معرفی و دانلود کتاب صوتی شرکت خودگردان: آنچه همه می‌خواهند

عکس جلد کتاب صوتی شرکت خودگردان: آنچه همه می‌خواهند
قیمت:
۴۱,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شرکت خودگردان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شرکت خودگردان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شرکت خودگردان: آنچه همه می‌خواهند

وقت آن است که خودتان را از قید و بندهای کارآفرینی آزاد کنید! دن سالیوان، کارآفرین برجسته و نویسنده‌ی محبوب حوزه‌ی کسب و کار، در کتاب صوتی شرکت خودگردان به کارآفرینان و مدیران می‌گوید چگونه خود را از شر فعالیت‌های غیرضروری رها کنند و بر کارهایی تمرکز داشته باشند که به رشد و بهره‌وری خودشان می‌انجامد و در نتیجه درآمد تمام شرکت را بالا می‌برد.

درباره‌ی کتاب صوتی شرکت خودگردان

هیچ‌کس از یک کارآفرین نمی‌خواهد شرکتش را تاسیس کند. هیچ‌کس او را مجبور به این کار نمی‌کند. تصمیم تاسیس شرکت را خود او گرفته است. خودش خواسته ریسک‌های بسیاری را به جان بخرد تا رویایش را تحقق ببخشد و به هیچ‌کس وابستگی مالی نداشته باشد. اما بسیاری از کارآفرینان این مسئله را از یاد می‌برند و به شرکتشان وابسته می‌شوند. این دسته از مدیران تا ریزترین فعالیت‌های شرکت را تحت اختیار و کنترل خود می‌گیرند و در نتیجه از آزادی‌های خود و کارکنانشان می‌کاهند. این رویکردی ضدرشد است که ضرر آن در نهایت گریبان خود کارآفرین را می‌گیرد. در دنیای پرشتاب امروز که وقت در آن عنصری نایاب است، یک کارآفرین باید به خودگردانی شرکت فکر کند.

اثری که پیش رو دارید، کتاب صوتی شرکت خودگردان (The Self-Managing Company: Freeing yourself up from everything that prevents you from creating a 10x bigger future) به قلم دن سالیوان (Dan Sullivan) به رشته‌ی تحریر درآمده و اصول خودگردانی شرکت‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد که آزادی کارآفرینان را به آن‌ها باز می‌گرداند. این اصول به مدیران می‌آموزد که خودشان را آزاد کنند و با کار تیمی شرکتشان را طوری جلو ببرند که بدون وجود آن‌ها هم به رشد و پیشرفت ادامه بدهد.

منظور از شرکت خودگردان چیست؟ شرکت خودگردان به سازمانی می‌گویند که بدون نیاز به کنترل همه‌جانبه‌ی صاحب آن، به‌صورت خودبه‌خود به رشد و پیشرفت می‌رسد. صاحب چنین شرکتی از امور قابل پیش‌بینی سازمان آزاد می‌شود و برای ایجاد جریان‌های نقدینگی جدید تلاش می‌کند. همان‌طورکه پیش‌تر گفته شد، کارآفرین فردی است که ریسک‌های بسیاری را پذیرفته و منابع را از بهره‌وری پایین‌تر به بهره‌وری بالاتر رسانده. اولین منبعی که یک کارآفرین باید بهره‌وری آن را بالا ببرد، خودش است. یک کارآفرین موفق کسی است که خودش را از قید و بند کارها و وظایف روزانه‌ی زائد آزاد کند و تمامی تمرکز خود را بر فعالیت‌هایی بگذارد که نوآورانه هستند. به این ترتیب بیشترین پول و ارزش را برای سازمان به ارمغان می‌آورد. اما این مسئله نیازمند بازبینی در مفهوم آزادی کارآفرینانه است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی شرکت خودگردان

آزادی کارآفرینانه در چهار دسته طبقه‌بندی می‌شود. دسته‌ی اول آزادی زمان است و شامل تمامی فعالیت‌ها چه در حوزه‌ی کار و چه در حوزه‌ی شخصی می‌شود. دسته‌ی بعدی آزادی مالی است که یعنی درآمد کارآفرینان هیچ حداکثر یا حداقلی ندارد. کارآفرینان آزادی رابطه نیز دارند. یعنی می‌توانند فقط برای افرادی که دلشان می‌خواهد کار کنند. آزادی هدف نیز به این معناست که شرکت قرار است شما را به اهداف موردنظرتان برساند. اما خود کارآفرین شدن لزوما به این آزادی‌ها نمی‌انجامد. اگر می‌خواهید بدانید که چطور می‌شود به آزادی‌های کارآفرینانه دست یافت، به کتاب صوتی شرکت خودگردان گوش بدهید.

دن سالیوان کتاب صوتی شرکت خودگردان را در هشت فصل نوشته است. او در فصل اول مدل الف، ب، جیم را ارائه می‌دهد. این مدل فرایند فکری نودروزه است که تمرکزتان را بر حوزه‌های سودآور و هیجان‌انگیز معطوف می‌کند. فصل دوم یک فرمول چهارگانه در اختیار شما می‌گذارد. این فرمول شامل تعهد، شجاعت، توامندی و اعتماد به نفس می‌شود و پیشرفت‌های جدید برای شما به ارمغان می‌آورد. در فصل سوم نسبت فاصله‌ی میان نقطه‌ی شروع و دستاوردها را مطرح می‌کند تا در دام ایدئال‌گرایی نیفتید. فصل چهارم به مدیریت زمان روزانه اختصاص دارد تا بتوانید روزهایتان را آزاد کنید و بهره‌وری‌تان را بالا ببرید. کار تیمی پایه و اساس یک شرکت خودگردان است که نویسنده در فصل پنجم به آن می‌پردازد. فصل ششم از لزوم بالا بردن میزان چک‌های دریافتی شرکت می‌گوید و توصیه می‌کند دستاوردهای مالی‌تان را دائما بالا و بالاتر ببرید. فصل هفتم به گسترش چشم‌انداز ذهنی کمک می‌کند و در نهایت فصل هشتم نیز یاری‌تان می‌دهد که اصول ذکرشده را برای بالا بردن طول عمر خود به کار بگیرید و زندگی شخصی‌تان را از یاد نبرید.

کتاب صوتی شرکت خودگردان را میعاد حسین پور به فارسی برگردانده و به همت نشر صوتی پدرام در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. این کتاب را با صدای ویکتوریا برابری می‌شنوید.

کتاب صوتی شرکت خودگردان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر مدیر، کارآفرین و صاحب کسب و کار هستید، به پیشرفت و توسعه‌ی شغلی می‌اندیشید و یا قصد دارید شرکت خودتان را راه‌اندازی کنید، به این کتاب گوش بدهید.

در بخشی از کتاب صوتی شرکت خودگردان: آنچه همه می‌خواهند می‌شنویم

در همه‌ی بخش‌های زندگی با گسترش کار تیمی از طریق افرادی که استعدادهای منحصر به فرد دارند، پیوسته مشارکتتان را ساده و چندبرابر کنید. هر چند بیشتر افراد در ساختارهایی کار می‌کنند که خودشان سازمان‌دهی نکرده‌اند، کارآفرینان این فرصت را دارند که سیستم‌ها را خودشان از صفر سازمان‌دهی کنند. کارافرینان برای همه‌ی افرادی که برای کار به شرکتشان می‌آیند، نقش الگو را ایفا می‌کنند. در نتیجه اگر زمانشان را صرف کارهایی می‌کنند که در آن‌ها مهارت ندارند، همه‌ی کارمندانشان نیز همینطور عمل می‌کنند. اما تیم‌ها زمانی بهترین عملکرد را دارند که هر فرد بر فعالیت‌هایی متمرکز باشد که دوست دارد و بهتر انجام می‌دهد یا به عبارت دیگر در آن‌ها توانایی منحصر به فرد دارد.

داشتن تیمی با توانایی‌های منحصر به فرد یعنی توافقی شکل بگیرد که بر اساس آن زمان هر فرد آزاد شود تا بر حوزه‌ی توانایی منحصر به فرد خودش تمرکز کند. یعنی استخدام افرادی با مهارت‌ها و استعدادهای متنوع از جمله در حوزه‌هایی که کمبود دارید تا در کسب و کار شما هر وظیفه و مسئولیت را فردی بر عهده بگیرد که از انجام آن کار لذت می‌برد و در آن بهتر است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
معرفی کتاب و پیشگفتار
10 دقیقه
فصل اول: مدل الف، ب، جیم
10 دقیقه
فصل دوم: فرمول چهارگانه
10 دقیقه
فصل سوم: فاصله و دستاورد
10 دقیقه
فصل چهارم: روزهای آزاد، تمرکز و حائل
10 دقیقه
فصل پنجم: کار تیمی مبتنی بر توانایی‌های منحصربه‌فرد
10 دقیقه
فصل ششم: بزرگترین چک
10 دقیقه
فصل هفتم: عامل گسترش ده‌برابری چشم‌انداز ذهنی
9 دقیقه
فصل هشتم: عامل افزایش طول عمر- قسمت اول
13 دقیقه
فصل هشتم- قسمت دوم
7 دقیقه
جمع‌بندی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شرکت خودگردان: آنچه همه می‌خواهند
نویسنده
مترجممیعاد حسین پور
راویویکتوریا براری
ناشر صوتیانتشارات ترانه پدرام
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های آموزش کارآفرینی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شرکت خودگردان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شرکت خودگردان

برای دریافت کتاب صوتی شرکت خودگردان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.