معرفی و دانلود کتاب صوتی مراقبه فوری

عکس جلد کتاب صوتی مراقبه فوری
قیمت:
۵۲۵۰۰ ۳۶,۷۵۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مراقبه فوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مراقبه فوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مراقبه فوری

کتاب صوتی مراقبه فوری نوشته‌ی جان هادسون شیوه‌های تنفس و تمرینات ذهنی شرقی را آموزش می‌دهد تا به وضعیت آلفا، آرامش و تندرستی فوری برسید. این روش‌ها اعتماد به‌نفس شما را بالا می‌برند و کاری می‌کنند تا ارتباط بهتری با دیگران برقرار کنید. اگر می‌خواهید به آرامش درونی برسید و شیوه‌ی تنفس خود را در اختیار خودتان بگیرید حتماً به این کتاب گوش کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی مراقبه فوری

مراقبه ابزاری است قدرتمند برای استراحت و آرامش انسان که فواید آن در سراسر جهان پذیرفته شده. جان هادسون (John Hudson) ابتدا معلم بود و سپس در رشته‌ی درمان‌شناسی مشغول شد. او در دانشگاه بریستول تحصیل کرد و گروهی درمانی را دایر کرد که افراد با عضویت در آن و با تمرین‌های ساده به آرامشی فراوان و اعتماد‌به‌نفس بیشتر می‌رسند. او در کتاب صوتی مراقبه فوری (Instant Meditation for Stress Relief)، نتیجه‌ی نهایی یک مراقبه‌ی خوب در بهترین حالت را برای تسکین مناسب می‌داند؛ اما می‌تواند بر روابط اجتماعی هم تأثیر بگذارد.

جان هادسون معتقد است که مراقبه روشی خوشایند برای به‌دست آوردن آرامش است. این مراقبه باید ثابت و همیشگی باشد. مراقبه ارتباط نزدیکی با مذهب بودایی دارد. بنیان‌گذار بودایسم با مراقبه توانست از جهل، رهایی یابد. بیشتر مردم هند با هاتا یوگا آشنا هستند که در آن باید تمرینات بدنی متفاوتی را انجام دهید تا به آرامش برسید؛ اما یوگای ذهنی هم هست که بر اساس تأمل ذهنی است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی مراقبه فوری

مراقبه در جوامع مسیحیان -خاصه در دیرها و کلیساها- وجود داشته است. افراد حاضر در این مکان‌های مذهبی روی حضرت مسیح (ع) تمرکز می‌کردند و به زندگی این پیامبر آسمانی فکر می‌کردند. جان هادسون در کتاب صوتی مراقبه فوری می‌گوید مراقبه بخشی از مذاهب تمام دنیا است. او در ادامه از انواع فواید جسمی و ذهنی مراقبه می‌گوید. مثلاً کسی که مراقبه می‌کند پس از مدتی کوتاه متوجه‌ تغییر در وضعیت عاطفی خود می‌شود. او همچنین احساس سلامت عمومی می‌کند. چیزهایی که باعث آزار او می‌شدند حالا مسیر متفاوتی را طی می‌کنند.

گویندگی کتاب صوتی مراقبه فوری نوشته‌ی جان هادسون و ترجمه‌ی اشرف میرشمسی را نسترن حسنی انجام داده که از سوی نشر صوتی جیحون منتشر شده است. لازم به ذکر است که این کتاب را انتشارات ارس روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

کتاب صوتی مراقبه فوری مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای تمام کسانی که به آرامش احتیاج دارند مناسب است. مخصوصاً اگر در محل کار با جنگ اعصاب مواجه هستید یا در دوران سختی زندگی می‌کنید.

در بخشی از کتاب صوتی مراقبه فوری می‌شنویم

مهم‌ترین چیز برای رسیدن به حالت مراقبه این است که یاد بگیریم چطور استراحت و آرامش کامل داشته باشیم. وقتی شما کار کردن را متوقف می‌کنید تنشی که در ذهن و بدن شما به وجود آمده هنوز باقی است و قبل از اینکه شما واقعاً شروع به استفاده از زمان استراحت خود کنید باید از بین برود. یک برنامه‌ی ورزشی می‌تواند عضلات منقبض ‌شده‌ی شما را شل کند و شما احساس شادابی کنید جانی تازه بگیرید و از نظر جسمی استراحت کنید. انجام تمرینات نه تنها باعث از بین بردن تنش در بدن و تمدد اعصاب می‌شود بلکه فواید دیگری مثل رها شدن از بحران‌های روانی را در بر دارد بنابراین می‌تواند مقدمه‌ی مفیدی برای هر جلسه‌ی مراقبه باشد. اگر به خستگی‌ها و تنش‌ها اجازه دهیم در بدن ما رخنه کنند ممکن است تبدیل به انواع دردها و ناراحتی شوند و همین‌طور موجب افزایش خستگی روانی و کاهش توازن و کارایی در انسان شوند. یک جلسه‌ی انفرادی ورزش برای یافتن آرامش فوراً شما را شاداب و آرام خواهد کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
3 دقیقه
مقدمه
8 دقیقه
مراقبه چیست؟
4 دقیقه
تاریخچه‌ی مراقبه
4 دقیقه
فواید روانی و جسمی مراقبه
6 دقیقه
مراقبه در متن یک زندگی
9 دقیقه
ورزش‌هایی برای آرامش جسم
4 دقیقه
طرز قرار گرفتن بدن در مراقبه
11 دقیقه
روش‌های رسیدن به وضعیت مراقبه
6 دقیقه
برنامه‌های ساده
5 دقیقه
بازی اعداد
13 دقیقه
پناهگاه
10 دقیقه
مراقبه‌های پیشنهادی
10 دقیقه
استفاده از وضعیت مراقبه
8 دقیقه
تجسم
8 دقیقه
استفاده از وضعیت مراقبه - آرامش فوری
5 دقیقه
در زمان حال زندگی کنید
6 دقیقه
برای سلامتی
4 دقیقه
در تصمیم‌گیری‌ها
6 دقیقه
برای کاهش فشارهای روانی
5 دقیقه
برای بهبود تمرکز و فنون یادگیری
5 دقیقه
برای رسیدن به هدف
6 دقیقه
برای پیشرفت خلاقیت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مراقبه فوری
نویسنده
مترجماشرف میرشمسی
راوینسترن حسنی
ناشر چاپینشر ارس
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه صوتی
۵۲۵۰۰ ۳۶,۷۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مراقبه فوری

sara
۱۴۰۳/۶/۱۵
اگر میخاید رها شید از حال فعلیتون و حس بدتون رو به حس خوب تبدیل کنید حتماا تمرینات داخل این کتاب رو انجام بدید تا ارامش ذهنی و جسمانی بهتون برگرده، عالی هست این کتاب حتما مطالعه کنید
امیر عباسی
۱۴۰۳/۶/۱۹
با سلام
در ابتدا تعریف مراقبه را گفته بعد در مورد فواید مراقبه انواع مراقبه
و چند نوع مراقبه ابتدایی که برای نوآموزان مفید است
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مراقبه فوری

برای دریافت کتاب صوتی مراقبه فوری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.