معرفی و دانلود کتاب صوتی کارگاه اندیشه: منطق 3

عکس جلد کتاب صوتی کارگاه اندیشه: منطق 3
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کارگاه اندیشه: منطق 3 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کارگاه اندیشه: منطق 3 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کارگاه اندیشه: منطق 3

کتاب صوتی کارگاه اندیشه: منطق 3 نوشته‌ی احمدرضا آذر یکی از کتاب‌های مجموعه‌ی «کارگاه اندیشه» است. در این کتاب، مفهوم منطق و کاربرد آن در زندگی، در قالب داستان یک کلاس درس و مکالمه‌ی میان معلم و شاگردان، توضیح داده می‌شود.

درباره‌ی کتاب صوتی کارگاه اندیشه: منطق 3

ایجاد نگاه پرسشگر و تحلیل‌گر در کودکان، از همان سنین پایین، کاری مفید و ضروری است. به وسیله‌ی چنین دید کاوشگری، بچه‌ها قادر خواهند بود که در معنای هر چیز جدیدی که در زندگی یاد می‌گیرند عمیق شوند و آن را از جنبه‌های گوناگون بررسی کنند. این بررسی همه‌جانبه باعث می‌شود تا انسان‌ها در ایده‌ها و نظریاتشان از انعطاف بالاتری برخوردار باشند و به شکلی متعصبانه، از چیزی طرفداری نکنند. پرورش چنین طرز فکری فایده‌های بی‌شماری دارد و یکی از آن‌ها می‌تواند این باشد که خلاقیت کودک در فضای بسته‌ی یک طرز فکر خاص محصور نمی‌شود و این آزادی ایده و خلاقیت او را به مسیر کشف پدیده‌های تازه‌ای می‌برد.

احمدرضا آذر در کتاب صوتی کارگاه اندیشه: منطق 3 که یکی دیگر از مجلدهای مجموعه‌ی «کارگاه اندیشه» است، به همین موضوع، یعنی پرورش دید منطقی در کودکان، پرداخته. در این کتاب که به سبک و سیاق دیگر کتاب‌های این نویسنده، در فضای یک کلاس درس و در قالب بحث و گفتگو میان معلم و شاگردانش رخ می‌دهد، آذر به سوالات بنیادینی در رابطه با منطق پاسخ می‌دهد. آنچه در رابطه با سبک این کتاب درخور توجه است، یکی بیان ساده و متناسب با فهم کودکان است و دیگری، این واقعیت است که گفتگو میان سوالات و موضوعات مختلف پیرامون بحث منطق در جریان است و بچه‌ها اجباری به پیروی از یک مسیر مشخص ندارند. همچنین بچه‌ها در این کتاب تجربیات شخصیشان را به ایده‌های مطرح‌شده بسط می‌دهند و از این طریق مثال‌های جذاب و قابل فهمی را برای درک بهتر مخاطبان کودک کتاب، ارائه می‌دهند.

کتاب صوتی کارگاه اندیشه: منطق 3 کاری از نشر صوتی سرو یاسین است و شما آن را با صدای مریم رحیمی، آسیه گرجی، شهرزاد عبدحق، نگین خواجه نصیر، نازنین مهیمنی، صنم صالحی و بهرام سروری نژاد می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی کارگاه اندیشه

کارگاه اندیشه عنوان مجموعه‌ کتاب‌هایی است که با اتخاذ رویکردی بر پایه‌ی گفت‌وگو و مشارکت، درصددند تا مهارت‌های کودکان و نوجوانان را رشد و پرورش دهند. روایت در این کتاب‌ها در قالب بحث‌های گروهی در یک کلاس درس پیش می‌رود.

کتاب صوتی کارگاه اندیشه: منطق 3 برای چه کسانی مناسب است؟

نوجوانانی که به بحث پیرامون موضوع منطق علاقه دارند، از مخاطبین اصلی این کتاب خواهند بود.

در بخشی از کتاب صوتی کارگاه اندیشه: منطق 3 می‌شنویم

اگر کارگاه اندیشه رو شنیده باشید و یا کتاب‌های مربوطه رو مطالعه کرده باشید متوجه شدید که موضوع دفتر چهارم به پرسش و اهمیت اون اختصاص پیدا کرده بود، درحالی‌که فقط به بعضی از سوالات طرح‌شده در دفترهای دوم و سوم پیرامون منطق پرداخته شده بود. قرض از تغییر موضوع کارگاه چهارم، به فراخور تجربه‌ی عملی بود که با فراگیران این کارگاه داشتم. فضای کارگاه اندیشه فضایی تحلیلی و جستجوگرانه است. به تجربه دریافتم که یافتن و کشف چنان حس لذت به فراگیران کودک و نوجوان می‌دهد که جلسات رو با علاقه پیگیری می‌کنند و حتی گاهی از اینکه ناچارند بحثی رو به جلسه‌ی بعد موکول کنند، بسیار معترض می‌شن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
39 دقیقه
منطق

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کارگاه اندیشه: منطق 3
نویسنده
راویمریم رحیمی، آسیه گرجی، شهرزاد عبدحق، نگین خواجه نصیر، نازنین مهیمنی، صنم صالحی، بهرام سروری نژاد
ناشر صوتیانتشارات سرو یاسین
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کارگاه اندیشه: منطق 3

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کارگاه اندیشه: منطق 3

برای دریافت کتاب صوتی کارگاه اندیشه: منطق 3 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.