معرفی و دانلود کتاب چگونه ارتباطی صمیمی و رابطه‌ای عمیق داشته باشید

عکس جلد کتاب چگونه ارتباطی صمیمی و رابطه‌ای عمیق داشته باشید
قیمت:
۲۰,۱۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه ارتباطی صمیمی و رابطه‌ای عمیق داشته باشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه ارتباطی صمیمی و رابطه‌ای عمیق داشته باشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه ارتباطی صمیمی و رابطه‌ای عمیق داشته باشید

کتاب چگونه ارتباطی صمیمی و رابطه‌ای عمیق داشته باشید، جلد دهم از مجموعه‌ی مهارت‌های ارتباطی به زبان ساده نوشته‌ی فرشید نادری نژاد که انتشارات ایماد آن را به چاپ رسانده، درباره‌ی راه و روش‌های بالا بردن اعتمادبه‌نفس و ارتباط‌گرفتن درست با دیگران است و نیز این‌که به‌گونه‌ای رفتار کنید که دیگران احساس خوبی به خودشان پیدا کنند و حس ناکافی بودن به آن‌ها دست ندهد.

درباره‌ی کتاب چگونه ارتباطی صمیمی و رابطه‌ای عمیق داشته باشید

فرشید نادری نژاد در کتاب چگونه ارتباطی صمیمی و رابطه‌ای عمیق داشته باشیم توضیح می‌دهد که علی‌رغم زمان و هزینه‌های زیادی که برای ظاهرمان می‌کنیم و لباس‌های شیک می‌پوشیم، همچنان نمی‌دانیم چرا بعضی از افراد به موفقیت می‌رسند و بعضی دیگر به آن موفقیتی که در ذهن دارند نزدیک هم نمی‌شوند. فرشید نادری نژاد اینطور گمان می‌برد که بعضی از افراد موفقِ خجالتی هستند و بعضی بویی از ادب نبرده و غالب اوقات خشمگین هستند. زندگی آن دسته از افرادی هم که شهرتی دارند و جوایز ارزنده‌ای برده‌اند، پیچیده است و باقی‌شان ساده زندگی می‌کنند. فرشید نادری نژاد در ادامه به اشخاص درون‌گرا و برون‌گرا هم اشاره‌ای می‌کند که بعضی‌هایشان در دسته‌ی اول افرادی محترمند و بعضی‌هایشان در دسته‌ی دوم کاملاً برعکس هستند. نویسنده در کتاب چگونه ارتباط صمیمی و رابطه‌ای عمیق داشته باشیم پرسشی مطرح می‌کند که اگر شخصیت و ظاهر کلید رسیدن به موفقیت و محبوبیت نیست، پس راز آن چیست؟ وی مدعی است که پس از خواندن این کتاب، هرچند نه فوراً، خواهید توانست با اعتمادبه‌نفس بالا با افراد جدید ملاقات کنید، با آن‌ها حرف بزنید و بدون هیچ دردسری با هر شخصی ارتباط بگیرید.

معرفی و دانلود کتاب چگونه ارتباطی صمیمی و رابطه‌ای عمیق داشته باشید

در کتاب چگونه ارتباطی صمیمی و رابطه‌ای عمیق داشته باشید، نویسنده از شیشه‌ی پنهانی صحبت به میان می‌آورد که احتمالاً خیلی از ما وجودش را احساس می‌کنیم زیرا، آن‌طور که نویسنده‌ی کتاب مدعی می‌شود، به ما این اجازه را نمی‌دهد چه در زندگی حرفه‌ای و چه در زندگی شخصی‌مان به پیشرفتی بالاتر از آن دست بیابیم و همچنین مدعی می‌شود که پس از مطالعه‌ی اثرش، می‌توانیم سلاحی بسازیم که به کمک آن قادر خواهیم بود این سد شیشه‌ای را ویران کنیم. برای از میان برداشتن این سد شیشه‌ای باید در مهارت‌های ارتباطی و اجتماعی تبحر پیدا کنید که با خواندن این کتاب به این تبحر دست خواهید یافت. همچنین قادر خواهید شد تا از گفتن حرف‌ها و انجام دادن کارهای ابلهانه و ناچیز که می‌تواند افراد را از شما دور کند یا حتی از کار بی‌کارتان کند و دوست و عشق‌تان را بگیرد، خودداری کنید.

کتاب چگونه ارتباطی صمیمی و رابطه‌ای عمیق داشته باشید برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به آن دسته از افرادی توصیه می‌شود که می‌خواهند برای ایجاد ارتباطی صمیمانه و دیدار با افراد جدید قدم بردارند ولی اعتماد‌به‌نفس کافی را ندارند.

در بخشی از کتاب چگونه ارتباطی صمیمی و رابطه‌ای عمیق داشته باشید می‌خوانیم

آیا تا به حال شریک زندگی‌تان، شما را با نام فرد دیگری صدا‌ زده است؟ واکنش شما چه بوده؟ شوکه شدید؟ ناراحت شدید؟ عصبانی شدید؟ شک کردید؟ اما زمانی که پدربزرگ‌ها نام نوه‌هایشان را جابجا می‌گویند، خنده‌مان می‌گیرد.

اما حواس‌تان را جمع کنید که همسر و یا شریک اصلی زندگی‌تان را با نام دیگری صدا نزنید! چنین چیزی می‌تواند شک ایجاد کند، باعث دعوا شود، چند هفته ناراحتی و دلخوری به وجود بیاورد و حتی قدم اول جدایی باشد.

برای چند لحظه صبر کنید! بیایید چیزی را تحلیل کنیم. اسم افراد دلبخواهی نیست؛ فقط حروفی است که در بیمارستان زمانی که به دنیا می‌آیید، زیر تخت‌تان قرار می‌دهند، در دوران مدرسه، آن را زیر عکس‌تان می‌نویسند، دولت آن را در پاسپورت‌تان درج می‌کند و روزی هم یک حکاک، آن را روی سگ قبر‌تان حک خواهد کرد. طبیعتا دوستان و عاشقان‌تان، نام‌تان را به خاطر خواهد داشت – البته در اوقات معمولی؛ اما اگر بین حافظه و احساسات‌شان جنگی رخ دهد، احساسات‌شان پیروز خواهند بود. به خصوص در شرایطی مثل درد شدید، بیماری، عصبانیت، لذت و یا عشق.

بیایید بیماری را در نظر بیریم. در چنین شرایطی، رفتار یک فرد میانسال، فرقی با رفتار یک پسر بچه کوچک ندارد؛ همسر سابق من بِری فاربر هم استثنا نبود.

تا جایی که من می‌دانم، هیچ تحقیق علمی نیست که تاثیر سوپ مرغ در درمان آنفولانزا را ثابت کند. اما بِری چنین فکری نمی‌کرد. زمانی که حال او بسیار بد بود، به آشپزخانه تبعید می‌شدم تا برایش یک قابلمه پر، سوپ مرغ درست کنم. زمانی که به قابلمه روی گاز خیره شده بودم، صدایش را از اتاق می‌شنیدم که می‌گفت: «اولا، بیا اینجا.» من خیلی عصبانی می‌شدم چون اولا، نام همسر اولش بود که یک پرستار سوئدی بود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
خودتان را به لذت پیوند دهید، نه درد
جلد دهم: عمیق کردن روابط کنونی‌تان
چگونه قلب‌هایشان را تسخیر کنید – البته یک سال بعد!
چگونه کاری کنید که همیشه "ممنونم"تان را به خاطر داشته باشند
چگونه از آن‌ها طوری تعریف کنید که هیچ‌گاه فراموش نکنند
چگونه رابطه‌تان با شریک زندگی‌تان را بهبود ببخشید
چگونه زمانی که شریک‌تان، شما را با نامی اشتباه صدا می‌زند رفتار کنید
یک بازدید نهایی از آزمایشگاه
برخی از افراد واقعی که در این کتاب با آن‌ها آشنا شدید.
ارتباطات: بهترین سرمایه‌گذاری شما
از زبان نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه ارتباطی صمیمی و رابطه‌ای عمیق داشته باشید
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ایماد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات50
زبانفارسی
شابک978-622-7977-49-3
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب چگونه ارتباطی صمیمی و رابطه‌ای عمیق داشته باشید

برای دریافت کتاب چگونه ارتباطی صمیمی و رابطه‌ای عمیق داشته باشید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.