معرفی و دانلود کتاب صوتی کاساندرای زیبا

عکس جلد کتاب صوتی کاساندرای زیبا
قیمت:
۵۲۵۰۰ ۳۶,۷۵۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کاساندرای زیبا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کاساندرای زیبا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کاساندرای زیبا

کتاب صوتی کاساندرای زیبا نوشته‌ی جین آستن، شامل مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه است که همگی قهرمانان زن دارند و راوی احساسات عاشقانه هستند. نویسنده در این کتاب که جزو مجموعه‌ی «کلاسیک‌های جیبی» است، داستان‌هایی از دوران نوجوانی خود را به مخاطب ارائه داده.

درباره‌ی کتاب صوتی کاساندرای زیبا

جین آستن (Jane Austen) یکی از محبوب‌ترین نویسندگان کلاسیک دنیاست که آثارش در کشورمان ایران نیز از اقبال گسترده‌ای برخوردارند. حتی اگر تابه‌حال هیچ‌یک از آثار او را مطالعه نکرده باشید، بعید است که نام «غرور و تعصب»، «اما»، «عقل و احساس» و غیره به گوشتان نخورده باشد. این‌ها همگی آثار مشهور آستن هستند،‌ اما نشر پارسه در این مجلد از کلاسیک‌های جیبی، کتابی را به مخاطبان ارائه داده که شاید به نسبت دیگر آثار جین آستن، کمتر شناخته‌شده باشد. کتاب صوتی کاساندرای زیبا (The beautifull Cassandra) شامل مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه است که از اولین آثار آستن به شمار می‌رود. او این کتاب را در زمان نوجوانی خود نگاشته و به همین دلیل، دغدغه‌های نوجوانی و لحن نسبتاً ناپخته از ویژگی‌های اصلی قصه‌های این کتاب محسوب می‌شوند.

کتاب صوتی کاساندرای زیبا شامل چهار قصه با نام‌های «کاساندرای زیبا»، «جک و آلیس»، «هنری و الیزا» و «نامه‌ی سوم» است که شخصیت اصلی همه‌ی آن‌ها زن هستند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی کاساندرای زیبا

در داستان جک و آلیس، داستان دختری به نام آلیس را می‌شنویم که در سن کم مجذوب و فریفته‌ی مرد جوانی به نام جک شده. آلیس که در هیجانات این حس، آن هم در دوره‌ی نوجوانی غوطه می‌خورد، به خانم ویلیام که یکی از دوستان خانوادگیشان است پناه می‌برد تا با او درددل کند، ولی به دلیل مستی رفتار شایسته‌ای از خود نشان نمی‌دهد. خانم ویلیام که بانویی پخته و باوقار است، بابت این رفتار از او دلگیر نمی‌شود و در عوض تجربیاتش را از عشق و عاشقی با او در میان می‌گذارد...

داستان هنری و الیزا، داستان دختری به نام الیزاست که زندگی پرماجرایی را پشت سر می‌گذارد. زوج جوان و درستکاری او را زمانی که سه ماه بیشتر از تولدش نگذشته بود، در زیر بوته‌های حیاطشان پیدا می‌کنند و تصمیم می‌گیرند تا او را به سرپرستی بگیرند. آن‌ها تمام تلاششان را می‌کنند که الیزا را دختری پاکدامن و شایسته بار بیاورند، اما زمانی که او را در حال دزدی می‌بینند، به شدت عصبانی می‌شوند و او را از خانه بیرون می‌کنند...

قصه‌ی کاساندرای زیبا، داستان یک ماجراجویی یک‌روزه و البته سرکشانه است. کاساندرا که دختر نوجوان یکی از خانواده‌های اصیل شهر است، تصمیم می‌گیرد تا یک روز تمام را به سرکشی بگذراند و تمام قوانین خانواده را زیر پا بگذارد تا حسابی خوش بگذراند. او ابتدا از مغازه‌ی کلاه‌فروشی مادرش، یک کلاه بی‌لبه‌ی سفارشی را می‌دزدد و در شهر می‌چرخد و با آدم‌های مختلفی روبه‌رو می‌شود...

کتاب صوتی کاساندرای زیبا کاری از نشر صوتی جیحون و انتشارات کتاب پارسه است. این کتاب را با ترجمه‌ی ناهید طباطبایی و گویندگی شهره روحی، فریبا فصیحی، نسترن نجاران، فرزانه فائزی و فرهاد اتقیایی در اختیار دارید.

درباره‌ی مجموعه‌ی کلاسیک‌های جیبی

این مجموعه شامل آثار کوتاه و کمتر چاپ‌ شده یا کمتر دیده‌ شده‌ی نویسندگان بزرگ جهان است.

نکوداشت‌های کتاب کاساندرای زیبا

  • سخت است به کاساندرای تخیلیِ با اراده و ماجراجویی‌های او در اطراف لندن نخندید، مخصوصاً خوردن شش بستنی و امتناع از پرداخت هزینه‌ی آن‌ها. طرفداران آستن در اینجا چیزهای زیادی برای دوست داشتن پیدا خواهند کرد. (Rumaan Alam, New York Times)
  • این یک کتاب واقعاً لذت‌بخش است که باعث شد من تمام صبح با خواندنش بخندم. این اثر هدیه‌ی فوق‌العاده‌ای خواهد بود. (Deidre Lynch)
  • این یک کتاب فوق‌العاده است. آثار جوانی جین آستن فریبنده است. (Jenny Davidson)

کتاب صوتی کاساندرای زیبا برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به ادبیات کلاسیک انگلستان، از شنیدن این اثر لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی کاساندرای زیبا می‌شنویم

از آنجا که مردمانی خوب بودند، اولین و اصلی‌ترین مراقبت خود را صرف ایجاد علاقه به عشق و تقوا و نفرت از گناه در او کردند و در آن موفق شدند. الیزا خودش نیز میلی طبیعی به این روش داشت و وقتی او بزرگ شد مایه‌ی دلخوشی تمام کسانی بود که او را می‌شناختند. او که محبوب خانم هارتکورت و مورد پرستش آقای جورج و مورد تحسین تمام دنیا بود، در خوشبختی مدام به زندگی ادامه داد تا هجده سالگی را پشت سر گذاشت. و این زمانی بود که یک روز در حال دزدیدن یک اسکناس 50 لیره‌ای دیده شد و ولی‌نعمتان بی‌عاطفه‌اش او را از خانه بیرون راندند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
20 دقیقه
جک و آلیس، یک داستان
24 دقیقه
جک و آلیس یک داستان - قسمت دوم
15 دقیقه
هنری و الیزا، یک داستان
5 دقیقه
کاساندرای زیبا، داستانی در دوازده فصل
11 دقیقه
نامه‌ی سوم: در شرح اندوه یک خانم جوان به دوستش
25 دقیقه
نامه‌ی سوم: در شرح اندوه یک خانم جوان به دوستش - قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کاساندرای زیبا
نویسنده
مترجمناهید طباطبایی
راویشهره روحی، فریبا فصیحی، نسترن نجاران، فرزانه فائزی، فرهاد اتقیایی
ناشر چاپیبنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۵۲۵۰۰ ۳۶,۷۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کاساندرای زیبا

پريا رضايي
۱۴۰۳/۶/۱۰
با سلام به کتابراه عزیز
ممنون از تیم زحمتکش صدا پیشگان که اجرای بسیار قوی و جذابی داشتند.
موضوع داستانهای کلاسیک انگلیسی بخصوص داستانهای جین اوستن بیشتر ثروت و ارث و ازدواج با مردان ثروتمند و این جور موارد هستش وانگار آن زمان تمامی فکر و ذکر دختران و پسران جوان، ازدواج با خانواده‌های پولدار بوده
و فکر دیگه‌ای نداشتن
کتاب غرور و تعصب از همین نویسنده که من زمان نوجوونی خوندم دقیقامصداق همین قضیه هستش
البته کتاب شاهکاری است که واقعا اون زمان من رو شیفته خودش کرد.
در مورد این کتاب، حقیقتش اگه اجرای خوب بازیگران نبود واقعا هیچ جذابیتی نداشت و معنی و مفهومی در اون مستتر نبود
بنظرم جین اوستن در زمان بیماری و کم حواسی خودش اینو نوشته چون با باقی کتاباش که من خوندم خیلی فرق داشت.
در کل ممنون از زحمات شما
maryam arab
۱۴۰۳/۶/۲
من‌ چیزی نفهمیدم شاید زیاد سانسور شده، کش دار و نامفهوم بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کاساندرای زیبا

برای دریافت کتاب صوتی کاساندرای زیبا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.