معرفی و دانلود کتاب ده برابر راحت‌تر از دو برابر: چگونه کارآفرینان جهانی با تلاش کمتر، به دستاورد بیشتری می‌رسند

عکس جلد کتاب ده برابر راحت‌تر از دو برابر: چگونه کارآفرینان جهانی با تلاش کمتر، به دستاورد بیشتری می‌رسند
قیمت:
۳۰۰۰۰ ۱۵,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ده برابر راحت‌تر از دو برابر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ده برابر راحت‌تر از دو برابر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ده برابر راحت‌تر از دو برابر: چگونه کارآفرینان جهانی با تلاش کمتر، به دستاورد بیشتری می‌رسند

کتاب ده برابر راحت‌تر از دو برابر، از جمله منابع تاثیرگذار و آموزنده برای کارآفرینان، صاحبان کسب‌وکار و استارت‌آپ‌ها و علاقه‌مندان به دنیای کارآفرینی‌ست که توسط دن سالیوان و بنجامین هاردی، به تحریر درآمده است. این کتاب، مجموعه‌ای از آموزه‌های نو، تجربه‌ها، خاطرات و راهنمایی‌ها را در بر دارد که به حداکثر رساندن دستاوردهایتان در دنیای کسب‌وکار، نه صرفا از بعد مالی و به میزان اندک، بلکه از نظر ارتقای کیفیت و توسعه‌ی دیدگاهتان، به شما کمک می‌کند.

درباره‌ی کتاب ده برابر راحت‌تر از دو برابر

یکی از دغدغه‌های ذهنی صاحبان کسب‌وکار یا کارآفرینان، به‌‍ویژه اگر در ابتدای مسیر شغلی خود باشند، چگونگی و میزان افزایش دستاوردهایشان است. در دنیایی که نیازها رو به فزونی‌ست، مسیرهایی تازه برای کسب درآمد، رسیدن به موقعیت اجتماعی مناسب و البته جایگاه اقتصادی مطلوب، ایجاد شده است. این شرایط محیطی پویا و پررقابت را فراهم آورده است و در این فضا، رشد کردن و رسیدن به قله‌های موفقیت، از طریق طی کردن کوتاه‌ترین و هوشمندانه‌ترین مسیر، ضروری خواهد بود. دن سالیوان (Dan Sullivan) و بنجامین هاردی (Benjamin Hardy) در کتاب ده برابر راحت‌تر از دو برابر (10x is easier than 2x)، با استفاده از بینش تخصصی، تجربه‌ها، خاطرات و مطالعاتی که انجام داده‌اند، نکات مهمی را درخصوص چگونه ده برابر کردن دستاوردهای شغلی برای کارآفرینان، بیان کرده‌اند. مفهوم ده برابری در دنیای کارآفرینی، مالی و خودیاری بسیار رایج و نشان‌دهنده‌ی مسیری غیرخطی‌ است.

معرفی و دانلود کتاب ده برابر راحت‌تر از دو برابر

این مفهوم، برخلاف تفکر دو برابری که خطی‌ست و سبب پیشرفت تدریجی می‌شود، بر جهش‌های بزرگ و فراتر از ارتقای شغلی، افزایش اندک حقوق و مواردی از این دست، تاکید دارد. نویسندگان در این اثر با معرفی این مفهوم، بیان اثرات و روش آن، به چهار آزادی مهم، یعنی آزادی‌های زمانی، مالی، رابطه و هدف، اشاره می‌کنند و اذعان می‌دارند، مقوله‌ی ده برابری در کار و زندگی، با افزایش کمیت سروکار ندارد؛ بلکه به ارتقای سطح کیفیت، خلاقیت، نوآوری و توسعه‌ی فردی مربوط است. ده برابری، فرایندی است که سبب تمرکز بر تعداد اندکی از موضوعات می‌شود که قدرت و تاثیر بیشتری درون خود دارند.

دن سالیوان و بنجامین هاردی، در کتاب ده برابر راحت‌تر از دو برابر، با استفاده از مفاهیم روان‌شناسی سازمانی، به مخاطب کمک می‌کنند تا ضمن تغییر ذهنیت، از آن‌چه واقعا نمی‌خواهد دست بکشد؛ نگاهش به درون خود و جهان اطراف را تغییر دهد و استانداردهای ده برابر کردن دستاوردهای زندگی شخصی و اجتماعی خود را پایه‌ریزی کند.

هم‌چنین آن‌ها کمک می‌کنند تا علاوه‌بر آشنایی با جزئیات این فرایند، نحوه‌ی تعهدداشتن به آن را بیاموزید (هویت و فیلترهای خود را تعیین و تغییرات لازم را ایجاد کنید) و تفاوت اصلی بین نیاز داشتن و خواستن را دریابید و نگرش خود را برپایه‌ی خواستن، نه نیاز داشتن، متمرکز کنید.

نویسندگان با تجربه‌ی این کتاب، از شما می‌خواهند تا گذشته‌ و پیشرفت‌های ده برابری خود را مرور کنید و نسبت به آن‌ها قدردان باشید؛ و درنهایت با راهنمایی‌های آنان می‌توانید از سیستم کارخانه‌ای قرن نوزدهم و مسیرهای خطی - کمی، پیشی بگیرید و مسیر ده برابر شدن دستاوردهای خود را بسازید.

کتاب ده برابر راحت‌تر از دو برابر توسط مجتبی سادات سرکی ترجمه شده و انتشارات بله آن را به چاپ رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب ده برابر راحت‌تر از دو برابر

  • به‌عنوان فردی‌که 25 سال شاگرد دن سالیوان بوده است، از نزدیک شاهد تاثیرات مثبت آموزش‌های او بر هر بخش از زندگی خود بوده‌ام که به‌طرز چشم‌گیری آن‌ها را تا ده برابر افزایش داده است. دکتر بنجامین هاردی، به‌شکل قابل‌توجهی، مفهوم 10 برابری را در این کتاب ماندگار، گردآوری و تدریس کرده است. خواندن این کتاب به هر کارآفرینی، توصیه می‌شود. (جینو ویکمن، نویسنده‌ی کتاب‌های تراکشن و زندگی EOS)
  • این کتاب صرفا برای مطالعه نیست؛ بلکه به‌عنوان نقشه‌ی راه، کاربردی است. اندیشه‌های دن سالیوان برای موفقیت شما بسیار حیاتی‌ست. (کریس واس، مدیرعامل و بنیان‌گذار گروه بلک اسون و نویسنده‌ی کتاب هرگز تفاوت را تقسیم نکنیم)
  • دن سالیوان، استاد تفکر ده برابری است. در عصر رشد و تغییرات سریع، آموزه‌های این کتاب نه صرفا برای بقای شما، بلکه برای شکوفایی‌تان ضروری است. (پیتر اچ. دیاماندیس، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)

کتاب ده برابر راحت‌تر از دو برابر برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای تمامی کارآفرینان، صاحبان کسب‌وکار و افرادی که به توسعه‌ی فردی و شغلی از طریق روش‌ها نو و تغییر دیدگاه، علاقه‌مند هستند، مناسب است.

در بخشی از کتاب ده برابر راحت‌تر از دو برابر: چگونه کارآفرینان جهانی با تلاش کمتر، به دستاورد بیشتری می‌رسند می‌خوانیم

حدود بیست‌وپنج سال پیش، در میانه‌های دهه 90، هنگامی‌که دن سالیوان در حال برگزاری یکی از کارگاه‌های راهنمایی استراتژیک خود بود، به یک درک عمیق رسید. او متوجه شد که با وجود پیشرفت‌های قابل توجهی که بسیاری از مشتریان کارآفرینش در طول سه تا دوازده ماه گذشته کسب کرده بودند، آن‌ها تمایل داشتند این دستاوردها را دست‌کم بگیرند. به بیان دیگر، آن‌ها از آن‌چه به‌دست آورده بودند رضایت نداشتند و از نظر عاطفی نگاهی منفی داشتند.

به ویژه، یکی از مشتریان به قدری منفی‌نگر بود که دن را بر آن داشت تا مدلی را ابداع کند که بعداً به‌عنوان «شکاف و سود» شناخته شد. دن از گروهی از کارآفرینان خواست تا درباره‌ی پیشرفت‌های شخصی و کاری خود در طول نود روز گذشته از آخرین کارگاهشان تأمل و بحث کنند. این مشتری با اصرار فراوان بیان کرد که هیچ اتفاق مثبتی از آخرین دیدار آن‌ها تاکنون رخ نداده است.

بله، اما این موضوعات اهمیتی ندارند؛ زیرا ما بسیاری از فرصت‌هایی را که باید به‌دست می‌آوردیم، از دست داده‌ایم. ما باید الان خیلی بیشتر از این پیشرفت کرده بودیم. این شخص در شکاف گیر کرده بود. شکاف، زاویه دیدی است که شما از آن طریق وضعیت فعلی خود را با وضعیت ایده‌آل موردنظرتان مقایسه می‌کنید. در شکاف، وضعیت فعلی را با آن‌چه تصور می‌کنید باید باشید، مقایسه می‌کنید.

وقتی در شکاف هستید، خودتان یا وضعیت‌تان را با یک ایده‌آل مقایسه می‌کنید. این حالت به‌قدری رایج است که برای بیشتر مردم به حالتی عادی بدل شده است. مثلاً، فرزندان من که برای شام به سر میز می‌نشینند. گاهی اوقات، هنگام نشستن پشت میز، با ناامیدی آه می‌کشند که شام چیز دیگری نیست.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: سادگی غیرمنتظره در رشد ده برابر
فصل 2: ده برابر کردن کیفیت کارهایی که انجام می‌دهید
فصل 3: ده برابر شدن، وفور را می‌پذیرد و کمبود را رد می‌کند
فصل 4: گذشته خود را دریابید تا آینده‌تان به روشنی بدرخشد
فصل 5: سالانه بیش از 150 روز «آزاد» به دست آورید
فصل 6: به ساختار یک شرکت خودمدیریتی پرداخته می‌شود.
نتیجه‌گیری
نامه‌های سپاسگزاری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ده برابر راحت‌تر از دو برابر: چگونه کارآفرینان جهانی با تلاش کمتر، به دستاورد بیشتری می‌رسند
نویسنده،
مترجممجتبی سادات سرکی
ناشر چاپیانتشارات بله
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات215
زبانفارسی
شابک978-622-91273-9-1
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۰۰۰۰ ۱۵,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ده برابر راحت‌تر از دو برابر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ده برابر راحت‌تر از دو برابر

برای دریافت کتاب ده برابر راحت‌تر از دو برابر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.