معرفی و دانلود کتاب صوتی لیزه لوته مریض شده

عکس جلد کتاب صوتی لیزه لوته مریض شده
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لیزه لوته مریض شده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لیزه لوته مریض شده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی لیزه لوته مریض شده

فصل پاییز از راه می‌رسد و لیزه لوته مجبور می‌شود تا به آقای پست‌چی کمک کند؛ اما خانم مزرعه‌دار متوجه می‌شود که لیزه لوته سرما خورده و مریض شده است. این خلاصه‌ی کتاب صوتی لیزه لوته مریض شده نوشته‌ی الکساندر اشتفنس‌مایر است. یک کتاب صوتی جذاب که به کودکان می‌آموزد وقتی مریض شدند چه بکنند تا خوب شوند.

درباره‌ی کتاب صوتی لیزه لوته مریض شده

بله لیزه لوته هم گاهی مریض می‌شود و باید استراحت کند. اگر کودکی دارید که هنوز با مفهوم استراحت‌کردن در هنگام مریضی آشنا نیست حتماً سری به کتاب صوتی لیزه لوته مریض شده (Lieselotte ist krank) نوشته‌ی الکساندر اشتفنس‌مایر (Alexander Steffensmeier) بزنید. کتابی که به آن‌ها آموزش می‌دهد چگونه در وقت مریضی آرامش داشته باشند و سلامتی خودشان را دوباره بازیابند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی لیزه لوته مریض شده

لیزه لوته در صبح و در هنگام شیردوشی، احساس ضعف و خستگی می‌کند. او خیلی ناراحت و بی‌حال روی چهارپایه‌اش می‌نشیند و نمی‌خواهد غذا بخورد. بدن او تحلیل می‌رود و حال ندارد؛ اما همچنان می‌خواهد دنبال کارهایش باشد. کسی نمی‌داند چه شده تا اینکه خانم مزرعه‌دار متوجه می‌شود لیزه لوته سرما خورده است. این یک مشکل جدید برای این گاو بامزه است.

حالا خانم مزرعه‌دار کار جدیدی دارد چون لیزه لوته سرما خورده است! حالا به جای کار کردن، نوبت چای گیاهی و دماسنج است. دوستان او در مزرعه تمام تلاش خود را می‌کنند تا لیزه لوته دوباره سلامت خودش را کسب کند و در تمام طول روز او را ناز و نوازش می‌کنند. وقتی لیزه لوته دوباره احساس می‌کند کمی بهتر شده است، با خودش فکر می‌کند: «بالاخره مریض‌بودن هم خیلی بد نیست...»

کتاب صوتی لیزه لوته مریض شده نوشته‌ی الکساندر اشتفنس‌مایر آلمانی، اثری دلگرم‌کننده، سرگرم‌کننده و آموزنده درباره لیزه لوته است. این داستان پر از کمدی موقعیت و شرایط جذاب درباره‌ی لیزه لوته و جوجه‌های دیوانه‌ی یک مزرعه است. البته ماجراجویی لیزه لوته برای کوچولوهاست. بچه‌هایی از 3 تا 8 سال که دوست دارند وقتی مریض شدند حال بهتری داشته باشند.

اگر دوست داشتید می‌توانید کتاب تصویرپردازی‌شده‌ی لیزه لوته مریض شده را هم بخوانید که کودکان را سرگرم می‌کند اما نسخه‌‌ی حاضر، کتاب صوتی لیزه لوته مریض شده نوشته‌ی الکساندر اشتفنس‌مایر است که می‌توانید آن را با ترجمه‌ی مهدی شهشهانی‌فر و صدای نازنین مهیمنی بشنوید که از سوی انتشارات مهرسا منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی کتاب‌های لیزه لوته

مجموعه‌ی کتاب‌های لیزه لوته درباره‌ی ماجراهای یک مزرعه و جوجه‌های دیوانه و گاوی بامزه است. این مجموعه که برای اولین‌بار به زبان آلمانی منتشر شده است توانسته مخاطبان زیادی در سراسر جهان کسب کند، مخصوصاً در ایران. شما با خرید این مجموعه می‌توانید مسائل زیادی را به کودکان خود آموزش دهید به‌ویژه در مورد رابطه با دیگران. از دیگر شخصیت‌های اصلی کتاب‌های لیزه لوته می‌توان به خانم مزرعه‌دار و آقای پستچی اشاره کرد.

کتاب صوتی لیزه لوته مریض شده برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی لیزه لوته مریض شده یک هدیه خوب برای کودکان بامزه و کوچولوی شما است. مخصوصاً اگر جشن تولد آن‌ها باشد. حتی اگر جشن تولد کودک 3 ساله‌ی شما باشد و بخواهید او را با کتاب و زندگی بهتر آشنا کنید، این کتاب آموزنده بهترین گزینه است.

در بخشی از کتاب صوتی لیزه لوته مریض شده می‌شنویم

لیزه لوته مریض شده و حال نداره... اون نمی‌تونه روی پای خودش وایسه و روی صندلی می‌شینه... بله لیزه لوته هم می‌تونه مریض بشه... اما اون نمی‌دونه چی کار باید بکنه...

خانم مزرعه‌دار و دوستای لیزه لوته تلاش می‌کنن حالش رو خوب کنن... خانم مزرعه‌دار بهش چای گیاهی و دماسنج می‌ده...

وقتی لیزه لوته دوباره حالش بهتر می‌شه: با خودش می‌گه: بالاخره مریض‌بودن هم خیلی بد نیست...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
لیزه لوته مریض شده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی لیزه لوته مریض شده
نویسنده
مترجممهدی شهشهانی فر
راوینازنین مهیمنی
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی لیزه لوته مریض شده

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی لیزه لوته مریض شده

برای دریافت کتاب صوتی لیزه لوته مریض شده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.