معرفی و دانلود کتاب پیلاتس برای مردان

عکس جلد کتاب پیلاتس برای مردان
قیمت:
۷۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پیلاتس برای مردان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پیلاتس برای مردان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پیلاتس برای مردان

کتاب پیلاتس برای مردان، اثری تمرینی و مصور از سین ویگ است که به آموزش حرکات ورزشی مناسب برای تقویت عضلات بدن و کمک به ارتقای سطح سلامت جسمانی مردان می‌پردازد.

درباره‌ی کتاب پیلاتس برای مردان

اهمیت ورزشِ روزانه و تاثیر آن بر سلامتی، بر کسی پوشیده نیست. این مسئله به‌ویژه در زندگی ماشینی و مکانیکی امروز اهمیت دارد؛ چراکه در دنیای مدرن میزان فعالیت بدنی و تحرک افراد به حداقل رسیده. بنابراین به صورت مکرر توصیه می‌شود که حداقل، 150 دقیقه فعالیت ورزشی را در طول یک هفته انجام دهیم تا جسمی سالم و ذهنی بهره‌مند از آسایش برای خود ایجاد کنیم.

انواع و اقسام حرکات ورزشی و تمرینات مقاومتی و هوازی نیز وجود دارند که در رشته‌های مختلف به‌شیوه‌های متعدد به اجرا درمی‌آیند. امروزه امکان ثبت‌نام در باشگاه‌های ورزشی یا شرکت در کلاس‌های آنلاین، دستیابی به جدیدترین متدهای آمادگی جسمانی را آسان‌تر کرده است و تمرین کردن زیرنظر متخصصان ورزشی سبب بهبود وضعیت جسمانی ما می‌شود. اما گاهی شرایط برای شرکت در کلاس حضوری و آنلاین فراهم نیست. بنابراین استفاده از کتاب‌های آموزشی و تمرینی می‌تواند نیاز مخاطبان را برطرف کند. کتاب پیلاتس برای مردان (pilates for men) نوشته‌ی سین ویگ (Sean Vigue) یک راهنمای کامل،‌ کاربردی و ارزان‌قیمت برای همه‌ی آقایانی است که دوست دارند خودشان در خانه به‌صورت اصولی ورزش کنند.

پیلاتس یکی از ورزش‌هایی است که با توجه به وزن و قدرت بدنی فرد انجام می‌شود. همچنین ابزار و وسیله‌ی به‌خصوصی احتیاج ندارد و حرکاتی را برای هر سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته در برمی‌گیرد که به‌مرور سبب آمادگی جسمانی و سلامت ذهنی فرد می‌شود. این ورزش برای آقایان نیز قابل انجام است و از پیامدهای ناگوار زندگی امروزی که سبب خمیدگی پشت، بیشترشدن قوس کمر، کمردرد، زانودرد و به‌طورکلی ضعف عضلات و ماهیچه‌ها می‌شود، پیشگیری می‌کند.

سین ویگ نویسنده‌ی کتاب پیلاتس برای مردان در شش فصل به مخاطبان خود نشان می‌دهد که چگونه ورزش کردن در خانه را شروع کند یا در زمان‌های استراحت بین‌ِ کار تمرینات روزانه‌ی اصولی را جهت بهبود وضعیت سلامتی خود انجام دهند.

او در کتاب مصور پیلاتس برای مردان از اهمیت این ورزش، حرکات ابتدایی و پایه‌ی آن و حتی شیوه‌ی تنفس صحیح هنگام انجام تمرینات می‌گوید. تمرین‌های ارائه‌شده در این کتاب، متناسب با وضعیت افراد و سبک زندگی مدرن و امروزی هستند و گام‌به‌گام با شرح کامل برای مخاطبان تصویر شده‌اند تا با یادگیری آن‌ها و انجام روزانه یا هفتگی‌شان به افزایش انعطاف‌پذیری، تعادل، آمادگی جسمانی، قدرت عضلانی و سلامت روانی دست پیدا کنند.

کتاب پیلاتس برای مردان، توسط سید سرمد زحمتکشان و محمد بلبل عنبران ترجمه شده و به‌کوشش انتشارات ایماد به چاپ رسیده است.

کتاب پیلاتس برای مردان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر زمان بسیار کمی برای ثبت‌نام و حضور در باشگاه دارید یا به ورزش کردن در منزل علاقه‌مند هستید، این کتاب انتخاب مناسبی برای شماست.

در بخشی از کتاب پیلاتس برای مردان می‌خوانیم

تنفس صحیح در پیلاتس برای به حداکثر رساندن حرکات و ظرفیت ریه‌های شما بسیار مهم است؛ بنابراین اجازه دهید لحظه‌ای را توضیح دهیم. در پیلاتس شما می‌خواهید در عضلات عمیق شکم خود (ناحیه‌ی ناف) نفس بکشید، به این معنی که شکم شما در واقع باید در هنگام دم شما «بیرون» باشد. زمانی‌که من به‌عنوان یک خواننده‌ی اپرا آموزش دیدم، همان نوع تنفس بود. شکم، دو طرف شکم و حتی قسمت پایین کمر را باد کنید. این نوع تنفس در واقع عضلات مرکزی شما را تقویت می‌کند و درعین‌حال وضعیت بدن شما را بهبود و اکسیژن زیادی را به بدن شما می‌رساند.

فهرست مطالب کتاب

چرا پیلاتس برای مردان؟
فصل اول:‌ تمرینات پشت
فصل دوم: تمرینات نشسته
فصل سوم: پلانک
فصل چهارم: تمرینات روی شکم
فصل پنجم: تمرینات پیشرفته
فصل ششم: تمرینات تکمیلی پیلاتس

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پیلاتس برای مردان
نویسنده
مترجمسید سرمد زحمتکشان، محمد بلبل عنبران
ناشر چاپیانتشارات ایماد
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات54
زبانفارسی
شابک978-622-8317-34-2
موضوع کتابکتاب‌های ورزش پیلاتس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پیلاتس برای مردان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پیلاتس برای مردان

برای دریافت کتاب پیلاتس برای مردان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.