معرفی و دانلود کتاب صوتی لحظه‌های سرنوشت‌ساز مریخی‌ها و ونوسی‌ها

عکس جلد کتاب صوتی لحظه‌های سرنوشت‌ساز مریخی‌ها و ونوسی‌ها
قیمت:
۵۵۰۰۰ ۳۸,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لحظه‌های سرنوشت‌ساز مریخی‌ها و ونوسی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لحظه‌های سرنوشت‌ساز مریخی‌ها و ونوسی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی لحظه‌های سرنوشت‌ساز مریخی‌ها و ونوسی‌ها

به نظر می‌رسد کتاب صوتی لحظه‌های سرنوشت‌ساز مریخی‌ها و ونوسی‌ها مجموعه مقالاتی تحت‌تأثیر اثر بسیار مشهور جان گری باشد. این کتاب به ایجاد ارتباط با شریک زندگی‌ و تفاوت زنان و مردان می‌پردازد، به‌ویژه به سوءتفاهم‌هایی که در زندگی زناشویی رخ می‌دهد. خیلی‌ها نمی‌دانند که زنان با مردان فرق دارند و خیلی‌ها نمی‌توانند با جنس مخالف به‌راحتی ارتباط بگیرند، مثلاً زنان به هدیه‌های ماندگار علاقه دارند نه کادوهای پرزرق‌وبرق و لحظه‌ای.

درباره‌ی کتاب صوتی لحظه‌های سرنوشت‌ساز مریخی‌ها و ونوسی‌ها

بسیاری از زنان نمی‌دانند که زیبا هستند و به چنین چیزی هم فکر نمی‌کنند؛ چون خیال می‌کنند زن زیبایی نیستند. آن‌ها معمولاً دوست دارند مثل زنان رویایی در قصه‌های پریان باشند. این کلید درک کتاب صوتی لحظه‌های سرنوشت‌ساز مریخی‌ها و ونوسی‌ها است که گروهی از نویسندگان آن را خلق کرده‌اند. زنان به‌شدت نیاز به ستایش دارند؛ ولی مردان این‌گونه نیستند. اگر مردی به جزئیات یک زن توجه کند و مثلاً بگوید که لباس قرمز تو را دوست دارم، اعتماد به نفس آن زن را بالا می‌برد. شما نباید با زنان صادقانه رفتار کنید و همان رفتاری را که با دوست‌تان دارید با زنان داشته باشید. مثلاً نباید به یک زن بگویید که چاق شده است. این باعث می‌شود تمام رابطه‌ی شما فروبریزد.

زنان خیلی دوست دارند زندگی و حقوقی برابر با مردان داشته باشند. مردان نباید فکر کنند که زنان درگیر یک شغل تفننی شده‌اند؛ بلکه باید از شغل آنان حمایت کنند. زنان با کارشان یک رابطه‌ی عمیق عاطفی را برقرار می‌کنند. جردن پیترسون، روان‌شناس برجسته‌ی معاصر می‌گوید زنان معمولاً درگیر عاطفه با کارشان می‌شوند؛ بنابراین به سراغ شغل‌هایی مثل پرستاری می‌روند؛ اما مردان بیشتر درگیر اشیا می‌شوند؛ بنابراین به سراغ ماشین و موتور و امثالهم می‌روند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی لحظه‌های سرنوشت‌ساز مریخی‌ها و ونوسی‌ها

زنان دوست ندارند نصیحت بشوند؛ بلکه دوست دارند مردان شنونده باشند و صحبت می‌کنند تا حال‌شان خوب شود. آن‌ها مثلاً می‌خواهند درباره‌ی رانندگی در کوهستان با شوهرشان حرف بزنند نه اینکه شوهر آن‌ها بگوید ای کاش راه بهتری را انتخاب می‌کردی و از بزرگراه می‌آمدی. مردی که می‌خواهد زن خود را درک کند باید نیازها و احساس‌های زن در گفت‌وگو را درک کنند. مردان از موضوعات عاطفی پرهیز می‌کنند؛ اما زنان دوست دارند دقیقاً درباره‌ی این موضوع حرف بزنند.

بحث درباره‌ی درست یا غلط بودن این دیدگاه نیست. نکته‌ی اساسی کتاب صوتی لحظه‌های سرنوشت‌ساز مریخی‌ها و ونوسی‌ها این است که کلمات، بار بسیار سنگینی دارند و اگر یک نقد منفی به شریک زندگی خود بکنید، او آن را چند برابر بیشتر درک می‌کند؛ بنابراین باید بیشتر از همسر خود تعریف کنید تا اینکه آن‌ها را زیر سوال ببرید. مرد باید تلاش کند شنونده‌ی خوبی برای حرف‌های زن خود باشد نه اینکه فقط خودش حرف بزند. شنیدن حرف‌های زنان، می‌تواند به آن‌ها آرامش دهد.

زنان به‌سختی عاشق مردان می‌شوند؛ ولی مردان برعکس هستند. زنان روی ملاحظات واقعی تأکید می‌کنند و دنبال ویژگی‌های ماندگار هستند. مردان با قلب خود تصمیم می‌گیرند؛ ولی زنان با فکر خود. اگر می‌خواهید دل یک زن را به دست بیاورید باید روی درآمد و موفقیت در زندگی وقت بگذارید نه حرف‌های عاشقانه. زنان دوست ندارند با مردی بازنده یا ضعیف زندگی کنند. آن‌ها وقتی به مسائل ماندگار توجه می‌کنند پس باید مرد هم یک رابطه‌ی ماندگار را با آن‌‌ها ایجاد کند و اعتماد زن مقابل را جلب کند.

زنان عاشق احترام و درک هستند. آن‌ها به مسائل و مشکلات اجازه می‌دهند تا خودبه‌خود حل شوند. مردان برعکس این کار را انجام می‌دهند. مردان دوست دارند اختیار همسر خود را در دست بگیرند؛ اما بیشتر زنان از چنین چیزی ناراحت می‌شوند. زنان خیلی دوست دارند به مسافرت و خرید بروند تا باتری خود را پر کنند؛ اما مردان این موضوع را به‌راحتی درک نمی‌کنند. تمام این نمونه‌هایی که ذکر شد، اصول اساسی کتاب صوتی لحظه‌های سرنوشت‌ساز مریخی‌ها و ونوسی‌ها را می‌سازد.

گویندگی کتاب صوتی لحظه‌های سرنوشت‌ساز مریخی‌ها و ونوسی‌ها را که اثر مشترک آسمان نیلگون و جیحون است، فرهاد اتقیایی، شهره روحی، فریبا فصیحی، کامبیز خلیلی و نسترن حسنی انجام داده‌اند.

کتاب صوتی لحظه‌های سرنوشت‌ساز مریخی‌ها و ونوسی‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای افرادی مناسب است که می‌خواهند با شریک زندگی خود رابطه‌ای پرشور و موفق داشته باشند.

در بخشی از کتاب صوتی لحظه‌های سرنوشت‌ساز مریخی‌ها و ونوسی‌ها می‌شنویم

روابط صمیمانه

تا اینجا تکنیک‌هایی برای صحبت‌کردن بهتر، گوش‌کردن بهتر و برطرف‌کردن تضادها ارائه دادیم؛ اما ممکن است شما این تکنیک‌ها را به کار بندید ولی کماکان همسر خود را نشناسید حقیقت این است که بسیاری از زنان و شوهران همدیگر را نمی‌شناسند زیرا که اغلب آن‌ها درونی‌ترین افکار و احساسات خود را بسیار محتاطانه با یکدیگر در میان می‌گذارند تحقیقات نشان داده است که در سال اول زناشویی روابط متقابل در بالاترین سطح خود قرار دارد یعنی در زمانی که زن و شوهر احساسات درونی یکدیگر را کشف می‌کنند و برای آینده برنامه‌ریزی می‌کنند اما ظرف چند سال بچه‌ها به میدان می‌آیند و توجه از زن و شوهر به خانه و بچه‌ها معطوف می‌شود. روابط عاشقانه رنگ می‌بازد و رابطه‌ی زناشویی به صورت یک شراکت تجاری درمی‌آید مکالمات حول مسائل مالی و... دور می‌زند. در این مدت زن و شوهر علائق جدیدی کسب می‌کنند شوهر به‌خاطر تأمین آتیه‌ی خانواده به کسب و کار می‌چسبد و زندگی زن حول خانه و بچه‌ها و علائق شخصی‌اش می‌گردد. سال ها می گذرد و فرزندان آشیانه را ترک می‌کنند و زن و شوهر میانسال درمی‌یابند عجب پایگاه ارتباطی ضعیفی دارند اغلب زوج‌ها با یکدیگر رابطه دارند اما فقط حول‌وحوش مسائلی از قبیل شغل، اتومبیل، خانه، بچه‌ها یا کلیسا. آیا در دوران نامزدی هم همین روابط را داشتند. شک دارم!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
آنچه مردها از زن‌ها نمی‌دانند
17 دقیقه
ایجاد ارتباط با شریک زندگی‌تان - قسمت اول
15 دقیقه
ایجاد ارتباط با شریک زندگی‌تان - قسمت دوم
22 دقیقه
ایجاد ارتباط با شریک زندگی‌تان - قسمت سوم
9 دقیقه
ایجاد ارتباط با شریک زندگی‌تان - قسمت چهارم
15 دقیقه
بیماری‌ای که مردان حرفش را نمی‌زنند
13 دقیقه
دعوای زن و شوهرها
17 دقیقه
یائسگی مردان
17 دقیقه
تداوم رابطه‌ی زناشویی
15 دقیقه
برنامه‌ریزی وقت مهم‌ترین چیز نیست
11 دقیقه
غلبه بر هیولای درون
13 دقیقه
دروغ‌هایی که به شوهرمان می‌گوییم
5 دقیقه
یک عمر زندگی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی لحظه‌های سرنوشت‌ساز مریخی‌ها و ونوسی‌ها
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویفرهاد اتقیایی، شهره روحی، فریبا فصیحی، کامبیز خلیلی، نسترن حسنی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی
۵۵۰۰۰ ۳۸,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی لحظه‌های سرنوشت‌ساز مریخی‌ها و ونوسی‌ها

برای دریافت کتاب صوتی لحظه‌های سرنوشت‌ساز مریخی‌ها و ونوسی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.