معرفی و دانلود کتاب در ارتباطات حرفه‌ای باشید

عکس جلد کتاب در ارتباطات حرفه‌ای باشید
قیمت:
۲۰,۱۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب در ارتباطات حرفه‌ای باشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب در ارتباطات حرفه‌ای باشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب در ارتباطات حرفه‌ای باشید

کتاب در ارتباطات حرفه‌ای باشید مجلد هشتم از مجموعه‌ی مهارت‌های ارتباطی به زبان ساده است که در آن فرشید نادری نژاد به اصول رد و بدل کردن پیام برای ساختن بهترین روابط در حوزه‌های کاری و شخصی می‌پردازد. در این کتاب شما با بهترین و موثرترین تکنیک‌های ارتباطی آشنا خواهید شد.

درباره‌ی کتاب در ارتباطات حرفه‌ای باشید

پرواضح است که راه‌های ارتباطی در روزگار ما گسترش یافته است. ما امروزه تنها از طریق ارسال نامه یا دیدار حضوری با یکدیگر ارتباط نداریم؛ هزارویک راه دیگر وجود دارد که ارتباط ما را تسریع می‌کنند. از ایمیل گرفته تا پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی، همه و همه در ارتباط ما شریکند. دیگر دغدغه‌ی ما نحوه‌ی برقراری ارتباط نیست، توجه ما تمام و کمال معطوف به نوع ارتباطمان با دیگران است. در این روزگار باید بدانیم با انسان‌ها از طبقات اجتماعی مختلف چگونه سخن بگوییم و چطور بهترین کلمات را برای رسانیدن منظورمان انتخاب کنیم. فرشید نادری نژاد در کتاب در ارتباطات حرفه‌ای باشید به دنبال آن است که اصول و بدیهیات یک رابطه‌ی سالم را به مخاطب خود یادآوری کند و با یادآوری مفاهیمی ساده اما کاربردی این مهارت را در مخاطبان عام تقویت نماید.

معرفی و دانلود کتاب در ارتباطات حرفه‌ای باشید

برای ارتباط موثر نیاز دارید که چندین و چند ترفند را همزمان بدانید و به کار بندید: لازم است که همه‌ی حواس خود را در انتقال پیام، چه حضوری چه مجازی، به کار ببرید تا مخاطب مطمئن شود که برایتان مهم است. هرگونه حواس‌پرتی ممکن است دریافت پیام و تحلیل آن را در ذهن شما دچار اختلال کند. مراقب باشید که در هنگام ارتباط حضوری ارتباط چشمی برقرار کنید و تمرکز خود را با تکان دادن سر و حرکات صورت به مخاطب منتقل کنید. برای یک ارتباط خوب هرگز سخن طرف مقابل را قطع نکنید. این باعث می‌شود که احترام در میان شما مستحکم باقی بماند. اگر نوبت حرف زدن به شما رسید، یا اگر در حال ارسال پیام مهمی بودید بر روی کلمه به کلمه‌ای که به کار می‌برید تفکر کنید. مدام به موضوع مورد بحث بیندیشید و سعی کنید تا پیام خود را فارغ از جزئیات غیرالزامی به مخاطب منتقل کنید. کلمات و جملات شما باید ساده و همه‌فهم باشند تا از هرگونه سوءبرداشت جلوگیری شود.

با خواندن کتاب در ارتباطات حرفه‌‌ای باشید خواهید فهمید که انتخاب لحن پیام و توجه به جایگاه آدم‌ها مهم است. همچنین ضروری است پیش از برقراری یک ارتباط موفق صبر خود را تقویت کنید. صبور بودن در رابطه باعث می‌شود برداشت بهتری از انسان‌ها داشته باشید و با هرکس طبق شخصیت خود او برخورد کنید. بی‌شک خواندن همه‌ی مجلدهای مجموعه‌ی مهارت‌های ارتباطی به زبان ساده گام‌به‌گام به شما آموزش خواهد داد که چگونه بهترین عملکرد را در برقراری ارتباط داشته باشید.

فرشید نادری نژاد کتاب در ارتباطات حرفه‌ای باشید را ذیل مجموعه‌ی مهارت‌های ارتباطی به زبان ساده با حمایت نشر ایماد به چاپ رسانده است.

کتاب در ارتباطات حرفه‌ای باشید برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب برای کسانی که در ابتدای راه ساختن روابط اجتماعی مستحکم هستند توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب در ارتباطات حرفه‌ای باشید می‌خوانیم

3 نوع ایمیل بسیار رایج است:

سلام جنا، من امیدوار بودم که جمعه شب وقتت خالی باشه تا بتونیم به شام بریم – جفری

سلام کِلی، من فکر کردم که این ایده‌ی خوبی هست که امروز بعد از ظهر با مشتریان تماس بگیری – آسوکا

لاتونیا، می‌خواستم بپرسم که می‌خوای پروپوزال تا چه زمانی تموم شه – کانر

از کجا می‌توانید بفهمید که هر یک از نویسنده‌های این موارد حس می‌کردند که سطح پایین‌تری نسبت به فردی که برای او می‌نوشتند دارند؟

پاسخ: جفری، آسوکا و کانر، خواسته‌هایشان را در زمان گذشته نوشتند، که بدین معناست که آن‌ها نسبت به بیان خواسته‌هایشان ترس دارند. علاوه بر آن، اصلا با عقل جور در نمی‌آید. آیا جفری آنقدر از اینکه از جنا برای شام دعوت کند می‌ترسد که باید طوری به نظر برسد که انگار اصلا اهمیت نمی‌دهد؟

آیا آسوکا فک می‌کرده که تماس گرفتن با مشتریان ایده خوبی است اما دیگر چنین فکری ندارد؟

آیا کانر دیگر نمی‌خواهد در مورد خواسته‌های رییسش بداند؟

زمانی که در نوشته‌ها یا صحبت‌هایتان از افعال گذشته به کار می‌برید، نکته‌ای که قصد بیانش را دارید یا سوالی که می‌خواهید بپرسید، ارزشش را از دست می‌دهد و همچنین نشان‌دهنده‌ی عدم امنیت است.

شما "امیدوار بودید؟" نه! بگویید: "من امیدوارم که شما ..."

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
خودتان را به لذت پیوند دهید، نه درد
چگونه زمانی که بیرون دفتر هستید، ثابت کنید خاص هستید
چگونه کاری کنید که افراد زمانی که پیامتان را می‌بینند لبخند بزنند
چگونه کاری کنید که ایمیلهایتان با اعتماد به نفس و مطمئن به نظر برسند
چگونه در پیامهایتان از خود راضی به نظر نرسید
چگونه طوری به نظر برسید که انگار یک توپ الماس دارید
چگونه از اینکه مردم فکر کنند شما از زیر کار در میروید جلوگیری کنید
چگونه از تحقیر شدن از طریق ایمیل و یا حتی بدتر جلوگیری کنید
چگونه در هزاره‌ی جدید پیامهایتان را امضا کنید
از زبان نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب در ارتباطات حرفه‌ای باشید
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ایماد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات60
زبانفارسی
شابک978-622-7977-47-9
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب در ارتباطات حرفه‌ای باشید

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب در ارتباطات حرفه‌ای باشید

برای دریافت کتاب در ارتباطات حرفه‌ای باشید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.