معرفی و دانلود کتاب صوتی لیزه لوته حموم نمی‌ره

عکس جلد کتاب صوتی لیزه لوته حموم نمی‌ره
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لیزه لوته حموم نمی‌ره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لیزه لوته حموم نمی‌ره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی لیزه لوته حموم نمی‌ره

لیزه لوته در این قسمت با بچه‌های مزرعه بازی می‌کند؛ اما آن‌چنان کثیف می‌شود که باید خودش را بشورد ولی تصمیم ندارد به حمام برود و تمیز شود. این خلاصه‌ی کتاب صوتی لیزه لوته حموم نمی‌ره نوشته‌ی الکساندر اشتفنس‌مایر است. خانم مزرعه‌دار این بار مجبور می‌شود به فکر چاره‌ای تازه باشد و کلک‌های زیادی به لیزه لوته بزند تا بتواند او را پاک و خوشبو به رخت‌خواب بفرستد.

درباره‌ی کتاب صوتی لیزه لوته حموم نمی‌ره

«الکی خودت رو گربه‌شور نکن». آخ آخ لیزه لوته حوصله‌ی حمام را ندارد و دوست ندارد تمیز و مرتب به تخت‌خواب برود؛ اما خانم مزرعه‌دار تلاش می‌کند او را به حمام ببرد تا مثل یک دسته‌ی گل بشود. این خانمی که حالا سن‌وسالی ازش گذشته تصمیم می‌گیرد لیزه لوته را خیس کند؛ پس خانم مزرعه‌دار با یک سطل آب به‌سراغ لیزه لوته می‌رود تا او را بشورد اما موفق نمی‌شود. الکساندر اشتفنس‌مایر (Alexander Steffensmeier) در کتاب صوتی لیزه لوته حموم نمی‌ره (Lieselotte will nicht baden) به آموزش حمام به کودکان پرداخته است.

حالا خانم مزرعه‌دار باید فکر دیگری کند تا این گاو نازنین را به حمام ببرد. به نظر شما چگونه می‌شود لیزه لوته‌ی لجباز را به جایی برد تا بتواند خودش را تمیز کند؟ خانم مزرعه‌دار این بار تصمیم می‌گیرد با شلنگ آب او را بشورد؛ اما لیزه لوته کوتاه نمی‌آید. لیزه لوته آنقدر کثیف و نامرتب شده است که خانم مزرعه‌دار نمی‌تواند تحمل کند؛ بنابراین تنها یک راه می‌ماند و آن هم باریدن باران است. به‌نظرتان خانم مزرعه‌دار موفق می‌شود تا این گاو بازیگوش را زیر باران بشورد؟ شاید این گاو بانمک زیر بار نرود!

معرفی و دانلود کتاب صوتی لیزه لوته حموم نمی‌ره

باورتان نمی‌شود لیزه لوته باز هم زیر بار تمیزشدن نمی‌رود و خانم مزرعه‌دار را کلافه می‌کند. واقعاً بچه‌هایی که حرف پدرومادرشان را گوش نمی‌کنند، آن‌ها را خسته و فرسوده می‌کنند؛ اما باید بدانید که بچه‌ها همین هستند. کودکان نمی‌توانند و نمی‌خواهند حرف‌ها و قوانین دنیای بزرگسالان را رعایت کنند. دنیای نمادین بزرگسالان به‌قول زیگموند فروید، روان‌کاو مشهور با بایدها و نبایدها پیش می‌رود و بخشی را در ناخودآگاه کودک باعنوان فراخود (superego) را می‌سازد.

الکساندر اشتفنس‌مایر در کتاب صوتی لیزه لوته حموم نمی‌ره به همین موضوعی که فروید مطرح کرده است می‌پردازد؛ زیرا کودکان دوست دارند رها و آزاد باشند و در بند هیچ قانونی قرار نگیرند. زیگموند فروید اعتقاد دارد که ساختار بخشی به‌عنوان «نهاد» در کودکان شکل می‌گیرد که به آن‌ها فقط لذت‌طلبی و بازی را یاد می‌دهد و اگر ما این بخش را سرکوب کنیم، تخیل و خلاقیت کودکان خودمان را نابود کرده‌ایم.

در نظر داشته باشید که داستان‌ها و اسطوره‌ها پیام‌های روان‌شناختی و درونی مهمی دارند. آن‌ها با آشنا کردن کودکان با آنچه در ضمیر ناخودآگاهشان می‌گذرد، به آن‌ها کمک می‌کنند تا بر مشکلات روان‌شناختی رشد فائق آیند. بچه‌ها از قصه‌ها می‌آموزند که چگونه شخصیت خود را رشد دهند. آن‌ها یاد می‌گیرند که مسائلی مثل تنبلی یا خستگی را پشت سر بگذارند و اضطراب‌های درونی‌شان را از راه قصه تخلیه کنند. الکساندر اشتفنس‌مایر دقیقاً از تمام این تکنیک‌ها استفاده می‌کند تا کتاب صوتی لیزه لوته حموم نمی‌ره به‌خوبی تأثیر خودش را بگذارد.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های لیزه لوته

مجموعه‌ی کتاب‌های لیزه لوته درباره‌ی ماجراهای یک مزرعه و جوجه‌های دیوانه و گاوی بامزه است. این مجموعه که برای اولین‌بار به زبان آلمانی منتشر شده است توانسته مخاطبان زیادی در سراسر جهان کسب کند، مخصوصاً در ایران. شما با خرید این مجموعه می‌توانید مسائل زیادی را به کودکان خود آموزش دهید به‌ویژه در مورد رابطه با دیگران. از دیگر شخصیت‌های اصلی کتاب‌های لیزه لوته می‌توان به خانم مزرعه‌دار و آقای پستچی اشاره کرد.

کتاب صوتی لیزه لوته حموم نمی‌ره برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب و مجموعه‌ی لیزه لوته را به فرزندان عزیز 3 تا 8 سال شما پیشنهاد می‌شود؛ زیرا مسائل زیادی را به آن‌ها آموزش خواهد داد.

در بخشی از کتاب صوتی لیزه لوته حموم نمی‌ره می‌شنویم

خانم مزرعه‌دار: اصلاً بیا یه بازی دیگه بکنیم... آب‌بازی با شلنگ خیلی باحاله....
لیزه لوته: ماووووو... ماوووو... دارم خیس می‌شم...
خانم مزرعه‌دار: امان از دست تو لیزه لوته با این قیافه چطور می‌تونی این ور و اون ور قدم بزنی. تو خودت خوب می‌دونی که چند قطره آب بلایی سرت نمی‌آره.
راوی: یهو شور شور بارون بارید. حالا که هر دو خیس شده بودند حمام کردن دیگه کاری نداشت...
خانم مزرعه‌دار: حالا که حموم کردیم و حسابی تر و تمیز شدیم وقتش رسیده که بخوابیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
لیزه لوته حموم نمی‌ره

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی لیزه لوته حموم نمی‌ره
نویسنده
مترجممهدی شهشهانی فر
راوینازنین مهیمنی
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی لیزه لوته حموم نمی‌ره

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی لیزه لوته حموم نمی‌ره

برای دریافت کتاب صوتی لیزه لوته حموم نمی‌ره و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.