معرفی و دانلود کتاب خوشبخت‌ترین بچه شیر

عکس جلد کتاب خوشبخت‌ترین بچه شیر
قیمت:
۴۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خوشبخت‌ترین بچه شیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خوشبخت‌ترین بچه شیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خوشبخت‌ترین بچه شیر

شنیده‌اید که ولیعهد بیشه‌زارهای آفریقا نمی‌خواهد تخت پادشاهی پدرش را به ارث ببرد؟ بچه‌شیر قصه‌ی ما ترجیح می‌دهد به جای غریدن و فریاد زدن، نوازنده بشود. در کتاب خوشبخت‌ترین بچه شیر به قلم الکساندرا شاتوکین داستان تنها بچه‌شیری را بخوانید که بر خلاف میل پدرش نمی‌خواهد پادشاه جنگل بشود و ببینید برای اینکه به آرزویش برسد چه دردسرهایی را به جان می‌خرد.

درباره‌ی کتاب خوشبخت‌ترین بچه شیر

سرنوشت همه‌ی شیرها این است که پادشاه جنگل باشند؛ شیرها فقط باید بغرند و دستور بدهند، شاهانه سر جایشان بنشینند و استراحت کنند، همه چیز را زیر نظر داشته باشند و ترس و خنده‌ی خود را به هر کسی نشان ندهند؛ شغل بدی به نظر نمی‌آید، نه؟ اما برای بچه‌شیر کتاب خوشبخت‌ترین بچه شیر (The Happiest Lion Cub) این کارها هیچ لذتی ندارد. بچه‌شیر داستان ما عاشق موسیقی است و ترجیح می‌دهد وقتش را به ساز زدن و آواز خواندن بگذراند. اما این کارها که برای شیرها هیچ خوبیت ندارد! تا حالا کی دیده و شنیده که پادشاه جنگل مزقونچی باشد؟

خلاصه که مهم نیست بچه‌شیر ما چقدر هنرمند باشد، از نظر پدرش اصلاً درست نیست که شاهزاده‌ی جنگل آواز بخواند؛ به نظر پدرش همه باید از شنیدن صدای پادشاه جنگل تنشان به لرزه بیفتد، نه به قر و چرخ. الکساندر شاتوکین (Oleksandr Shatokhin) نویسنده‌ی کتاب خوشبخت‌ترین بچه شیر در این داستان می‌خواهد با تاکید بر اهمیت استقلال و اعتمادبه‌نفس در پرورش هویت و شخصیت کودکان، بچه‌شیر داستان را نماینده‌ی تمام بچه‌هایی کند که نمی‌خواهند و نمی‌توانند آرزوهای خود را فدای برآورده کردن آرزوهای پدر و مادرشان کنند.

معرفی و دانلود کتاب خوشبخت‌ترین بچه شیر

به‌ نظرتان بچه‌شیر قصه‌ی ما بالاخره بیخیال آرزوها و رویاهایش می‌شود؟ مخالفت با پادشاه جنگل چه عواقبی در پی دارد؟ می‌شود هم پادشاه جنگل بود و هم موسیقی را در کنارش ادامه داد؟ خوشبخت‌ترین بچه‌شیر دنیا چه کسی است و چطور می‌تواند دل پدرش را نرم کند؟ برای اینکه پاسخ این سوالات را کشف کنید باید کتاب خوشبخت‌ترین بچه شیر را به قلم الکساندر شاتوکین بخوانید.

کتاب خوشبخت‌ترین بچه شیر توسط رضی هیرمندی ترجمه شده و با چاپ نشر پرتقال در اختیار مخاطبان فارسی زبان قرار گرفته است.

نکوداشت‌های کتاب خوشبخت‌ترین بچه شیر

  • هم داستان و هم تصاویر کتاب خوشبخت‌ترین بچه شیر به‌شدت سرگرم‌کننده است و روح تازه‌ای به یک طرح داستانی قدیمی بخشیده. درحالی‌که پیام قصه مشخص است، تفسیر آن آزادانه است، نه اجباری و تحمیلی. (Kirkus Reviews)
  • این داستان دلگرم‌کننده و تصاویر رنگارنگش که سرشار از عواطف و احساسات است، توجه خوانندگان را جلب و به ایشان یادآوری خواهد کرد که می‌توانید همزمان کاری که دوست دارید را انجام بدهید و شجاع هم باشید. (World Kid Lit)
  • تصویرسازی‌های این کتاب کاملاً هماهنگ با کلمات آن است که اصرار بچه‌شیر برای مخالفت با پدرش را نه واکنشی از روی عصبانیت و سرکشی، بلکه به‌عنوان پافشاری برای رسیدن به هدفش نشان می‌دهد. (اسکول لایبرری ژورنال)

کتاب خوشبخت‌ترین بچه شیر برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب خوشبخت‌ترین بچه شیر را به تمام کودکان 4 تا 8 سال و والدین و سرپرستان ایشان پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب خوشبخت‌ترین بچه شیر می‌خوانیم

در یکی از بیشه‌زارهای آفریقا...

یک بچه‌شیر غیرمعمولی زندگی می‌کرد.

این بچه‌شیر رویای نوازنده شدن در سر داشت.

حیوانات جنگل درگوشی به همدیگر می‌گفتند: «به حق چیزهای نشنیده! مگر می‌شود پادشاه آینده‌ی بیشه‌زار نوازنده باشد؟»

بابای بچه‌شیر هم خیلی حالش گرفته بود. آخر بچه‌شیر باید وقتش را صرف کارهای واقعی و شیرانه کند نه اینکه برود ساز بزند!

شیر واقعی باید شکار کند...

و با صدای بلند و رسا غرش کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خوشبخت‌ترین بچه شیر
نویسنده
مترجمرضی هیرمندی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-622-274-642-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان آموزنده کودک، کتاب‌های کودک 6 تا 8 سال
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خوشبخت‌ترین بچه شیر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خوشبخت‌ترین بچه شیر

برای دریافت کتاب خوشبخت‌ترین بچه شیر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.