معرفی و دانلود کتاب با یک فکر بکر چه کار می‌توان کرد؟

عکس جلد کتاب با یک فکر بکر چه کار می‌توان کرد؟
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب با یک فکر بکر چه کار می‌توان کرد؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب با یک فکر بکر چه کار می‌توان کرد؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب با یک فکر بکر چه کار می‌توان کرد؟

کتاب با یک فکر بکر چه کار می‌توان کرد؟ را کوبی یامادا نویسنده‌ی خلاق دنیای کودکان نوشته است. در این کتاب روایت پسربچه‌ای را می‌خوانیم که پرورش دادن فکر بکر را بدون اینکه کسی به او یاد داده باشد، انجام می‌دهد و از بزرگ شدن فکرش لذت می‌برد.

درباره‌ی کتاب با یک فکر بکر چه کار می‌توان کرد؟

اغلب اهالی کتاب، کوبی یامادا (What Do You Do with an Idea?) را با ایده‌های تازه‌اش می‌شناسند. آفرینش دنیاهایی که هم نو و تازه هستند، هم زیبا و جذاب. او بار دیگر با روایت منحصربه‌فردش در کتاب با یک فکر بکر چه کار می‌توان کرد، (What do you do with an idea) دنیایی از خلاقیت و سرگرمی را به همراه نکات آموزنده و تاثیرگذار برای کودکان خلق کرده است. پسرک داستان روزی با فکر بکر خودش مواجه می‌شود و خوب می‌داند که نباید راجع‌به فکرش با آدم بزرگ‌ها صحبت کند. چون معمولا آدم‌بزرگ‌ها نمی‌دانند چطور باید از یک فکر تازه مراقبت کرد! به‌همین‌دلیل او تصمیم می‌گیرد فکر بکرش را توی دل خودش نگه دارد؛ مانند یک نوزاد از او مراقبت و به تمام نیازهایش توجه کند. برای فکر بکرش خانه‌ای بی‌سقف می‌سازد تا شب‌های پرستاره را باهم ببیند و همه‌جوره فکرش را با محبت، در کنار خودش نگه می‌دارد.

معرفی و دانلود کتاب با یک فکر بکر چه کار می‌توان کرد؟

پسرک کتاب با یک فکر چه کار می‌توان کرد مطمئن است که فکر کوچکش یک روز آنقدر بزرگ و قوی می‌شود که به آسمان پرواز می‌کند و از آن بالا هر چیزی را تغییر می‌دهد. شما فکر می‌کنید که پسر کوچولو درست می‌گوید؟ آیا تابه‌حال فکرهای کوچکتان را بغل کرده‌اید تا نتیجه‌اش را ببینید؟! با کتاب با یک فکر بکر چه کار می‌توان کرد همراه شوید تا ببینید فکرِ بکرِ قهرمان این داستان به کجا می‌رود. این کتاب زیبا به‌همراه تصویرهای خارق‌العاده و جذاب محبوبیت ویژه‌ای میان کودکان و والدینشان پیدا کرده‌است.کوبی یامادا (Kobi Yamada) نکته‌های مهمی را در این کتاب به کودکان یادآور شده که مهم‌ترین آن اعتماد به خود است.

توجه به محتوای کتاب کودکان می‌تواند در تعیین آینده‌ی فرزندان نقش مهمی را ایفا کند. این اثر زیبا علاوه‌بر سرگرمی و جذابیتی که برای کودکان به‌همراه دارد، باعث وسعت دید آن‌ها خواهد شد.

کتاب با یک فکر بکر چه کار می‌توان کرد؟ را نیلوفر امرایی ترجمه کرده و نشر دنیای اقتصاد آن را ذیل مجموعه کتاب‌های دارکوب به چاپ رسانده است.

جوایز و افتخارات کتاب با یک فکر بکر چه کار می‌توان کرد؟

  • برنده مدال طلای جایزه ناشران مستقل؛
  • جایزه کتاب ایالت واشنگتن؛
  • بهترین کتاب مصور به انتخاب گودریدز در سال 2014؛
  • برنده جایزه کتاب کودکان Moonbeam؛
  • برنده جایزه کتاب کودکان گلت؛
  • پرفروش‌ترین کتاب ملی، نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال، یو‌اس‌ای تودی، و هفته‌نامه ناشران.

نکوداشت‌های کتاب با یک فکر بکر چه کار می‌توان کرد؟

  • هر چند وقت یکبار، یک کتاب مصور از راه می‌رسد و هر خواننده را به چالش می‌کشد تا انتظارات خود را در مورد آنچه یک کتاب تصویری می‌تواند ارائه دهد و به انجام برساند، دوباره تنظیم کند. کتاب‌های این دسته حاوی خلاقیت، ذهن‌آگاهی، پیچیدگی، تصاویر استادانه و الهام‌بخش هستند. این کتاب اثر کوبی یامادا و تصویرگری مای بسوم یکی از این آثار مصور و فوق‌العاده است. (بررسی کتاب کودکان)
  • یامادا و بسوم با هم متحد می‌شوند تا ایده‌ای انتزاعی را به تصویر بکشند و آن را حتی برای جوان‌ترین و کوچک‌ترین خوانندگان قابل تصور کنند. خوانندگان جوان از قدرت ایده‌ها و انعطاف‌پذیری لازم برای رشد آن‌ها قدردانی خواهند کرد. (انجمن نویسندگان کودک)
  • تصاویر زیبا، این کتاب را زنده می‌کند و نه‌تنها برای کودکان، بلکه برای هر کسی، در هر سنی که می‌خواهد ایده‌ای نو بسازد، مناسب است. (مجموعه کتاب کوچک)
  • آنچه این پیام را منحصربه‌فرد می کند، روش ساده اما زیبای آن است که در روایت و تصویر، از طریق چشم و صدای یک کودک معصوم و امیدوار ارائه می‌شود. کتاب با یک فکر بکر چه کار می‌توان کرد؟ اثری خواندنی برای همه سنین است و گنجینه‌ای شگفت‌انگیز برای هر کتابخانه خانه یا مدرسه به‌شمار می‌رود. ( The Children's Book Review)
  • علی‌رغم این واقعیت که یامادا برای اولین بار است که کتابی برای کودکان می‌نویسد، اما موفقیت چشمگیری داشته‌! (هفته نامه ناشر)

کتاب با یک فکر بکر چکار می‌توان کرد برای چه‌کسانی مناسب است؟

این کتاب داستان، برای کودکان 3 تا 7 ساله و همینطور والدین، مربیان ومعلم‌های دوره‌ی پیش‌دبستانی و دبستان مناسب است.

در بخشی از کتاب با یک فکر بکر چه کار می‌توان کرد؟ می‌خوانیم

اول زیاد اعتنا نکردم. یک چیز عجیب‌وغریب بود که خیلی عجیب شکننده به نظر می‌رسید. اصلا نمی‌دانستم با آن چه کنم. پس راه افتادم و ازش دور شدم. جوری رفتار کردم که انگار متعلق به من نیست. اما دنبال من آمد. از فکر دیگران می‌ترسیدم چه چیزهایی ممکن بود درباره‌اش بگویند؟ فکر بکر را برای خودم نگه‌داشتم، قایمش کردم و تصمیم گرفتم با هیچ‌کس درباره‌اش حرف نزنم. سعی کردم طوری رفتار کنم که انگار همه‌چیز مثل قبل از پیدا شدن فکربکرم است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب با یک فکر بکر چه کار می‌توان کرد؟
نویسنده
مترجمنیلوفر امرایی
ناشر چاپیانتشارات دنیای اقتصاد
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات41
زبانفارسی
شابک978-600-8004-54-7
موضوع کتابکتاب‌های داستان آموزنده کودک، کتاب‌های کودک 6 تا 8 سال
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب با یک فکر بکر چه کار می‌توان کرد؟

برای دریافت کتاب با یک فکر بکر چه کار می‌توان کرد؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.