معرفی و دانلود کتاب صوتی لیزه لوته مهربون می‌شه

عکس جلد کتاب صوتی لیزه لوته مهربون می‌شه
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لیزه لوته مهربون می‌شه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لیزه لوته مهربون می‌شه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی لیزه لوته مهربون می‌شه

لیزه لوته این بار و در این داستان با توپ بازی می‌کند و بعدش به سراغ علف‌زار می‌رود تا بتواند قایم‌باشک بازی کند. کتاب صوتی لیزه لوته مهربون می‌شه نوشته‌ی الکساندر اشتفنس‌مایر آلمانی یکی از جلدهای جذاب مجموعه‌ی چندجلدی لیزه لوته است که به ماجراهای گاوی بانمک و دوست‌داشتنی به‌نام لیزه لوته در یک مزرعه‌ی زیبا می‌پردازد. این داستان اهمیت مهربانی را یاد می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی لیزه لوته مهربون می‌شه

یک روز عصر در مزرعه‌ی یک دهکده‌ی خوشگل، لیزه لوته با توپ پرشی بازی می‌کند ولی خانم مزرعه‌دار ناراحت می‌شود چون بچه‌ها مدام با این توپ پرشی دعوا می‌کنند. لیزه لوته نمی‌دانست که باید با دیگران مهربان باشد، در عوض همیشه سعی می‌کرد که آن‌ها را ناراحت کند. لیزه لوته چهارچشمی به همه‌ی دوستانش در بازی چشم می‌دوخت تا از آن‌ها جلو بزند.

بعدش لیزه لوته و دوستانش به‌سراغ بازی قایم‌باشک می‌روند. لیزه لوته همه‌جا دنبال آن‌ها می‌گردد ولی نمی‌تواند بچه‌های مزرعه را پیدا کند. گاو خوشگل و بامزه‌ی این مزرعه به یک باره بوته‌هایی سبز را پیدا می‌کند که از سایه‌ی آن‌ها لذت می‌برد. حالا در پشت این سایه‌ها یک کلبه‌ی راحت برای خودش پیدا می‌کند و به‌تنهایی می‌رود در آن‌جا. الکساندر اشتفنس‌مایر (Alexander Steffensmeier) در کتاب صوتی لیزه لوته مهربون می‌شه (Ein Platz nur für Lieselotte) تأکید می‌کند که بچه‌ها نمی‌توانند تنهایی شاد باشند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی لیزه لوته مهربون می‌شه

لیزه لوته به مزرعه بازمی‌گردد تا کلبه‌ی کوچک و دنج خودش را زیبا کند و چند وسیله‌ی جالب در آن‌جا بگذارد. وقتی او به نزدیک کلبه می‌رسد چشم‌هایش از تعجب گرد می‌شود. بزغاله‌ی مزرعه به کلبه‌ی لیزه لوته آمده است و با پونی در این کلبه بازی می‌کنند. لیزه لوته تصمیم می‌گیرد تا کلبه را پس بگیرد اما خانم مزرعه‌دار گفته بود که «شماها با هم دوستین و باید با هم کنار بیاین.»

کتاب صوتی لیزه لوته مهربون می‌شه نوشته‌ی الکساندر اشتفنس‌مایر در این قسمت روی دوست‌داشتن و خوبی به دیگران اصرار می‌ورزد. اگر می‌خواهید این کتاب جالب و آموزنده با ترجمه‌ی مهدی شهشهانی فر و صدای نازنین مهیمنی را گوش کنید، می‌توانید آن را از کتابراه دانلود کنید. لازم به ذکر است نسخه‌ی صوتی این اثر توسط انتشارات مهرسا منتشر شده.

درباره‌ی مجموعه‌ی کتاب‌های لیزه لوته

مجموعه‌ی کتاب‌های لیزه لوته درباره‌ی ماجراهای یک مزرعه و جوجه‌های دیوانه و گاوی بامزه است. این مجموعه که برای اولین‌بار به زبان آلمانی منتشر شده است توانسته مخاطبان زیادی در سراسر جهان کسب کند، مخصوصاً در ایران. شما با خرید این مجموعه می‌توانید مسائل زیادی را به کودکان خود آموزش دهید به‌ویژه در مورد رابطه با دیگران. از دیگر شخصیت‌های اصلی کتاب‌های لیزه لوته می‌توان به خانم مزرعه‌دار و آقای پستچی اشاره کرد.

کتاب صوتی لیزه لوته مهربون می‌شه برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب جالب و آموزنده برای کودکان 3 تا 8 سال مناسب است. مجموعه‌ی لیزه لوته با اینکه سرگرم‌کننده است می‌تواند آموزش‌های خوبی به کودکان بدهد.

در بخشی از کتاب صوتی لیزه لوته مهربون می‌شه می‌شنویم

لیزه لوته با بچه‌های باغ در حال بازی کردنه که خانم باغ‌دار اون‌ها رو صدا می‌زنه و می‌گه: «بس کنید! انقدر دعوا نکنید برید سراغ یه سرگرمی بهتر. توپ پرشی پیش من می‌مونه.»

حیوانات مزرعه فکر کردن که بهتره قایم باشک بازی کنند. لیزه لوته خیلی زود بیشتر دوستاش رو پیدا می‌کنه اما بعدش می‌ره سراغ علف‌زار تا ببینه کسی اون‌جا قایم شده یا نه تا اینکه...

یهو چشم‌های لیزه لوته برق زد و اون‌جا چیزی پیدا کرد: «ماوووو چقدر قشنگه ماوووووو.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
لیزه لوته مهربون می‌شه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی لیزه لوته مهربون می‌شه
نویسنده
مترجممهدی شهشهانی فر
راوینازنین مهیمنی
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی لیزه لوته مهربون می‌شه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی لیزه لوته مهربون می‌شه

برای دریافت کتاب صوتی لیزه لوته مهربون می‌شه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.