معرفی و دانلود کتاب حماسه متال گیر - جلد اول

عکس جلد کتاب حماسه متال گیر - جلد اول
قیمت:
۱۳,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حماسه متال گیر - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حماسه متال گیر - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حماسه متال گیر - جلد اول

اگر اهل بازی‌های ویدئویی هستید احتمالاً نام سری Metal Gear را شنیده‌اید. مجموعه‌ای که توسط هیدئو کوجیما خلق شد و مرزهای صنعت بازی را جابه‌جا کرد. کتاب حماسه متال گیر - جلد اول از رضا حاتمی قرار است شما را به دل جنگ سرد و داستان این بازی بکشاند. دنیایی که در آن دو ابرقدرت آمریکا و شوروی زیر سایه‌ی بمب‌های اتمی و جاسوسان درحال مبارزه‌اند و جنگی فراتر از خونریزی در عمق روان انسان شکل می‌گیرد.

درباره‌ی کتاب حماسه متال گیر - جلد اول

تصور کنید که نه در دنیای یک بازی ویدئویی بلکه در عمق تاریک چیزی پیچیده‌تر از سرگرمی فروبروید؛ چیزی که شاید حتی برای خودتان هم ناشناخته باشد. حماسه متال گیر - جلد اول، به قلم رضا حاتمی دقیقاً این مرز را درهم می‌شکند. بله، این فقط یک بازی نیست؛ بلکه چیزی فراتر از آن است.

از لحظه‌ای که بازی‌های متال گیر متولد شدند چیزی غیر از هیجان در آن‌ها جریان داشت. سال 1998 اولین نسخه‌ی متال گیر سالید از ذهن دیوانه‌وار و خلاقانه‌ی هیدئو کوجیما بیرون جهید. اما داستان واقعی تازه آنجا آغاز شد که نسل‌ها گذشتند اما پیچیدگی‌های درون سری بازی‌های متال گیر هیچ‌گاه محو نشدند و حتی شاید عمیق‌تر هم شدند؛ پیچیدگی‌هایی مانند جنگ سرد، رقابت‌های خشن و مرموز قدرت‌های جهانی و امپریالیسمی که سایه‌اش را بر همه‌چیز انداخته است. اما در این میان، اسنیک تنها یک بازیگر در دنیای بازی نیست؛ بلکه او با هر قدم و هر مبارزه در جدالی واقعی با قدرت‌هاست.

همین جاست که کتاب حماسه متال گیر - جلد اول وارد صحنه می‌شود؛ درست مانند همان لحظه‌ای که در بازی باید تصمیمی بگیرید و نمی‌دانید که عواقبش چقدر می‌تواند سهمگین باشد. رضا حاتمی بادقت لایه‌هایی از این بازی را یکی پس از دیگری می‌گشاید. بدون مبالغه، این کتاب کلید ورود به سرزمین‌هایی است که شاید در بازی، تنها سایه‌ای از آن‌ها را دیده باشید.

در کتاب حماسه متال گیر - جلد اول هر جمله پر از مفاهیم و هر پاراگراف یک حمله به ساختارهای جهانی است. در این کتاب، رضا حاتمی آمده است تا گره‌ها را باز کند و داستان‌های متال گیر را با روایتی تازه و واقع‌گرایانه شرح دهد. یک روایت که نه‌تنها طرفداران قدیمی بازی، بلکه حتی کسانی که بازی نکرده‌اند هم می‌توانند آن را لمس کنند.

چهره‌ها و نمادها در این کتاب شخصیت‌هایی هستند که از دل تاریخ زنده می‌شوند. باس، اسنیک و... فقط اسم‌هایی نیستند که در صحنه بازی می‌درخشند بلکه آن‌ها بازتاب‌دهنده‌ی روان‌شناسی عمیقی هستند که شاید تابه‌حال هیچ‌گاه به‌روشنی دیده نشده‌اند؛ اما این شخصیت‌ها مفسران جهان پیچیده‌ای هستند که ما در آن زندگی می‌کنیم.

در کتاب حماسه متال گیر - جلد اول هر جمله، هر تصمیم و هر حرکت چالشی برای ذهن خواننده است. این داستان یک راهنمای پرپیچ‌وخم به جهان‌های واقعی است، جایی که سیاست‌ها زنده‌اند و قدرت‌ها هنوز بی‌رحمانه به دنبال تسلط‌اند. این کتاب توسط انتشارات ایماد به چاپ رسیده و برای طرفداران سری بازی‌های متال گیر گزینه‌ی مناسبی است.

کتاب حماسه متال گیر - جلد اول برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حماسه متال گیر جلد اول برای علاقه‌مندان به دنیای بازی‌های ویدئویی، به‌ویژه طرفداران سری متال گیر، مناسب است. این کتاب برای کسانی که به داستان‌های پیچیده، تحلیل‌های عمیق از شخصیت‌ها و جزئیات پشت‌‌صحنه بازی‌ها علاقه دارند، تجربه‌ای جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود.

در بخشی از کتاب حماسه متال گیر - جلد اول می‌خوانیم

شش سال پس از وقایع عملیات مارخور یگان فاکس با رهبری شخصی به نام جین از همکاری‌اش با سیا دست می‌کشد و در شبه جزیره سَن‌ایه رو نیمو واقع در ساحل مرکزی کلمبیا دست به شورش می‌زنند. اسنیک هم که قبل از این وقایع از نیرو‌های فاکس خارج شده بود، به هدفی برای این یگان تبدیل می‌شود. فاکس نیروهای مسلحی را برای دستگیر کردن اسنیک اعزام می‌کند و او را دستگیرمی‌کنند. اسنیک در زندان یک پایگاه موشکی درشبه جزیره سَن‌ایه رو نیمو به هوش می‌آید. فردی پشت درِسلول ایستاده که می‌گوید: کانینگهام است.

کانینگهام: «درست سر موقع، عالیه دقیقاً دوازده ساعت از وقتی که اون داروها رو بهت تزریق کردیم می‌گذره. مطمئنم خواب‌های خوبی دیدی... بیگ‌باس؟»

اسنیک: «در مورد چی حرف می‌زنی؟»

کانینگهام: «لطفاً فیلم بازی نکن. من همه‌چیو در موردت می‌دونم باس، یا دوست داری صدات کنم... نیکد اسنیک؟»

کانینگهام در ادامه صحبت‌هایش می‌گوید که در این زندان مسؤل شکنجه‌ی اوست و سعی دارد تا متوجه بشود چه بلایی بر سر نیمی از میراث فلاسفه که در جریانات عملیات مارخور گم شدند، آمده است. اسنیک ستوان کانینگهام را به‌جا می‌آورد؛ او بازپرس معروف یگان فاکس بود.

فهرست مطالب کتاب

سخن ناشر
جنگ سرد
آشنایی با شخصیت‌ها
نیکداسنیک
باس
زیرو
آسلات
مقدمه
مأموریت فضیلت
مقدمه مأموریت بعدی
عملیات مارخور
واقعه شبه جزیره سَن‌ایه رو نیمو
سازمان میهن‌پرستان و پروژه کودکان وحشتناک
آشنایی با کازوهیرامیلر
واقعه سفیر صلح

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حماسه متال گیر - جلد اول
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ایماد
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات299
زبانفارسی
شابک978-600-97327-0-8
موضوع کتابکتاب‌های بازی‌های رایانه‌ای، کتاب‌های داستان و رمان علمی و تخیلی نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حماسه متال گیر - جلد اول

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب حماسه متال گیر - جلد اول

برای دریافت کتاب حماسه متال گیر - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.