معرفی و دانلود کتاب صوتی تب بشکه

عکس جلد کتاب صوتی تب بشکه
قیمت:
۸۱,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تب بشکه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تب بشکه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تب بشکه

کتاب صوتی تب بشکه نوشته‌ی دیوید سداریس، مجموعه‌ای از خاطرات، بیوگرافی و داستان‌های مرتبط با زندگی شخصی اوست که با لحن طنز نوشته شده. دیوید سداریس در این کتاب، به‌شکلی بی‌رحمانه و البته خنده‌دار از آدم‌های مختلف زندگی‌اش حرف زده است. این اثر از کتاب‌های برگزیده‌ی سال به انتخاب ویلج وویس است.

درباره‌ی کتاب صوتی تب بشکه

دیوید سداریس (David Sedaris) نامی شناخته‌شده در صنعت سرگرمی آمریکاست. او که سابقه‌ی طنزپردازی و برنامه‌سازی برای رادیوی آمریکا را دارد،‌ این لحن طناز و سبک خلاقانه در شوخی کردن را به نوشته‌هایش نیز وارد کرده و کتاب تب بشکه (Barrel Fever) را به چاپ رسانده که هم‌اکنون نسخه‌ی صوتی آن پیش روی شماست.

دیوید سداریس اولین بار در سال 1992 به شهرت رسید،‌ زمانی که رادیوی ملی آمریکا، نوشته‌ی او به نام «خاطرات سانتالند» را منتشر کرد. دو سال بعد او نوشته‌هایش را در قالب یک کتاب منتشر کرد و نام آن را «تب بشکه» گذاشت. تب بشکه شامل قصه‌هایی تخیلی، خاطرات شخصی و البته یک اتوبیوگرافی از دیوید سداریس است. لحن سداریس در این کتاب به شکل بی‌رحمانه‌ای منتقدانه است و او همه‌چیز و همه‌کس را تبدیل به دستمایه‌ای برای شوخی می‌کند. شاید در ابتدا تعداد اسامی‌ای که سداریس در این کتاب از آن‌ها نام برده و با آن‌ها شوخی کرده به نظرتان جالب بیاید، چون این نشان می‌دهد که او در شوخی کردن با هیچ‌کس رودروایسی ندارد. یکی از اسامی‌ای که در این کتاب می‌شنویم «مارک تایسون» است که دیوید سداریس رابطه‌ی دوستی‌اش را با او به شکل غلوآمیزی روایت کرده تا از آن موقعیت‌های طنز ایجاد کند.

کتاب صوتی تب بشکه کاری از نشر صوتی جیحون و انتشارات کتاب پارسه است. علی مجتهدزاده مترجم این اثر و شهره روحی و فرهاد اتقیایی، گویندگان آن هستند.

جوایز و افتخارات کتاب تب بشکه

  • نامزد جایزه‌ی ادبی لامبدا برای کتاب‌های طنز؛
  • از کتاب‌های برگزیده‌ی سال به انتخاب ویلج وویس.

نکوداشت‌های کتاب تب بشکه

  • اغلب عبارات دیوید سداریس تند و مینیمال و زیباست... زندگی او از بسیاری جهات خارق‌العاده است - اعتیاد به مواد مخدر، خانواده‌ی عجیب و غریب، مشاغل دیوانه‌وار، شهرت، جهانگردی - اما یکی از عجیب‌ترین دستاوردهای او این است که کاری کرده همه‌ی این‌ها کاملاً عادی به نظر برسد. (Guardian)
  • سداریس مرا خیلی می‌خنداند. او صدایی تند، انسانی و خنده‌دار دارد که همیشه باعث لبخند زدن شما می‌شود و گاهی اوقات هم شما را به گریه می‌اندازد. (James Naughtie ― Radio Times)
  • من معمولاً با خواندن هیچ کتابی بلندبلند نمی‌خندم، اما وقتی برای اولین بار مقالات و داستان‌های کوتاه دیوید سداریس را خواندم، آن‌ها مرا چنان به خنده واداشتند که مجبور شدم خواندن آن در مترو را کنار بگذارم. همه‌ی کتاب‌های او خوب هستند اما تب بشکه بهترین است. (Craig Brown ― Mail on Sunday)

کتاب صوتی تب بشکه برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به داستان‌های طنز آمریکایی مخاطبان اصلی این اثر هستند.

در بخشی از کتاب صوتی تب بشکه می‌شنویم

من گاهی وقت‌ها پیاده تا سر کارم می‌روم ولی معمولاً سوار اتوبوس می‌شوم. بیشتر آدم‌ها به این دلیل که ماشینشان خراب شده یا بهش اعتمادی نیست سوار اتوبوس می‌شوند. این‌ها تا مرا توی این لباس می‌بینند معلوم نیست چرا خیال می‌کنند به پست دکتر خانوادگی‌شان خورده‌اند.

کارلتون می‌گوید این آدم‌ها همه‌چیز را مفتکی می‌خواهند. از آنجا که من هم هیچ‌چیز از ماشین‌ها، خارجی و داخلی‌اش، سرم نمی‌شود، همیشه حرف را برمی‌گردانم و می‌اندازم توی مسیری که این آدم‌های غریبه سرآخر باهام دوست بشوند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
1 دقیقه
معرفی
2 دقیقه
متن پشت جلد
1 دقیقه
معرفی نویسنده
26 دقیقه
رژه
16 دقیقه
موسیقی برای عشاق
10 دقیقه
آخرین حرف‌هایم
25 دقیقه
نسخه‌ی دست‌نویس رمانم
16 دقیقه
آتش‌زنه
28 دقیقه
می‌گذرونیم دیگه
28 دقیقه
می‌گذرونیم دیگه - قسمت دوم
24 دقیقه
قصه‌ی دان
24 دقیقه
جمبوری
22 دقیقه
جمبوری - قسمت دوم
16 دقیقه
در جستجوی ملیسون
21 دقیقه
در جستجوی ملیسون - قسمت دوم
21 دقیقه
تب بشکه
20 دقیقه
تب بشکه - قسمت دوم
24 دقیقه
تب بشکه - قسمت سوم
8 دقیقه
دیگر نوشته‌ها - یادداشت‌های روزانه‌ی یک سیگاری
13 دقیقه
خانم غوله
14 دقیقه
از اون حلقه‌ای‌ها

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تب بشکه
نویسنده
مترجمعلی مجتهد زاده
راویشهره روحی، فرهاد اتقیایی
ناشر چاپیبنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تب بشکه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تب بشکه

برای دریافت کتاب صوتی تب بشکه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.