معرفی و دانلود کتاب صوتی پیش دبستانی، من دارم می‌آیم!

عکس جلد کتاب صوتی پیش دبستانی، من دارم می‌آیم!
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پیش دبستانی، من دارم می‌آیم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پیش دبستانی، من دارم می‌آیم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پیش دبستانی، من دارم می‌آیم!

با کتاب صوتی پیش دبستانی، من دارم می‌آیم! بچه‌ها را برای ورود به مقطع پیش دبستانی آماده کنید! این کتاب که به قلم دی. جی. اشتاینبرگ به رشته‌ی تحریر درآمده، داستانی آموزنده است که بایدها و نبایدهای پیش دبستانی را از زبان یک کوچولوی بازیگوش به بچه‌ها یاد می‌دهد و فضای آنجا را برایشان توصیف می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی پیش دبستانی، من دارم می‌آیم!

اولین روز پیش دبستانی روزی است که بچه‌ها از پدر و مادرشان جدا می‌شوند و ممکن است برایشان ترسناک باشد. درحالی‌که باید بدانند آنجا بسیار سرگرم‌کننده است و یک عالمه بازی‌های جورواجور و نقاشی‌های رنگارنگ انتظارشان را می‌کشند. چه کاری برای کم کردن از این ترس می‌توان برای بچه‌ها انجام داد؟ چه قوانینی بر پیش دبستانی حاکم است که باید رعایت شوند؟ می‌شود در پیش دبستانی جیغ کشید و همدیگر را هل داد؟ چه ماجراهایی آنجا انتظار بچه‌ها را می‌کشد؟ بعد از پیش دبستانی چه اتفاقی می‌افتد و اصلا به چه دلیلی باید به آن وارد شد؟ این‌ها سوالاتی است که اگر پرسشی برایشان بیابیم، بهتر بچه‌ها را برای ورود به این مقطع آماده می‌کنیم.

معرفی و دانلود کتاب صوتی پیش دبستانی، من دارم می‌آیم!

کتاب صوتی پیش دبستانی، من دارم می‌آیم! ( Kindergarten, Here I Come) اثر دی. جی. اشتاینبرگ (D. J. Steinberg) داستان کودکی را تعریف می‌کند که برای اولین بار به همراه مادرش به پیش‌ دبستانی می‌رود و به محض ورود خیلی زود با آنجا وفق پیدا می‌کند. این کوچولو قوانین پیش دبستانی را برای بچه‌ها تعریف می‌کند و می‌گوید که در پیش دبستانی قرار است چه کار کنند؛ مثلا بازی با اسباب بازی‌ها، نقاشی، کاردستی، قصه‌گویی، سرود خواندن و کار کردن با ابزار موسیقی را به بچه‌ها نوید می‌دهد و از بازی با بچه‌های دیگر می‌گوید.

اگر برای بچه‌ها بگویید که پیش دبستانی چه محیطی دارد و شاگردها و مربی‌ها چه کسانی هستند، بهتر می‌توانند آمادگی ورود به این مقطع را پیدا کنند؛ مقطعی که برای ورود به مدرسه، ‌دوره‌ای مهم و حیاتی محسوب می‌شود. کتاب صوتی پیش دبستانی، من دارم می‌آیم! با نثری بامزه و کودکانه و از زبان بچه‌ها بیان می‌شود و از بازیگوشی‌ها و شیطنت‌های شیرین مقطع پیش‌ دبستانی می‌گوید و حسابی نظر بچه‌ها را به خود جلب می‌کند.

کتاب صوتی پیش دبستانی، من دارم می‌آیم! را زینب طاهری به فارسی ترجمه کرده و انتشارات مهرسا با صداپیشگی زهره احمدی در اختیار شما قرار داده است.

کتاب صوتی پیش دبستانی، من دارم می‌آیم! برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای بچه‌هایی که در آستانه‌ی ورود به پیش دبستانی هستند، مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی پیش دبستانی، من دارم می‌آیم! می‌شنویم

امروز نوبت کدوم شعره که با هم بخونیم؟

هر کس یه چیزی برمی‌داره! چطوره طبل بردارم؟ یا یه زنگوله‌ی دینگ‌دینگی؟

خب، سنجم بدک نیست. یا بهتره دو تا وسیله بردارم! تو هم می‌تونی جغجغه برداری یا سوت‌سوتک!

ما آهنگ زدیم و سرود خوندیم تا خانوم معلم خوشحال بشه. اصلا اسم آهنگمونو نمی‌دونم، اما هر چی که هست داریم بلندبلند با هم می‌خونیم!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
پیش‌دبستانی، من دارم می‌آیم!

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پیش دبستانی، من دارم می‌آیم!
نویسنده
مترجمزینب طاهری
راویزهره احمدی
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پیش دبستانی، من دارم می‌آیم!

برای دریافت کتاب صوتی پیش دبستانی، من دارم می‌آیم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.