معرفی و دانلود کتاب صوتی لحظه‌های کلیدی زندگی

عکس جلد کتاب صوتی لحظه‌های کلیدی زندگی
قیمت:
۷۷۰۰۰ ۵۳,۹۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لحظه‌های کلیدی زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لحظه‌های کلیدی زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی لحظه‌های کلیدی زندگی

کتاب صوتی لحظه‌های کلیدی زندگی بیشتر درباره‌ی مسائل روزمره مثل هنر شنونده‌بودن و لحظات عرفانی نزدیک به مرگ است. این کتابی ترکیبی درباره‌ی موفقیت و عرفان است. نویسندگان کتاب حاضر تأکید دارند که فعالیت‌های لذت‌بخش و جالب می‌تواند جای افسوس و پشیمانی در دوران پیری شما را بگیرند. در واقع، سن‌وسال شخص به میزان شادی افراد ارتباطی ندارد؛ بلکه این خود شما و اقتصاد‌تان است که لحظه‌های کلیدی و شادی را برای‌تان رقم می‌زند.

درباره‌ی کتاب صوتی لحظه‌های کلیدی زندگی

ما پرسش‌های زیادی را از خودمان می‌پرسیم، مثلاً می‌گوییم ای کاش به همسایه در اسباب‌کشی کمک نمی‌کردم! ای کاش به دوستم 50 میلیون تومان را قرض نمی‌دادم! بیشتر پشیمانی‌ها به کارهای کرده یا نکرده‌ی ما مربوط می‌شوند. اگر امکان دارد کاری را جبران کرد باید آن را به حالت اول درآورد؛ اما اگر دیگر کاری نمی‌شود کرد باید از آن بگذریم. ما باید انگیزه‌ی رفتارهایمان را درک کنیم تا دوباره اشتباه نکنیم. اگر به همسایه در اسباب‌کشی کمک کرده‌ و پشیمان شده‌ایم؛ پس شاید توان نه گفتن به او را نداشته‌ایم. اگر نمی‌توانیم به دیگران نه بگوییم باید روی این مشکل کار کنیم. ما باید از تمام مراحل زندگی خود درس بگیریم تا بتوانیم زندگی را به یک فرآیند لذت‌بخش تبدیل کنیم.

کتاب صوتی لحظه‌های کلیدی زندگی درباره‌ی این است که ما می‌توانیم یک زندگی بهتر را برای خودمان رقم بزنیم. اگر شما وارد یک محیط زندگی یا یک محیط کار بد شده‌اید که برای رسیدن به هدف، اصول اخلاقی و کرامت انسانی شما را پایمال می‌کنند باید به‌سرعت نه بگویید. کسانی که برای رسیدن به اهداف خود اصول اخلاقی را رعایت نمی‌کنند نمی‌توانند از چیزی رضایت داشته باشند. نویسنده‌ی بخش «برای رسیدن به هدف اصول اخلاقی را فدا نکنید» می‌نویسد: «چند سال پیش فردی را از دانشگاه ییل اخراج کردند. دلیل اصلی این بود که این فرد یک پرونده‌ی قلابی ساخته بود». تحقیقات علمی نشان داده است که احتمال شادی افرادی که به اصول اخلاقی توجهی ندارند 50 درصد کم‌تر از کسانی است که این اصول را رعایت می‌کنند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی لحظه‌های کلیدی زندگی

تنها شکست ممکن سعی نکردن است. آیا واقعاً برای یک زندگی بهتر سعی می‌کنید؟ تمام موجودات زنده در پیرامون در حال دویدن هستند. نویسنده‌ی این بخش می‌گوید که در آرکانزاس سیل آمد و ما همگی برای نجات جان‌مان می دویدیم. برای چند لحظه نمی‌دانستیم که برای فرار از این سیل زنده می‌‌مانیم یا نه؛ اما عاقبت یکی ما را نجات دارد درحالی‌که ما تمام دلارها و اموال خود را از دست دادیم. مادر سیاه‌پوست من باید دوباره از صفر شروع می‌کرد. او به‌خاطر فقر در مزارع زندگی می‌کرد و توانست بعد از چند سال به آرکانزاس بیاید و در اینجا یک زندگی معمولی را پیش بگیرد. این زن تمام روزهای زندگی خودش را سعی کرد. آیا شما هم سعی می‌کنید؟ آیا آن‌چنان از خودتان اطمینان دارید که از آینده نترسید؟

گویندگی کتاب صوتی لحظه‌های کلیدی زندگی را نسترن حسنی، فرزانه فائزی، فریبا فصیحی، شهره روحی، دادبه دادمهر و فرهاد اتقیایی بر عهده داشته‌اند که از سوی انتشارات جیحون منتشر شده است. لازم به ذکر است که ناشر متنی این کتاب انتشارات آسمان نیلگون است.

کتاب صوتی لحظه‌های کلیدی زندگی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای افرادی است که می‌خواهند یک زندگی بهتر را تجربه کنند؛ اما نمی‌دانند باید از کجا شروع کنند. اگر می‌خواهید روزهایتان را به روزهای بزرگ تبدیل کنید این یک کتاب مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی لحظه‌های کلیدی زندگی می‌شنویم

آیا قادرید فقط گوش کنید و فقط یک شنونده‌ی واقعی باشید؟ مادرشوهرم که زمستان را در فلوریدا گذرانده بود حالا بعد از یک رانندگی ناخوشایند به نیویورک بازگشته بود او تلفنی به من گفت اولین باری که اتومبیل خراب شد ما در کارولینای شمالی بودیم آن را تعمیر کردیم و دوباره در دلاور از کار افتاد. از همه بدتر خراب‌شدنش روی پل و در اوج راه‌بندان بود. فکر می‌کردیم هرگز به خانه نخواهیم رسید. گفتم چه افتضاحی! و آماده بودم ماجرای بدی که برایم خودم اتفاق افتاده بود برایش تعریف کنیم. ماجرای اتومبیلم که ساعت 9:30 شب در پارکینگ متروکه‌ی یک مرکز خرید از کار افتاده بود در این بین یک نفر در خانه‌ی مادرشوهرم را زد و او ناچار شد برود. در حال خداحافظی گفت مچکرم به حرف‌هایم گوش کردی ولی از آن بیشتر مچکرم که ماجرای اتومبیل خودت را برایم تعریف نکردی. با گونه‌های گل‌انداخته گوشی را گذاشتم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
از پیری نترسید
12 دقیقه
از چه چیزی پشیمانید
3 دقیقه
انعطاف‌پذیر باشید
11 دقیقه
بیداری معنوی
6 دقیقه
در دوستی احساسات خود را ابراز کنید
16 دقیقه
دست خدا در کار او
4 دقیقه
از افکار تازه استقبال کنید
4 دقیقه
افسانه ابدی
2 دقیقه
باور کنید که عدالت بر جهان حاکم است
2 دقیقه
برای رسیدن به هدف اصول اخلاقی را فدا نکنید
13 دقیقه
چه چیز واقعا ارزش دارد؟
3 دقیقه
برای کارهای روزمره برنامه بنویسید
13 دقیقه
بعضی از کارها را نباید برای لحظه آخر گذاشت
26 دقیقه
سیگار میل دارید
7 دقیقه
چند تغییر ساده رفتاری
11 دقیقه
رمز موفقیت من
6 دقیقه
هنر شنونده بودن
44 دقیقه
اهمیت نوازش
20 دقیقه
گذشته درمانی
8 دقیقه
امروز بر زندگی چه کسی تاثیر گذاشته‌ام؟
7 دقیقه
چشم‌های پدر
12 دقیقه
تنها شكست ممكن سعی نكردن است
9 دقیقه
دل قوی‌دار٬ سحر نزدیک است
3 دقیقه
زندگی شما هدف و معنایی دارد
11 دقیقه
افسوس‌ها را ببوسید و کنار بگذارید
3 دقیقه
امروزت را به روزی بزرگ تبدیل کن
11 دقیقه
ما معلولین ذهنی
4 دقیقه
مبارزه با نفس برای بخشیدن
5 دقیقه
مرگ هم مانند یک سفر است
9 دقیقه
وقتی پدر و مادرها پیر می‌شوند - قسمت اول
20 دقیقه
وقتی پدر و مادرها پیر می‌شوند - قسمت دوم
18 دقیقه
وقتی پدر و مادرها پیر می‌شوند - قسمت سوم
16 دقیقه
وقتی پدر و مادرها پیر می‌شوند - قسمت چهارم
16 دقیقه
وقتی پدر و مادرها پیر می‌شوند - قسمت پنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی لحظه‌های کلیدی زندگی
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویفرهاد اتقیایی، شهره روحی، دادبه دادمهر، فریبا فصیحی، فرزانه فائزی، نسترن حسنی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۵۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۷۷۰۰۰ ۵۳,۹۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی لحظه‌های کلیدی زندگی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی لحظه‌های کلیدی زندگی

برای دریافت کتاب صوتی لحظه‌های کلیدی زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.