معرفی و دانلود کتاب صوتی کار جانبی: راه پول درآوردن در اوقات بیکاری

عکس جلد کتاب صوتی کار جانبی: راه پول درآوردن در اوقات بیکاری
قیمت:
۱۰۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کار جانبی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کار جانبی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کار جانبی: راه پول درآوردن در اوقات بیکاری

همه می‌توانند با راه انداختن یک کار جانبی در اوقات فراغتشان ‌بیشتر پول در آورند! کریس گیلبو با کتاب صوتی کار جانبی بازگشته است تا راه‌های بیشتر پول درآوردن و بهتر زندگی کردن را نشان بدهد. او در کتاب حاضر برنامه‌ای پنج هفته‌ای ارائه می‌کند تا با کمک آن یک کار جانبی برای خودتان به راه بیندازید و درآمد اضافی داشته باشید. روایت‌هایی از موارد واقعی نیز آورده شده است که عملی بودن راهکارهای او را ثابت می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی کار جانبی

همه‌ی ما کم و بیش رویای راه انداختن کاری برای خودمان را آرزو کرده‌ایم. شغلی که هیچ اضطراب حاصل از حواشی و کنترل‌های مدیریتی را برای شما به بار نیاورد؛ نه کسی به تاخیرتان کاری داشته باشد، نه کمتر از ارزشی که تولید می‌کنید، به شما بپردازد. بیدار شدن و تلاش برای کاری که از آن خودتان باشد، ساده‌تر است. می‌دانید درآمدتان چقدر بوده و حاصل زحماتتان به جیب خودتان می‌رود، بنابراین انگیزه‌ی بیشتری نیز برای موفق شدن خواهید داشت. کتاب صوتی کار جانبی (Side Hustle: From Idea to Income in 27 Days) این رویا را برای شما محقق نمی‌کند، اما یک برنامه‌ی پنج هفته‌ای تدوین کرده و در اختیارتان می‌گذارد که شما را در مسیر دستیابی به آن قرار می‌دهد.

کریس گیلبو (Chris Guillebeau) در این کتاب می‌گوید که همه می‌توانند یک کار جانبی برای خودشان داشته باشند. او با برنامه‌ی ساده و کاربردی‌اش نقشه راه این ادعا را ارائه می‌کند. کار جانبی می‌تواند یک کمک حال برای مدیریت کردن هزینه‌هایی مثل قسط‌ها، خریدهای سنگین، سفرهای مورد علاقه و... باشد یا نتایجی را به بار بیاورد که به جایگزینی برای درآمد اصلی‌تان بدل شود.

معرفی و دانلود کتاب صوتی کار جانبی

نویسنده در کتاب صوتی کار جانبی، در هفته‌ی اول ایده‌های کاربردی را در اختیار شما قرار می‌دهد. با تمرینات روزانه‌ی هفته‌ی دوم می‌آموزید که بهترین ایده را انتخاب کنید. در هفته‌ی سوم تخمین می‌زنید که چه کارهایی برای اجرایی کردن آن باید انجام بدهید، از قیمت‌گذاری تا طراحی گردش کار به صورت روز به روز مطرح می‌شوند و نکات لازم را به شما گوشزد می‌کنند. در هفته‌ی چهارم راه‌های ارائه‌ی ایده به آدم‌های مناسب را یاد می‌گیرید و در نهایت، هفته‌ی پنجم نکات ضروری برای بهبود عملکرد کاری را نشانتان می‌دهد. در پایان کتاب نیز چند پیوست کاربردی و رهنمون‌های اضافی آورده شده است تا ضمن مطالعه‌ی موارد واقعی، با ابزارهای شروع کار جانبی آشنا شوید.

کتاب صوتی کار جانبی را فرخ بافنده به فارسی برگردانده و با همکاری انتشارات کتاب خوانا و انتشارات جیحون منتشر شده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را با صدای افشین اعتماد می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب کار جانبی

  • کار جانبی این نیست که از طریق فروش لیموناد به همسایه‌ها پول در آورید. کریس گیلبو یک روش گام به گام برای ایده‌پردازی، ساخت و راه‌اندازی کارهای جانبی تدوین کرده است که درآمد نقدی جدی با خود به ارمغان می‌آورد. (دایموند جان، تاجر و سرمایه‌گذار آمریکایی)
  • این کتاب یک راهنمای ضروری برای راه‌اندازی یک کار سودآور و دستیابی به فرصت و امنیت بیشتر است. (گریچن رابین، نویسنده‌ی پرفروش)
  • اگر از توصیه‌های کریس پیروی کنید در عرض پنج هفته کار جانبی خودتان را راه می‌اندازید. (دنیل اچ. پینک، نویسنده‌ی پرفروش نیویور‌ک تایمز)

کتاب صوتی کار جانبی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به تمام کسانی که به آثار روانشناسی و موفقیت علاقه دارند یا به دنبال راه‌های افزایش درآمد خود هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی کار جانبی: راه پول درآوردن در اوقات بیکاری می‌شنویم

بسیاری از کارهای جانبی برآمده از پاسخ به این سؤال هستند که کاربران دوست دارند زمانشان را در اینترنت چطور بگذرانند. کار جانبی گبی یکی از آن‌ها بود. او شرکتی را پیدا کرد که برای برندهایی که به دنبال بیشتر دیده شدن هستند، کارزار اینترنتی راه می‌اندازد. گابی ثبت نام و شروع به فرستادن برخی از پین‌هایش به کارزار آن‌ها کرد - البته فقط زمان‌هایی که احساس می‌کرد در نظر مخاطبانش کاری درست و طبیعی است.

از نظر برندها گبی یک اینفلوئنسر است - یعنی کسی که دنبال‌کنندگان زیادی در فضای مجازی دارد. ویژگی‌های چندان دیگری در کار نیست؛ چون بزرگی شبکه‌ی دنبال‌کنندگان خودش گویای همه چیز است. به خاطر تمام آن دنبال‌کنندگان وفادار، گبی توانست از کار مورد علاقه‌اش پول درآورد. او از طریق پین‌هایی که می‌گذاشت، ترافیک وب آن شرکت‌ها را بیشتر می‌کرد و بابت این کار پول می‌گرفت.

در ماه اول بیش از 1000 دلار درآورد. باورش نمی‌شد که صرفاً با نگاه کردن به عکس‌ها و گذاشتن پین‌های مورد علاقه‌اش پول به دست آورده - ولی این اتفاق واقعاً افتاده بود!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی کتاب
4 دقیقه
سخن ناشر
2 دقیقه
درباره‌ی نویسنده
15 دقیقه
برنامه‌ی 27 روزه
18 دقیقه
راه و رسمِ کار جانبی
13 دقیقه
چرا این کتاب را نوشتم؟
29 دقیقه
هفته‌ی یک: زرادخانه‌ای از ایده‌ها بساز- قسمت اول
24 دقیقه
هفته‌ی یک- قسمت دوم
26 دقیقه
هفته‌ی یک- قسمت سوم
28 دقیقه
هفته‌ی یک- قسمت چهارم
25 دقیقه
هفته‌ی دو: بهترین ایده‌ات را انتخاب کن- قسمت اول
18 دقیقه
هفته‌ی دو- قسمت دوم
20 دقیقه
هفته‌ی دو- قسمت سوم
22 دقیقه
هفته‌ی دو- قسمت چهارم
25 دقیقه
هفته‌ی دو- قسمت پنجم
27 دقیقه
هفته‌ی سه: آماده‌ی پرتاب شو- قسمت اول
29 دقیقه
هفته‌ی سه- قسمت دوم
29 دقیقه
هفته‌ی سه- قسمت سوم
19 دقیقه
هفته‌ی سه- قسمت چهارم
20 دقیقه
هفته‌ی سه- قسمت پنجم
24 دقیقه
هفته‌ی سه- قسمت ششم
20 دقیقه
هفته‌ی چهار: ایده‌ات را به آدم‌های مناسب عرضه کن- قسمت اول
27 دقیقه
هفته‌ی چهار- قسمت دوم
22 دقیقه
هفته‌ی چهار- قسمت سوم
22 دقیقه
هفته‌ی چهار- قسمت چهارم
25 دقیقه
هفته‌ی چهار- قسمت پنجم
14 دقیقه
هفته‌ی چهار- قسمت ششم
27 دقیقه
هفته‌ی پنج: از نو سامان‌دهی و اصلاح کن- قسمت اول
18 دقیقه
هفته‌ی پنج- قسمت دوم
22 دقیقه
هفته‌ی پنج- قسمت سوم
26 دقیقه
هفته‌ی پنج- قسمت چهارم
21 دقیقه
هفته‌ی پنج- قسمت پنجم
23 دقیقه
پیوست- قسمت اول
27 دقیقه
پیوست- قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کار جانبی: راه پول درآوردن در اوقات بیکاری
نویسنده
مترجمفرخ بافنده
راویافشین اعتماد
ناشر چاپینشر کتاب خوانا
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۴۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کار جانبی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کار جانبی

برای دریافت کتاب صوتی کار جانبی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.