معرفی و دانلود کتاب صوتی لیزه لوته ناقلا شده

عکس جلد کتاب صوتی لیزه لوته ناقلا شده
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لیزه لوته ناقلا شده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لیزه لوته ناقلا شده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی لیزه لوته ناقلا شده

لیزه لوته مثل تمام گاوهای دیگر از گشت و گذار در مزرعه لذت می‌برد، اما نه آن‌قدری که ترساندن بقیه او را سر کیف می‌آورد! این‌بار در کتاب صوتی لیزه لوته ناقلا شده با لیزه لوته‌ی بازیگوشی روبه‌رو هستیم که از پنهان شدن پشت درخت‌ها و ترساندن پستچی محله لذت می‌برد. اما بعضی وقت‌ها لذت بردن ما از چیزها به این معنی نیست که اطرافیان‌مان نیز از آن لذت می‌برند. ما گاهی می‌توانیم با رفتارهایمان بقیه را اذیت کنیم و این درسی است که الکساندر اشتفنس مایر در این داستان صوتی شنیدنی به کودکان می‌آموزد.

درباره‌ی کتاب صوتی لیزه لوته ناقلا شده

لیزه لوته تفریح جدیدی پیدا کرده است: او پشت درخت‌ها قایم می‌شود تا پستچی محله از راه برسد و بعد دنبال او می‌کند تا او را بترساند. پستچی بیچاره هم هرروز از مزرعه پا به فرار می‌گذارد. لیزه لوته مدام این کار را تکرار می‌کند تا این‌که یک روز این کار او آقای پستچی و خانوم مزرعه‌دار را ناراحت می‌کند. باید ادامه‌ی کتاب صوتی لیزه لوته ناقلا شده (Millie Waits for the Mail) نوشته‌ی (Alexander Steffensmeier) را بشنویم تا ببینیم که حالا لیزه لوته برای جبران کار اشتباهش چه می‌کند؟

معرفی و دانلود کتاب صوتی لیزه لوته ناقلا شده

الکساندر اشتفنس مایر در داستان صوتی لیزه لوته ناقلا شده به کودکان می‌آموزد تا علاوه بر این‌که از تفریح کردن و سرگرمی لذت می‎‌‌برند حواس‌شان باشد تا به بقیه و لوازم‌شان آسیبی نزنند. کتاب صوتی لیزه لوته ناقلا شده با صدای شنیدنی نازنین مهیمنی در دسترس کودکان عزیز شما قرار گرفته است. ناشر صوتی این کتاب انتشارات مهرسا بوده است و وظیفه‌ی ترجمه‌ی آن نیز برعهده‌ی مهدی شهشهانی فر بوده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های لیزه لوته

مجموعه‌ کتاب‌های لیزه لوته در یک مزرعه‌ی زیبا اتفاق می‌افتد. در این مزرعه خانم مزرعه‌دار، آقای پست‌چی، جوجه‌های دیوانه و خود لیزه لوته با خوشحالی در کنار هم زندگی می‌کنند. این مجموعه داستان خواندنی برای اولین‌بار به زبان آلمانی منتشر شده است و موفق شده است تا مخاطبان زیادی را در سراسر جهان کسب کند. این مجموعه داستان به قلم الکساندر اشتفنس مایر قصد دارد تا مسائل و آداب رفتاری و ارتباطی زیادی را در موقعیت‌های گوناگون به کودکان آموزش دهد.

کتاب صوتی لیزه لوته ناقلا شده برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان در سنین 3 تا 8 سالگی می‌توانند با شنیدن این داستان کوتاه صوتی یاد بگیرند که گاهی شیطنت‌ کردن می‌تواند برای اطرافیان باعث آزار و اذیت شود. درک کردن آدم‌های کنارمان یکی از مهم‌ترین آموزه‌هایی است که کودکان در این سن نیاز به آموختن آن دارند.

در بخشی از کتاب صوتی لیزه لوته ناقلا شده می‌شنویم

خانوم مزرعه‌دار مونده بود از دست این کارای لیزه لوزه‌ی ناقلا چی‌کار کنه. مدت‌ها بود که بسته‌های خانوم مزرعه‌دار صحیح و سالم به دستش نمی‌رسید. وقتی بسته‌ش رو باز می‌کرد خورد و خاکشیر شده بود. برای همین خانوم مزرعه‌دار دیگه دلش نمی‌خواست چیز جدیدی سفارش بده. طفلکی آقای پستچی هرشب کابوس می‌دید. خواب‌های وحشتناک دست از سرش برنمی‌داشتن. یه روز صبح، آقای پستچی فکری به ذهنش رسید. اون با خودش گفت: «اگه برای این گاو یه بسته ببرم شاید از من خوشش بیاد و این‌قدر سربه‌سرم نذاره... اینم از این... خب.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
لیزه لوته ناقلا شده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی لیزه لوته ناقلا شده
نویسنده
مترجممهدی شهشهانی فر
راوینازنین مهیمنی
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های داستان آموزنده کودک، کتاب‌های داستان کودک 6 تا 8 سال
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی لیزه لوته ناقلا شده

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی لیزه لوته ناقلا شده

برای دریافت کتاب صوتی لیزه لوته ناقلا شده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.