوته می‌توان به خانم مزرعه‌دار و آقای پستچی اشاره کرد.

کتاب صوتی لیزه لوته خوابش نمی‌بره! برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب و مجموعه‌ی لیزه لوته برای بچه‌های عزیز 3 تا 8 سال بسیار مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی لیزه لوته خوابش نمی‌بره! می‌شنویم

لیزه لوته با خودش گفت: بهتره برم و گوسفندا رو بشرم. ماووووووو تا شاید خوابم ببره.

ولی توی مزرعه که خبری از گوسفند نبود و فقط یک بز بود. لیزه لوته باید همه جا سرک می‌کشید شاید راهی پیدا می‌کرد؛ پس رفت و سرش رو کرد توی اصطلب بزها. اون‌جا فقط یه بز و یه پونی دید. اونا‌ رو شمرد:

1... 2...

فقط دو تا بودن. لیزه لوته اصلاً خسته نشد. آه بلندی کشید و به راهش ادامه داد. بز که سروصدایی شنیده بود یه چشمش رو باز کرد. به اطراف نگاه کرد. نه خوشبختانه از ببرهای وحشی توی قصه‌های خانم مزرعه‌دار خبری نبود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
لیزه لوته خوابش نمی‌بره

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی لیزه لوته خوابش نمی‌بره!
نویسنده
مترجممهدی شهشهانی فر
راوینازنین مهیمنی
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی لیزه لوته خوابش نمی‌بره!

برای دریافت کتاب صوتی لیزه لوته خوابش نمی‌بره! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.