معرفی و دانلود کتاب صوتی پشیمانی

عکس جلد کتاب صوتی پشیمانی
قیمت:
۲۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پشیمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پشیمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پشیمانی

کتاب صوتی پشیمانی که به قلم احمدرضا آذر نگاشته شده، مجلد دیگری از مجموعه‌ی «گفتگو با کودکان» است. در این کتاب صوتی به‌صورت مفید و مختصر، معنای پشیمانی و راه‌های جلوگیری از پشیمانی به کودکان آموزش داده می‌شود.

درباره‌ی کتاب صوتی پشیمانی

پشیمان شدن از کارها و حسرت تصمیمات اشتباه، احساسی است که از همان سنین کودکی تا آخر عمر با انسان همراه است. گاه می‌توان جلوی پشیمانی را گرفت، اما گاهی نیز تحمل حس بد حسرت از اتفاقی که دیگر گذشته، اجتناب‌ناپذیر است. احمدرضا آذر در کتاب صوتی پشیمانی که از مجموعه‌ کتاب «گفتگو با کودکان» است، به بچه‌ها آن‌چنان که درخور فهم کودکانه‌شان باشد، مفهوم پشیمانی را توضیح داده و همچنین به آن‌ها یاد می‌دهد که چطور راه پشیمانی در آینده را تا حد امکان بر خود ببندند.

احمدرضا آذر به سیاق همیشگی کتاب‌های گفتگو با کودکان، فضای کلاسی را ترسیم کرده که در آن بچه‌ها حول محور موضوعات مختلف گفتگو می‌کنند و این بار نیز موضوع بحث، پشیمانی است. اول بچه‌ها سعی می‌کنند تا با مثال‌هایی، پشیمانی را توضیح بدهند، «مثلاً اگر به مغازه بروی و برای خودت شکلات بخری و بعد از برگشتن به خانه بگویی که کاش چیز دیگری خریده بودم، این اسمش پشیمانی است.»

معرفی و دانلود کتاب صوتی پشیمانی

آقای معلم به بچه‌ها توضیح می‌دهد که اگرچه پشیمانی احساسی بسیار بد و آزاردهنده است، اما همیشه راه‌ها‌یی وجود دارد که می‌توانیم با انجامشان، احتمال پشیمان شدن در آینده را کم کنیم. یکی از این راه‌ها، پرهیز از عجله و شتاب در زمان تصمیم‌گیری است. اگر موقع انجام کاری، وقت کافی برای فکر کردن و بررسی تمام جوانب را به خودمان ندهیم، ممکن است که در دام تصمیم اشتباه بیفتیم و بعد پشیمان شویم. البته برای جلوگیری از پشیمانی، راه‌های دیگری نیز وجود دارد که در کتاب صوتی پشیمانی، درباره‌شان خواهیم شنید...

کتاب صوتی پشیمانی اثری از نشر سرو یاسین است. این کتاب را با صدای مریم رحیمی، نگین خواجه نصیر، شهرزاد عبدحق، صنم صالحی، آسیه گرجی و بهرام سروری نژاد می‌شنویم.

درباره‌ی مجموعه‌ی گفت‌وگوهای با کودکان

کتاب‌هایی سرگرم‌کننده برای آموزش کودکان! احمدرضا آذر، نویسنده‌ی این مجموعه، به موضوعات مختلفی مانند روش درست برخورد با دیگران، کنار آمدن با احساسات درونی و موضوعات بهداشتی می‌پردازد که والدین و مربیان مهدکودک می‌توانند از آن‌ها برای اهداف آموزشی و تربیتی استفاده کنند.

کتاب صوتی پشیمانی برای چه کسانی مناسب است؟

بچه‌های 3 تا 8 ساله، مخاطبین اصلی کتاب حاضر محسوب می‌شوند.

در بخشی از کتاب صوتی پشیمانی می‌شنویم

تجربه‌ی گفتگو با کودکان بسیار پرهیجان و چالش برانگیزه، چرا که اکثر کودکان گروه الف هنوز آمادگی پیگیری یک موضوع مستقل رو ندارند و ممکنه در حین گفتگو به حواشی موارد گفته شده بیشتر بپردازند، به‌طوری‌که موضوع اصلی کاملاً فراموش بشه. منتها با کسب تجربه فهمیدیم که لازمه ابتدا با امکاناتی بهانه‌ی پرسشگری کودک رو فراهم کرده و سپس اون پرسش رو دستمایه‌ی گفتگو قرار داده و سعی کنیم با پرسش‌هایی که به تحلیل کودک کمک می‌کنه روند بحث رو پیگیری کنیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
16 دقیقه
پشیمانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پشیمانی
نویسنده
راویمریم رحیمی، نگین خواجه نصیر، شهرزاد عبدحق، صنم صالحی، بهرام سروری نژاد، آسیه گرجی
ناشر صوتیانتشارات سرو یاسین
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پشیمانی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پشیمانی

برای دریافت کتاب صوتی پشیمانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.