معرفی و دانلود کتاب صوتی چطور شجاعانه و پرشور زندگی کنم؟

عکس جلد کتاب صوتی چطور شجاعانه و پرشور زندگی کنم؟
قیمت:
۱۰۰۰۰ ۵,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چطور شجاعانه و پرشور زندگی کنم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چطور شجاعانه و پرشور زندگی کنم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چطور شجاعانه و پرشور زندگی کنم؟

عشق و راستی و امید را با کتاب صوتی چطور شجاعانه و پرشور زندگی کنم؟ به کودکان خود آموزش بدهید. این کتاب به قلم زیبای کوبی یامادا نوشته شده است و با زبان ساده و کودکانه به بچه‌ها می‌گوید با خودشان مهربان باشند، با وجود ترس‌ها، شجاعتشان را حفظ و در لحظه زندگی کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی چطور شجاعانه و پرشور زندگی کنم؟

چطور می‌شود از چیزی نترسیم و شجاعانه زندگی کنیم؟ چطور زندگی را در آغوش بگیریم و امیدها و آرزوهایمان را از یاد نبریم؟ سحر و جادوی زندگی چطور خودش را نشان می‌دهد؟ رویاها چطور به واقعیت می‌پیوندند؟ کتاب صوتی چطور شجاعانه و پرشور زندگی کنم؟ (Finding Muchness: How to Add More Life to Life) به قلم کوبی یامادا (Kobi Yamada) داستانی آموزنده برای کودکان است که به آن‌ها یاد می‌دهد در لحظه زندگی کنند و شور و شوقشان را از دست ندهند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی چطور شجاعانه و پرشور زندگی کنم؟

نباید فکر کنیم که فقط خودمان ناامید و افسرده می‌شویم. بچه‌ها هم ممکن است امیدشان را از دست بدهند، دچار تردید شوند و فکر کنند که نمی‌توانند از پس کاری بربیایند. به همین خاطر باید اعتماد به نفس آن‌ها را تقویت کنیم و یادشان بدهیم که با خودشان مهربان باشند. کتاب صوتی چطور شجاعانه و پرشور زندگی کنم؟ تناقض‌های زندگی را با زبان بچگانه و ساده برای کودکان تعریف می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد چیزهایی را که دوست دارند، از یاد نبرند، بااراده باشند و تلاش کنند. بخشندگی و کمک کردن به دیگران هم یکی دیگر از اصول خوب زندگی کردن است، چون به انسان حس خوبی می‌دهند. نباید منتظر بود کارها آسان‌تر شوند، همیشه باید در لحظه زندگی کرد و قدر و ارزش لحظات را دانست.

کتاب صوتی چطور شجاعانه و پرشور زندگی کنم؟ توسط فرمهر منجزی به فارسی برگردانده و به همت انتشارات مهرسا روانه‌ی بازار کتاب ایران شده است. شما این قصه‌ی زیبا و آموزنده را با صدای فریبا رمضان‌پور می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب چطور شجاعانه و پرشور زندگی کنم؟

  • کوبی یامادا استاد مشوق و دلسوز بچه‌هاست. این بار او طرحی برای بهترین نوع زندگی ارائه می‌دهد. پیدا کردن چیزهای موردعلاقه اولین قدم است. (Kirkus Reviews)
  • این کتاب مخاطب را تشویق می‌کند تا شور و شوق شخصی خود را پیدا کند و خلاقیت، ریسک‌پذیری، رویاپردازی، مهربانی و لذت بردن از لحظه‌ی اکنون را یاد بگیرد. (پابلیشرز ویکلی)
  • کتاب چطور شجاعانه و پرشور زندگی کنم؟ راه‌های رسیدن به یک زندگی شاد و شجاعانه را به شما نشان می‌دهد و از شما دعوت می‌کند که شگفتی را تجربه کنید و شجاع باشید. کوبی یامادا آرامش، لذت و رضایت را تقدیم شما می‌کند. (Shelf Awareness)

کتاب صوتی چطور شجاعانه و پرشور زندگی کنم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

بچه‌های 3 تا 7 ساله مخاطبین اصلی این کتاب هستند اما داستان آن می‌تواند برای همه‌ی سنین الهام‌بخش باشد.

در بخشی از کتاب صوتی چطور شجاعانه و پرشور زندگی کنم؟ می‌شنویم

شجاعانه زندگی کن. عمیقا توجه کن. همه چیز رو با دیگران به اشتراک بذار. از لحظه لحظه‌ی درخشان زندگی بیشترین استفاده رو ببر. زندگیت رو سرشار از عشق و روزهات رو پر از شگفتی کن. وقتی با شور و اشتیاق در کارهات غرق می‌شی، اونوقت احساس زنده بودن می‌کنی و سحر و جادوی زندگی خودش رو نشون می‌ده.

اونقدر رویا بباف تا رویاهات به واقعیت تبدیل بشه. مهم اینه که رویات رو باور کنی. اونوقت اون رویا حقیقی می‌شه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
چگونه شجاعانه و پرشور زندگی کنم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چطور شجاعانه و پرشور زندگی کنم؟
نویسنده
مترجمفرمهر منجزی
راویفریبا رمضان پور
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
۱۰۰۰۰ ۵,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چطور شجاعانه و پرشور زندگی کنم؟

برای دریافت کتاب صوتی چطور شجاعانه و پرشور زندگی کنم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.