معرفی و دانلود کتاب صوتی زنان باهوش آخرش پولدار می‌شوند

عکس جلد کتاب صوتی زنان باهوش آخرش پولدار می‌شوند
قیمت:
۹۹۰۰۰ ۶۹,۳۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زنان باهوش آخرش پولدار می‌شوند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زنان باهوش آخرش پولدار می‌شوند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زنان باهوش آخرش پولدار می‌شوند

نه راز رسیدن به ثروت و ثبات مالی، آن هم بدون درآمد بالا را در کتاب صوتی زنان باهوش آخرش پولدار می‌شوند به قلم دیوید باخ نویسنده‌ی مشهور حوزه‌ی مالی بخوانید. این کتاب که پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز است، دستورالعملی کاربردی و مفید برای مدیریت هوشمندانه‌ی پول را در اختیارتان قرار می‌دهد و استراتژی‌های لازم برای دستیابی به ثبات مالی را به شما می‌گوید.

درباره‌ی کتاب صوتی زنان باهوش آخرش پولدار می‌شوند

می‌گویند برای ثروتمند شدن و رسیدن به ثبات مالی باید درآمد هنگفتی داشته باشید، اما این افسانه‌ای بیش نیست. میزان درآمد تنها یکی از عوامل دستیابی به زندگی مرفه همراه با استقلال مالی است. قسمت مهم ماجرا به شیوه‌ی مدیریت هزینه‌ها و میزان خرج کردنتان برمی‌گردد. خرج کردن آگاهانه، پس‌انداز کردن و دانستن راه‌های سرمایه‌گذاری است که بیشترین اهمیت را دارد. بنابراین فرقی ندارد که درآمدتان چقدر است یا در چه سن و سالی به سر می‌برید، چهل سالتان است یا پانزده سال دارید، اثری که پیش رو دارید، کتاب صوتی زنان باهوش آخرش پولدار می‌شوند (Smart Women Finish Rich) نقشه راه مناسبی برای ادامه‌ی مسیرتان می‌شود.

کتاب صوتی زنان باهوش آخرش پولدار می‌شوند اثری از دیوید باخ (David Bach) نویسنده‌ی پرفروش آمریکایی، نه قدم برای پس‌انداز و سرمایه‌گذاری عاقلانه را پیش پای شما می‌گذارد تا با رعایت آن به امنیت مالی برسید. دیوید باخ مشاور مالی فعال در حوزه‌ی بورس است و تا به حال با سمینارها و کتاب‌های بسیاری به صدها هزار زن مشاوره داده است تا قدم در راه استقلال مالی بگذارند. او به شما یاد می‌دهد که چطور در تصمیم‌گیری‌های مالی عقل و احساس را همزمان به کار بگیرید، با کمترین دستمزد یک سرمایه‌گذار موفق شوید و با کمک رویکرد سه سبدی به امنیت مالی درازمدت برسید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی زنان باهوش آخرش پولدار می‌شوند

ساختار کتاب صوتی زنان باهوش آخرش پولدار می‌شوند در نه فصل به همراه ضمیمه‌های لازم تدوین شده است. هر فصل یک قدم پیشنهادی را شرح می‌دهد. در فصل یا قدم اول حقایق و افسانه‌های موجود درباره‌ی پول را به شما می‌شناساند. قدم دوم ارزش‌هایتان را یادآوری می‌کند تا استفاده از پول را با ارزش‌هایتان همسو و هماهنگ کنید. قدم سوم به تخمین جایگاه مالی فعلی و شناسایی هدفتان اختصاص دارد. قدم چهارم از قدرت فاکتور لاته می‌گوید و در قدم پنجم شما را با رویکرد سه سبدی برای رسیدن به امنیت مالی آشنا می‌کند. قدم ششم ده اشتباه بزرگی را که سرمایه‌گذاران ممکن است مرتکب شوند را در اختیار شما می‌گذارد و راه‌های پرهیز از این اشتباهات را نیز پیش پای شما قرار می‌دهد.

قدم هفتم کتاب صوتی زنان باهوش آخرش پولدار می‌شوند به نکات لازم برای تربیت بچه‌ها از همان سنین پایین برای دستیابی به ثروت و استقلال مالی اشاره می‌کند. قدم هشتم دوازده فرمان جذب ثروت را به یاد می‌آورد و در قدم نهم داستان‌های الهام‌بخش از زنان موفق دیگر را می‌خوانید. ضمیمه‌ها نیز شامل اطلاعاتی درباره‌ی قوانین بیمه‌ای و بانکی ایران است که مترجم در اختیار شما قرار می‌دهد.

کتاب صوتی زنان باهوش آخرش پولدار می‌شوند را فرخ بافنده به فارسی برگردانده و نشر پندار تابان آن را به انتشار رسانده است. نسخه‌ی صوتی آن را نشر جیحون با صدای شهره روحی در اختیار شما قرار داده است.

جوایز و افتخارات کتاب زنان باهوش آخرش پولدار می‌شوند

  • پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز
  • پرفروش‌ترین کتاب یو اس ای تودی
  • پرفروش‌ترین کتاب وال استریت ژورنال

نکوداشت‌های کتاب زنان باهوش آخرش پولدار می‌شوند

  • دلیل دارد که این کتاب بیشتر از یک میلیون فروش داشته است. این کتاب واقعا جواب می‌دهد! دیوید باخ به میلیون‌ها زن کمک کرده که پولشان را هوشمندانه‌تر مدیریت کنند و بهترین نسخه‌ی زندگی‌شان را بسازند. (ژان چاتزکی، نویسنده و روزنامه‌نگار آمریکایی)
  • کتاب حاضر به زنان کمک می‌کند همین امروز برنامه‌ای برای امنیت مالی آینده‌شان بسازند. تمام زن‌ها می‌توانند از این کتاب بهره ببرند. دیوید باخ مربی فوق‌العاده‌ای است. (جان گری، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)
  • توصیه‌هایی مستقیم و عملی برای کنترل کردن عادات و خرج و مخارجتان را در کتاب زنان باهوش آخرش پولدار می‌شوند بخوانید. (ABCNews)
  • برنامه‌ی قوی و آسان دیوید باخ به شما نشان می‌دهد که چطور خرج و پس‌انداز کنید تا به رویاهایتان برسید. (تونی رابینز، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)
  • این کتاب به هر زنی کمک کند که آینده‌ی مالی‌اش را تحت کنترل بگیرد و به ثروت برسد. باخ برنامه‌ای هدف محور و توصیه‌هایی آسان برای پس‌انداز، سرمایه‌گذاری و درآمد بیشتر ارائه می‌کند. (جنیفر برت، نویسنده‌ی پرفروش)

کتاب صوتی زنان باهوش آخرش پولدار می‌شوند برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به مطالعه‌ی کتاب‌های روانشناسی و موفقیت علاقه دارید این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی زنان باهوش آخرش پولدار می‌شوند می‌شنویم

چون مامان بزرگ باخ در دوران کودکی‌ام بزرگترین الهام‌بخش من بود، همیشه فکر می‌کردم همه‌ی زن‌ها مثل او هستند: هم آگاه از اهمیت سرمایه‌گذاری کردن و هم فوق‌العاده عالی در انجام دادن این کار. بنابراین وقتی که به دنبال پدرم وارد دنیای سرمایه‌گذاری شدم، از کشف این مسئله حسابی شوکه شدم که دقیقاً عکس این مسئله صادق بود! بیشتر زنان حتی یک آموزش ابتدایی ساده هم در زمینه امور مالی نمی‌بینند تا البته وقتی که دیگر خیلی دیر می‌شود؛ یعنی وقتی که دیگر طلاق گرفته یا همسرشان فوت شده است! ناگهان در بدترین زمان ممکن خود را مجبور به رویارویی با همه چیز می‌بینند. نتیجه‌ی چنین وضعیتی در بیشتر مواقع، ویرانی مالی است.

می‌خواستم کمک کنم. می‌خواستم هر زنی اطلاعات، آموزش و ابزارهای لازم برای مراقبت کردن از خود از لحاظ مالی را در هر شرایطی داشته باشد. بنابراین سمیناری ترتیب دادم که در آن دو کار مهم کردم: اول، هم با دل مخاطبانم حرف زدم و هم با عقلشان، چون می‌دانستم برنامه‌ریزی مالی همان قدر که مسئله‌ای عقلانی است، امری احساسی هم هست. و دوم راهی ساده اما مؤثر را پیش رویشان گشودم تا هر زنی برای رسیدن به امنیت مالی و استقلال بتواند در آن قدم بگذارد.

واکنش آنی و خارق العاده بود. در ابتدا ده‌ها و سپس صدها زن در کلاس‌هایم ثبت نام کردند و در طول چند سال گذشته شخصاً سخنرانی‌هایی برای جمع چند صد نفری تا ۳ هزار نفری کرده‌ام. به علاوه هزاران مشاور مالی در بیش از هزار و پانصد شهر آموزه‌های سمینارهای من را با هزاران زنی که هر ماه در جلساتشان شرکت می‌کنند، از این سر تا آن سر کشور آموزش داده‌اند. این همه استقبال به خاطر چه؟ در یک کلام، احتیاج. همان طور که یکی از شاگردانم گفت :«تموم سال‌هایی که داشتم بزرگ می‌شدم، هیچ کس هیچی درباره‌ی پول به من یاد نداد؛ نه پدرم، نه مادرم، نه مدرسه‌ام. واسه‌ی همین فهمیدم وقتشه که خودم یاد بگیرم».

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی کتاب
7 دقیقه
سخن مترجم
21 دقیقه
پیشگفتار - قسمت اول
20 دقیقه
پیشگفتار - قسمت دوم
17 دقیقه
قدم اول - قسمت اول
15 دقیقه
قدم اول - قسمت دوم
14 دقیقه
قدم اول - قسمت سوم
20 دقیقه
قدم اول - قسمت چهارم
15 دقیقه
قدم دوم - قسمت اول
20 دقیقه
قدم دوم - قسمت دوم
13 دقیقه
قدم دوم - قسمت سوم
15 دقیقه
قدم سوم - قسمت اول
19 دقیقه
قدم سوم - قسمت دوم
16 دقیقه
قدم سوم - قسمت سوم
16 دقیقه
قدم سوم - قسمت چهارم
20 دقیقه
قدم سوم - قسمت پنجم
16 دقیقه
قدم چهارم - قسمت اول
8 دقیقه
قدم چهارم - قسمت دوم
18 دقیقه
قدم چهارم - قسمت سوم
12 دقیقه
قدم چهارم - قسمت چهارم
21 دقیقه
قدم پنجم - قسمت اول
20 دقیقه
قدم پنجم - قسمت دوم
20 دقیقه
قدم پنجم - قسمت سوم
17 دقیقه
قدم پنجم - قسمت چهارم
16 دقیقه
قدم پنجم - قسمت پنجم
11 دقیقه
قدم پنجم - قسمت ششم
18 دقیقه
قدم ششم - قسمت اول
17 دقیقه
قدم ششم - قسمت دوم
14 دقیقه
قدم ششم - قسمت سوم
22 دقیقه
قدم هفتم - قسمت اول
16 دقیقه
قدم هفتم - قسمت دوم
24 دقیقه
قدم هفتم - قسمت سوم
23 دقیقه
قدم هشتم - قسمت اول
16 دقیقه
قدم هشتم - قسمت دوم
16 دقیقه
قدم هشتم - قسمت سوم
20 دقیقه
قدم نهم - قسمت اول
20 دقیقه
قدم نهم - قسمت دوم
23 دقیقه
قدم نهم - قسمت سوم
16 دقیقه
ضمیمه - قسمت اول
18 دقیقه
ضمیمه - قسمت دوم
22 دقیقه
ضمیمه - قسمت سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زنان باهوش آخرش پولدار می‌شوند
نویسنده
مترجمفرخ بافنده
راویشهره روحی
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۳۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۹۹۰۰۰ ۶۹,۳۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زنان باهوش آخرش پولدار می‌شوند

برای دریافت کتاب صوتی زنان باهوش آخرش پولدار می‌شوند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.