معرفی و دانلود کتاب صوتی بچه‌ی باحوصله

عکس جلد کتاب صوتی بچه‌ی باحوصله
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بچه‌ی باحوصله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بچه‌ی باحوصله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بچه‌ی باحوصله

کتاب صوتی بچه‌ی باحوصله نوشته‌ی احمدرضا آذر که از مجموعه کتاب‌های «گفتگو با کودکان» شمرده می‌شود، در قالب بحث و گفتگوهای یک کلاس درس، مفهوم و صبر و حوصله و تأثیر انجام کارها با این دو ویژگی را به بچه‌ها توضیح می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی بچه‌ی باحوصله

تربیت کودکان و آموزش دادن ویژگی‌های اخلاقی خوب به آن‌ها، یکی از اصلی‌ترین وظایف والدین هستند. پدر و مادرها می‌توانند به کمک بازی و قصه، این مفاهیم را به نحوی به کودک خود آموزش دهند که تا همیشه در ذهنشان بماند و تبدیل به یکی از خصوصیات اخلاقی آن‌ها شود. همین موضوع دستمایه‌ی خلق مجموعه کتاب‌های «گفتگو با کودکان» به قلم احمدرضا آذر شده. در این مجموعه، یک قالب کلی وجود دارد؛ کلاس درسی برای مباحثه درمورد موضوعات مختلف برپاست که در آن کودکان با سنین مختلف شرکت و با معلمشان درباره‌ی مفاهیم مختلف صحبت می‌کنند و فعالیت‌های دسته‌جمعی انجام می‌دهند. در هر مجلد از این مجموعه، یک موضوع منحصربه‌فرد مطرح می‌شود که بچه‌ها با اظهار نظرات، سوالات و دغدغه‌هایشان، به نتایج مفیدی می‌رسند و چیزهای ارزشمندی یاد می‌گیرند.

در کتاب صوتی بچه‌ی باحوصله، می‌شنویم که آقای معلم به سراغ صحبت درباره‌ی موضوع «صبر و حوصله» رفته است. جرقه‌ی این مکالمه زمانی زده می‌شود که یکی از بچه‌ها، از بابت اینکه نقاشی‌اش به زیبایی نقاشی دیگر بچه‌ها نیست ناراحت و گله‌مند است. او نمی‌داند که چرا نقاشی‌اش به خوبی نقاشی بقیه‌ی بچه‌ها نمی‌شود و به‌عبارتی از ایراد کارش خبر ندارد. آقای معلم از او می‌خواهد تا نقاشی‌اش را با نقاشی یکی دیگر از بچه‌ها که به نظرش بسیار بهتر و زیباتر از مال خودش است، مقایسه کند. در نقاشی او مداد با سرعت روی کاغذ کشیده شده، رنگ‌ها ارتباط خوبی با هم ندارند و در کل بی‌حوصلگی در رنگ‌آمیزی، جلوه‌ی کارش را از بین برده است. همین موضوع سبب می‌شود تا آقا معلم تصمیم بگیرد اهمیت صبر و حوصله در انجام دادن کارها را به بچه‌ها نشان دهد...

کتاب صوتی بچه‌ی باحوصله کاری از نشر صوتی سرو یاسین است. این کتاب را با صدای مریم رحیمی، نگین خواجه نصیر، شهرزاد عبدحق، صنم صالحی، نازنین مهیمنی و بهرام سروری نژاد می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی گفت‌وگوهای با کودکان

کتاب‌هایی سرگرم‌کننده برای آموزش کودکان! احمدرضا آذر، نویسنده‌ی این مجموعه، به موضوعات مختلفی مانند روش درست برخورد با دیگران، کنار آمدن با احساسات درونی و موضوعات بهداشتی می‌پردازد که والدین و مربیان مهدکودک می‌توانند از آن‌ها برای اهداف آموزشی و تربیتی استفاده کنند.

کتاب صوتی بچه‌ی باحوصله برای چه کسانی مناسب است؟

بچه‌های 3 تا 8 ساله با شنیدن این کتاب، مطالب مفید زیادی یاد خواهند گرفت.

در بخشی از کتاب صوتی بچه‌ی باحوصله می‌شنویم

کتابی که پیش رو دارید حاصل گفتگویی ساده و صمیمانه با کودکان شش تا هفت ساله است. در نظرسنجی‌های به عمل اومده بین اولیایی که کودکانشون در این گفتگوها شرکت داشتند یا از مجموعه کتب گفتگوهای با کودکان استفاده کردند معلوم شد کودکان ظرفیت تحلیلی خوبی دارند و می‌شه قوه‌ی تمیز اون‌ها را با این گفتگوها بالا برد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
بچه‌ی باحوصله

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بچه‌ی باحوصله
نویسنده
راویمریم رحیمی، نگین خواجه نصیر، شهرزاد عبدحق، صنم صالحی، نازنین مهیمنی، بهرام سروری نژاد
ناشر صوتیانتشارات سرو یاسین
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بچه‌ی باحوصله

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بچه‌ی باحوصله

برای دریافت کتاب صوتی بچه‌ی باحوصله و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.