معرفی و دانلود کتاب تاثیرگذاری در لحظه اول آشنایی با افراد

عکس جلد کتاب تاثیرگذاری در لحظه اول آشنایی با افراد
قیمت:
۲۰,۱۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تاثیرگذاری در لحظه اول آشنایی با افراد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تاثیرگذاری در لحظه اول آشنایی با افراد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تاثیرگذاری در لحظه اول آشنایی با افراد

کتاب تاثیرگذاری در لحظه اول آشنایی با افراد، نوشته‌ی فرشید نادری‌نژاد، جلد اول مجموعه‌ کتاب مهارت‌های ارتباطی به زبان ساده است. این کتاب توانایی برقراری ارتباطی بهتر با جامعه‌ی پیرامونتان را به شما هدیه می‌دهد. نویسنده در این کتاب تلاش کرده راهکارهایی را آموزش دهد که خواننده به کمک آن‌ها بتواند ارتباط مؤثرتری را در لحظه‌ی برخورد با افراد، ایجاد کند.

درباره‌ی کتاب تأثیرگذاری در لحظه‌ی اول آشنایی با افراد

کتاب تأثیرگذاری در لحظه‌ی اول آشنایی با افراد، از مجموعه‌ی مهارت‌های ارتباطی به زبان ساده، به قلم فرشید نادری‌نژاد نوشته شده. این کتاب درصدد است که بگوید ما با اینکه پول، زمان و هزینه‌ی زیادی صرف مرتب کردن موها، برق انداختن کفش‌ها، استفاده از بهترین عطر‌ها و خریدن بهترین لباس‌ها می‌کنیم تا شخصیت خود را بهتر نشان دهیم و جلوه‌ی بهتری در نظر دیگران داشته باشیم، اما هنوز در کشف این راز مانده‌‌ایم که چرا با تمام این اوصاف، فقط برخی از ما در برخی موارد به ارتباطی موثر دست می‌یابیم و این موفقیت همیشگی و پایدار نیست.

نکته‌ی دیگر آن است که بعضی از افراد دوست داشتنی، جذاب و خجالتی هستند و برخی خشن و بی‌ادب. چنانکه بعضی از افراد کاریزماتیک، زندگی بسیار پیچیده‌ای دارند و بعضی دیگر زندگی‌ای بسیار ساده. بعضی از اشخاص درون‌گرا محترم و قابل احترام‌اند و برخی از افراد برون‌گرا برعکس، افرادی هستند که تحمل کردنشان بسیار سخت است. همه‌ی این پدیده‌ها و رفتارهای متناقض نشان می‌دهد که راز تعامل بهتر و با طراوت‌تر در کلیشه‌های جاافتاده، خلاصه نمی‌شود.

اگر در دستیابی به ارتباطی قدرتمند و موثر جدی هستید، فقط با مرتب کردن ظاهرتان به موفقیت و محبوبیت دست نخواهید یافت. پس کلید موفقیت چیست و خواندن این کتاب چه کمکی به فهم این مسئله می‌کند؟ باید رازهای مهم‌تری وجود داشته باشد که بر مبنای آن‌ها بتوانیم هم این تناقضات را حل کنیم و هم به راهی برای دوست‌داشتنی و جذاب به نظر رسیدن دست یابیم. حالا سوال این است: کتاب تأثیرگذاری در لحظه‌ی اول آشنایی با افراد چه می‌کند و چه نمی‌کند؟ بعد از پاسخ به این پرسش، شما می‌توانید تصمیم بگیرید که این کتاب را بخوانید یا نه.

معرفی و دانلود کتاب تاثیرگذاری در لحظه اول آشنایی با افراد

فرشید نادری‌نژاد در این کتاب در پی آن است که به شما بیاموزد چگونه با اعتمادبه‌نفس کامل با افراد ناآشنا روبه‌رو شوید و آسان و ساده با آنان گپ بزنید. چگونه با هرکسی که با او برخورد کردید، به آسانی ارتباط برقرار کنید و مکالمه‌ی مؤثری را شکل دهید. البته، او به شما تضمین نمی‌دهد که پس از خواندن کتاب، بتوانید یک معامله‌ی نفتی خارجی را جوش بدهید یا با یک دکتر فلسفه در باب مسائل فلسفی بحث کنید!

خواننده با خواندن این کتاب می‌تواند از گفتن حرف‌ها و انجام دادن چیزهای احمقانه و کوچکی که باعث اختلال در روابط کاری، خانوادگی، دوستانه و عاشقانه می‌شود، اجتناب کند. همچنین این کتاب به شما خواهد آموخت که چگونه اعتمادبه‌نفس خود را در یک ارتباط به طرف مقابلتان منتقل کنید. این یکی از رازهای موفقیت شماست!

در نهایت باید گفت کتاب تأثیرگذاری در لحظه‌ی اول آشنایی با افراد می‌کوشد تا با زبانی ساده راهگشای تعامل ارتباطی بهتر بین شما و افراد جامعه باشد. این کتاب توسط انتشارات ایماد به انتشار رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی مهارت‌های ارتباطی به زبان ساده

همان‌طورکه از اسم مجموعه پیداست، مهارت‌های ارتباطی به زبان ساده شامل کتاب‌هایی در باب نحوه‌ی ارتباط گرفتن و حفظ ارتباط با دیگران است. نویسنده در این مجموعه می‌کوشد تا ویژگی‌ها و مهارت‌هایی را که به برقراری ارتباط‌های مؤثر کمک می‌کنند، به خوانندگان بیاموزد. فرشید نادری‌نژاد نویسنده‌ی این سری کتاب‌ها، مجموعه‌ی موفق دیگری نیز به اسم «دنده یک مهارت‌های ارتباطی» را در کارنامه‌ی خود دارد. برخی از مجلدات مجموعه‌ی مهارت‌های ارتباطی به زبان ساده به شرح زیر است:

  • چگونه دیگران را تحت تأثیر قرار دهید
  • خط‌ قرمزهای ارتباطات
  • ترفندهای ارتباط تلفنی
  • همیشه در مهمانی‌ها بدرخشید

کتاب تأثیرگذاری در لحظه‌ی اول آشنایی با افراد برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای کسانی که می‌خواهند تعامل‌های مؤثری را در جامعه تجربه کنند و شروع کردن یک ارتباط با افراد غریبه برایشان دشوار است، مناسب است.

در بخشی از کتاب تاثیرگذاری در لحظه اول آشنایی با افراد می‌خوانیم

آیا تابه‌حال در جلساتی شرکت کرده‌اید که یکی از پرسنل، اولین‌نفری باشد که دستش را بلند کند، سوالی بپرسد و تنها چند دقیقه بعد سوالی دیگر مطرح کند؟ و سپس قبل از این‌که زمان زیادی بگذرد، همان شخص نظر دیگری بدهد؟ آن کارمند که نظرات بسیاری دارد، آن‌قدر صحبت می‌کند که رییس جلسه درنهایت می‌گوید: "خیلی‌خب، حالا بیایید نظرات دیگران را بشنویم" همه افراد نفس راحتی می‌کشند. زمانی‌که یکی از افرادی که صحبت نکرده است، نظراتش را بیان می‌کند، تمامی افراد حاضر، سراپا گوش می‌دهند.

چند سال پیش، یک روز، من با 5 یا 6 نفر از دوستانم کنار استخر یکی از دوستانم نشسته بودیم. علاوه بر دوستان من، خانمی بود که به جز یک معرفی کوتاه، چیز زیادی در موردش نشنیده بودم و آشنایی هم باهم نداشتیم. "جان استورتی" از ساراسوتا، کسی که به نظر می‌رسید با دقت در حال گوش دادن به حرف‌ها بود.
ما در مورد همه مسائل بحث می‌کردیم و همه افراد در مورد مسائل مختلف نظر می‌دادند، همه افراد به‌جز "جان". او حتی یک‌کلمه هم نگفته بود، من کنجکاو بودم که بدانم او در مورد موضوعات مختلف چه احساسی دارد، اما نمی‌خواستم با پرسیدن، او را معذب کنم؛ چون ممکن بود خجالتی باشد.

اما، بعد از گذشت نیم‌ساعت از مکالمه‌مان، "جان" با شور و شوق با دیدگاه‌هایش به‌میان موضوعی که ما داشتیم در خصوصش بحث می‌کردیم پرید. او ناگهان ما را با نظراتش سورپرایز کرد، و همه ما مشتاق بودیم تا حرف‌های او را بشنویم؛ و او حرف‌های ارزشمند زیادی زد که ما از شنیدن‌شان لذت بریم. اما چرا؟
چون "جان" در ابتدا بسیار ساکت بود و به‌ همین‌ دلیل ما در مورد او بسیار کنجکاو شدیم. هم‌چنین ما از او قدردان بودیم و متوجه مسئله‌ای خاص در مورد "جان" شدیم. بر خلاف بسیاری از مردم که بسیار سریع شروع به صحبت کردن می‌کنند تا شخصیت برونگرای‌شان را جلوه دهند، او اصلا قصد ثابت کردن چیزی را نداشت و به‌این‌ترتیب، "جان" بدون این‌که قصد داشته باشد به همه ما ثابت کرد که چقدر جالب و با اعتماد به نفس است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
خودتان را به لذت پیوند دهید، نه درد.
چگونه در 10 قدم ساده یک ارتباط چشمی عالی ایجاد کنید.
چگونه طوری از چشمان‌تان استفاده کنید، که مردم خواستار تایید شما شوند.
چگونه زمانی که با مردم آشنا می‌شوید، سراسر از اعتماد به نفس باشید.
چگونه کاری کنید که مردم از معرفی کردن‌تان، قدردان شوند.
چگونه کاری کنید که برای آشنایی با شما لحظه‌شماری کنند.
چگونه کاری کنید که همه افراد مشتاق شنیدن نظرتان باشند.
از زبان نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تاثیرگذاری در لحظه اول آشنایی با افراد
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ایماد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات70
زبانفارسی
شابک978-622-7977-40-0
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تاثیرگذاری در لحظه اول آشنایی با افراد

برای دریافت کتاب تاثیرگذاری در لحظه اول آشنایی با افراد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.