معرفی و دانلود کتاب صوتی نگهبان گل‌ها

عکس جلد کتاب صوتی نگهبان گل‌ها
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نگهبان گل‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نگهبان گل‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نگهبان گل‌ها

مهاجرت برای بچه‌ها خیلی سخت است؛ به‌خصوص اگر قرار باشد آن‌ها را از محیط سرسبز موردعلاقه‌شان جدا کنیم و وارد دنیای سیمانی شهر کنیم. می کوچولوی کتاب صوتی نگهبان گل‌ها جدیداً خیلی ناراحت و دلگیر است. آن‌ها به‌تازگی خانه‌شان را عوض کرده‌اند اما می هنوز نتوانسته است تا جایگزینی برای باغچه‌ی دوست‌داشتنی خودشان در خانه‌ی جدید پیدا کند. آنا واکر موفق شده است تا برای نوشتن این کتاب جوایز متعددی از آن خود کند.

درباره‌ی کتاب صوتی نگهبان گل‌ها

دنیای کودکان دنیای رنگارنگ و شادی است. در دنیای کودکان هر کدام از رنگ‌ها بار معنایی مختص به خودش را دارد. مثلا سفید یادآور آرامش و صلح است و رنگ سبز ما را یاد شادی و سرزندگی طبیعت می‌اندازد. طبیعت و سبزی نقش مهمی در زندگی و سلامت روان کودکان ایفا می‌کنند. جدا شدن از خانه‌ها و محله‌های قدیمی، جدا شدن از دوستان قدیمی و فضاهای سرسبز می‌تواند برای بچه‌ها خیلی سخت باشد. آنا واکر (Anna Walker) در داستان صوتی نگهبان گل‌ها (Florette) می‌خواهد به کودکان آموزش دهد تا تغییرات جدید زندگی‌شان را بپذیرند و سعی کنند تا برای آسان‌تر کردن این سختی، به بازسازی علایق خود بپردازند.

داستان صوتی نگهبان گل‌ها در مورد دختر دل‌نشینی به نام می است. می و خانواده‌اش به تازگی از روستا به شهر مهاجرت کرده‌اند و حالا می دلش برای روستای سرسبز و دوستان صمیمی کوچک‌شان تنگ شده است. او از بودن در این شهر خاکستری جدید خیلی غمگین است اما ناگهان یک روز یک گلخانه‌ی جدیدی پیدا می‌کند و این مساله او را سر شوق می‌آورد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی نگهبان گل‌ها

کتاب صوتی نگهبان گل‌ها توسط سیده آرین الحسینی ترجمه شده است. این کتاب برنده‌ی جوایز بی‌شماری شده است. وظیفه‌ی تولید این کتاب صوتی برعهده‌ی انتشارات مهرسا بوده است و فریبا رمضان پور نیز گویندگی این داستان صوتی آموزنده را برعهده داشته است.

جوایز و افتخارات کتاب نگهبان گل‌ها

  • نامزد جایزه محیط زیست انجمن Wilderness برای ادبیات کودکان سال 2018
  • بهترین کتاب تصویری «نیویورک‌تایمز»
  • بهترین کتاب تصویری «کتابخانه‌ی عمومی نیویورک»
  • کتاب دارای 4 نشان «لاک‌پشت پرنده»
  • نامزد جایزه‌ی بهترین کتاب تصویری «صنعت نشر استرالیا» (ABIA) (2018)

نکوداشت‌های کتاب نگهبان گل‌ها

  • می با پوست روشن و موهای بلوطی رنگش که پشت گوش جمع کرده، تلاش می‌کند تا خود را سرزنده نگه دارد. این کتاب قابلیت آن را دارد تا راهنمای کودکانی باشد که نمی‌توانند مهاجرت کردن و زیستن در مکانی جدید را تصور کنند. (Kirkus Reviews)
  • این داستان با تصویرنگاری‌های زیبایش با همه‌ی کودکانی که از خانه‌ی‌شان دور افتاده‌اند، اما امیدوارند که در خانه‌ی جدیدشان شکوفا شوند، ارتباط عمیقی خواهد گرفت. (بوک‌لیست)
  • تصویرنگاره‌های آبرنگ‌‌گونه‌ی کتاب نگهبان گل‌ها یادآور زیبایی خیابان‌های پاریس است. (هفته‌نامه‌ی ناشران)

کتاب صوتی نگهبان گل‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 3 تا 8 ساله می‌توانند با شنیدن این داستان صوتی جذاب بیاموزند که در موقعیت‌ها و محیط‌های سخت و ناخوشایند زندگی هم می‌توان لحظات خوشی را تجربه کرد و از نو شکوفا شد. عادت کردن به یک خانه‌ی جدید می‌تواند برای کودکان سخت و دشوار باشد و می کوچولو در این کتاب مثل یک دوست صمیمی به کودکان یاد می‌دهد تا یاد بگیرند چطور نقطه‌ی امن و آرام خودشان را بسازند.

در بخشی از کتاب صوتی نگهبان گل‌ها می‌شنویم

اون برای خودش یک پیک‌نیک مخصوص راه انداخت. ولی جعبه‌ی درخت سیب افتاد و جعبه‌های گل‌های مینا رو یه نفر با خودش برد. می از دست اون‌همه جعبه خسته شده بود. اون پایین مردم مثل مورچه لابه‌لای خیابونا پیچ‌وتاب می‌خوردن. می اون بالا از فضای خالی بین درختا و تاب یواشکی می‌دیدشون. وقتی مادر آماده شد بیرون بره، می به سمت پایین پله‌ها دویید تا راه جدیدی به اون نشون بده. اون گوشه‌ای چرخید و از روی یه پلی رد شد. میون ساختمون‌ها قدم گذاشت. از زیر چراغ‌های برق گذشت و به پارک رسید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
نگهبان گل‌ها

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نگهبان گل‌ها
نویسنده
مترجمسیده آرین الحسینی
راویفریبا رمضان پور
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های داستان آموزنده کودک، کتاب‌های کودک 6 تا 8 سال
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نگهبان گل‌ها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نگهبان گل‌ها

برای دریافت کتاب صوتی نگهبان گل‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.